مگان مارکل و پرنس هری هنوز به مراسم تاجگذاری پادشاه پاسخ نداده اند.

مسائل جاری پیرامون تاجگذاری قریب الوقوع شاه چارلز همچنان ادامه دارد و این مشکل اخیر بسیار نزدیک به خانه است. ظاهراً کاخ باکینگهام هیچ ایده ای ندارد که آیا شاهزاده هری و مگان مارکل قصد دارند در این جشن شرکت کنند یا خیر، علیرغم این واقعیت که این رویداد یک ماه دیگر است و تاریخ RSVP آمده و رفته است.

اکنون، هری طبق آداب سلطنتی بزرگ شده است، اما لازم نیست شاهزاده باشید تا بدانید که باید به موقع به یک RSVP پاسخ دهید. با وجود آن، با توجه به ایمیل روزانهطبق گزارش‌ها، هری و مگان پاسخی نداده‌اند و علیرغم سپری شدن آخرین مهلت پاسخگویی به درخواست در روز دوشنبه، قصر را «هیچ عاقل‌تر» در مورد اینکه آیا این جفت ظاهر خواهند شد یا نه، ترک کردند.

فقدان اطلاعات در مورد این زوج ظاهراً باعث ایجاد “سردرد” برای برگزار کنندگانی شده است که در حال حاضر در حال بررسی ترتیبات صندلی و جزئیات امنیتی برای افراد VIP هستند. این مردم فقیر در حال حاضر هزاران موضوع دیگر برای رسیدگی به آنها دارند، مانند این که گزارش شده است که رئیس جمهور بایدن دعوت چارلز را رد کرد و در مراسم تاجگذاری شرکت نخواهد کرد.

انور حسین/WireImage/Getty Images

البته، اگر مگان و هری حضور داشته باشند، جای عادی خود را در بالکن کاخ باکینگهام با بقیه اعضای خانواده هری نخواهند گرفت، زیرا آنها دیگر در خانواده سلطنتی کار نمی کنند. شاید به همین دلیل است که عجله ای برای پاسخگویی ندارند. این زوج همچنین می‌توانند برنامه‌های خود را برای چهارمین سالگرد تولد آرچی، که در همان آخر هفته با تاج‌گذاری است، انجام دهند. ظاهراً مگان و هری می خواهند برای پسرشان جشن کوچکی برگزار کنند، اما برخی عصبی هستند که ممکن است این رویداد ملی را تحت الشعاع قرار دهد.

با این حال، هیچ یک از اینها ممکن است مهم نباشد، زیرا طبق گزارش ها، هری گفته است که تا زمانی که یک عذرخواهی خصوصی از پدر و برادرش دریافت نکند، شرکت نخواهد کرد. متاسفانه برای هری، به گفته مستقل، ویلیام و چارلز معتقد نیستند که “عذرخواهی مدیون است”.