جایی بین زندگی و رویا شهر نیویورک وجود دارد!

تصمیم گیری برای سفر پس از دو سال وقفه در سفر به کووید، آسان بود، شهر نیویورک، یکی از هیجان انگیزترین شهرهای جهان.

یونایتد ایرلاینز به راحتی پروازهای مستقیم روزانه بین جوبورگ و فرودگاه بین المللی نیویورک/نیوارک لیبرتی را ارائه می دهد. علاوه بر این، از 7 ژوئن 2022 خطوط هوایی یونایتد یک پرواز هفتگی 3 بار از کیپ تاون مستقیم به نیویورک/نیوارک را معرفی کرده است – هر دو پرواز اکنون در تمام طول سال انجام می شوند.
یونایتد بوئینگ 787-9 دریم لاینر مدرن را با انتخاب سه کابین اداره می کند. 48 دسترسی تمام راهرو آنها، محصول کلاس تجاری United Polaris® (با صندلی‌های کاملاً تخت)، United® Premium Plus (اقتصادی ممتاز) با 21 صندلی و پیکربندی 2-3-2 صندلی و United Economy® با 149 صندلی و 3 صندلی – پیکربندی صندلی 3-3. در جلوی United Economy® می‌توانید برای هر پرواز ۲۲۵ دلار اضافی برای یکی از ۳۹ صندلی United Economy Plus® که فضای پا و صندلی بیشتری را ارائه می‌دهند، بپردازید.
من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در ماه مارس امسال در United® Premium Plus پرواز کردم که فضای و راحتی بسیار بیشتری را برای پرواز طولانی 16 ساعته یک شبه ارائه داد. صندلی عریض‌تر است و شامل یک جای پای راحت است، شما یک سرویس غذای کلاس اقتصادی دریافت می‌کنید، اما ابتدا به شما خدمات داده می‌شود.
راحتی پرواز مستقیم نباید دست کم گرفته شود. قوانین LAG (عدم وجود مایعات، ذرات معلق در هوا و گازهای بیش از 100 میلی لیتر در چمدان دستی شما) به شدت اجرا می شود – حتی مشروبات الکلی و آب بطری شده بدون عوارض شما 10 دقیقه قبل از سوار شدن در کیسه های مهر و موم شده به دروازه های خروج تحویل داده می شود. اگر در United® Premium Plus پرواز می‌کنید، از قبل رزرو کنید زیرا 2 صندلی سریع پیش می‌روند.
توصیه می شود برنامه United را دانلود کنید که دسترسی راحت به اطلاعات سفر شما را ارائه می دهد. مرکز آماده سفر یک توقفگاه است که به شما کمک می کند تا برای سفر خود آماده شوید و به شما اطلاع دهید که مقاصد سفر شما چه نیازهایی دارد.

فرودگاه بین المللی نیوآرک لیبرتی در ایالت همسایه نیوجرسی واقع شده است که تقریباً 45 تا 60 دقیقه با تاکسی تا مرکز شهر منهتن فاصله دارد. با توجه به زمان رسیدن صبح زود، صف های مهاجرت کوتاه و سریع است – من برای چمدانم بیشتر از کنترل پاسپورت منتظر ماندم. به نظر من سفر از طریق نیوآرک به جای رسیدن به فرودگاه شلوغ JFK بسیار راحت است، به عنوان یک امتیاز، صف های کوتاه در هنگام مهاجرت صرفه جویی زیادی در زمان داشت.

دارندگان گذرنامه آفریقای جنوبی برای ورود به ایالات متحده نیاز به ویزا دارند، مسافران آفریقای جنوبی نیز دیگر نیازی به نتیجه منفی تست ویروس کووید-19 یا مدارک بهبودی از COVID-19 ندارند، قبل از سوار شدن به پرواز به ایالات متحده، لطفاً به این پیوند مراجعه کنید. بیشتر بدانید.
راه های مختلفی برای ورود به منهتن از نیوآرک وجود دارد. تاکسی، با قطار هوایی یا اتوبوس سریع السیر. تاکسی‌های از قبل رزرو شده می‌توانند بیش از ۸۰ دلار برای دو نفر از جمله عوارض، انعام به شما بدهند – اگر چمدان زیادی ندارید، پیشنهاد می‌کنم با قطار هوایی مقرون‌به‌صرفه‌تر بروید – که شما را در عرض نیم ساعت به ایستگاه پن در خیابان W34 می‌رساند.

وقتی در منهتن هستم، به لطف بسیاری از مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های توریستی، تاکسی‌های زرد رنگ، بخاری که از منهول‌ها بیرون می‌زند، گاری‌های هات‌داگ و کامیون‌های غذا و صدای بی‌وقفه آژیر آمبولانس‌ها، همیشه احساس می‌کنم که یک فرد اضافی در مجموعه فیلم‌ها هستم.
نیویورک بسیار گران است اما با کمی جستجو و خلاقیت می توانید رند را کمی بیشتر کنید. قیمت اقامت در منهتن بسیار بالاست اما بخش عظیمی از هیجان سفر به این شهر اقامت در شهر است. ما در جواهر نیویورک ماندیم که جواهری پنهان است که در قلب میدتاون قرار دارد. نزدیک به مرکز راکفلر، پارک مرکزی، مترو، میدان تایمز و تالار موسیقی رادیو سیتی. اتاق‌ها راحت هستند و قهوه و چای رایگان، آب بطری سرد نامحدود، وای‌فای پرسرعت رایگان، خدمات خشک‌شویی رایگان ارائه می‌دهند و در دو بلوک از Bagel Shop-Toasties مورد علاقه من در خیابان 51 غربی، جایی که صبحانه باگل پنیر خامه‌ای سرو می‌شود، ارائه می‌شوند. 2.00 دلار پس می‌گیرید (کافه هتل رایگان می‌برید) هشدار داده می‌شود – قیمت‌ها در نیویورک شامل مالیات نمی‌شوند، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که بین 7 تا 8.875 درصد مالیات بر فروش بیش از حد بپردازید.
نیویورک شهری عظیم است که بهتر است با پای پیاده دیده شود، بنابراین آنچه را که می خواهید ببینید در محله های مختلف گروه بندی کنید. (مثلاً پل بروکلین/911 مموریال/فری استیتن آیلند) من همچنین برنامه ریزی را پیشنهاد می کنم، به خصوص اگر فقط چند روز آنجا باشید – روزی که می خواستیم موزه یادبود 911 را ببینیم که بسته شد، و بسیار توصیه می شود. تورهای پیتزا اسکاتز در بروکلین فقط در روزهای شنبه برگزار می شد.