مگان مارکل کیف دیور مورد علاقه پرنسس دیانا را در Global Citizen Live حمل می کند

مگان مارکل در آخر هفته با انتخاب لوازم جانبی به مادر شوهرش سر تکان داد و این بار حتی موردی از دیده بانان سلطنتی نیست که به نی نی دست بزنند. دوشس در حالی که شنبه در شهر نیویورک به صورت زنده در شهر نیویورک حضور داشت ، تصمیم گرفت کیف دیور را با لباس مینی سفید والنتینوی خود حمل کند. اما این فقط یک کیف دیور نبود ، یک لیدی دیور بود که نام خود را از پرنسس دیانا گرفته بود.

مطابق با فایننشال تایمز، دیانا در ابتدا این کیف را در سال 1995 توسط بانوی اول وقت فرانسه ، برنادت شیراک ، هدیه داد. در آن زمان ، کیف به تازگی توسط طراح وقت دیور ، جانفرانکو فره طراحی شده بود و هنوز نام آن مشخص نیست. دیانا شروع به پوشیدن آن در همه جا ، حتی در مت گالا کرد و در سال 1996 ، دیور کیف را به افتخار دیانا به بانوی دیور تغییر داد.

مارکل طرح اصلی سال 1995 را حمل نمی کند ، اما Lady D-Lite ، نسخه ای تصور شده توسط مدیر خلاق دیور ، ماریا گراتزیا چیوری ، به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد کیف در سال گذشته. چوری گفت: “من کیف را نرم کردم ، ابعاد و مواد را تغییر دادم ، سپس روکش مات و یک چرم فوق مات اضافه کردم.” FTبه “من آن را به قطعه ای با پتانسیل بی نهایت تبدیل کردم.”

کیف مارکل نیز سفارشی است و عنوان او “DSOS” است که در قسمت جلو مشکی دوزی شده است. علیرغم تفاوتهای مارکل و نسخه اصلی ، انتخاب لوازم جانبی با توجه به سابقه وی در طراحی ، یک نشانه واضح برای دیانا است.

Gotham/GC Images/گتی ایماژ

پرنسس دایانا (در کنار لیز تیلبریس) کیف لیدی دیور را در مت گالا 1996 حمل می کرد.

جان استیلول/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ

دیانا در آرژانتین در سال 1995.

دانیل لونا/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ