قطر: دوحه زیبا را کشف کنید | وبلاگ Travelstart

شاهین‌ها، فولکلور و شکار مروارید با آسمان‌خراش‌های استراتوسفر، هتل‌های پنج ستاره و تجارت درخشان در قطر پویا ملاقات می‌کنند.
قطر برای آفریقای جنوبی (و شهروندان بیش از 80 کشور دیگر) بدون ویزا است. شما نیازی به پرداخت وجه یا درخواست ویزا ندارید. در عوض، برای آفریقای جنوبی معافیت 30 روزه ویزا در بندر ورودی آنها به قطر صادر می شود. این معافیت به دارنده این امکان را می دهد که تا 30 روز را در قطر سپری کند، چه در یک سفر یا در چند سفر. همچنین می توانید برای تمدید آن به مدت 30 روز دیگر درخواست دهید.

آنچه شما نیاز دارید:

  • گذرنامه معتبر با حداقل اعتبار شش ماه
  • بلیط برگشت یا برگشت تایید شده
  • خوب است بدانید

    فرودگاه بین‌المللی حمد برای دومین سال متوالی در جوایز فرودگاه SkyTrax 2022 بهترین فرودگاه جهان است و این فرودگاه را به یک مرکز عالی سفر در مسیر شما به تقریباً هر نقطه‌ای در اروپا، آمریکا یا آسیا تبدیل می‌کند.

    اما با توجه به معافیت ویزا، دیوانه خواهید بود که چند روزی را برای گشت و گذار در این شهر پویا، مملو از هر آنچه که انتظار دارید و بیشتر از آن دارید، صرف نکنید.

    پروازهای شگفت انگیز به دوحه را پیدا کنید اینجا

    بهترین زمان برای بازدید کی است؟

    تابستان (ژوئن تا سپتامبر) فصل پرباری است و دمای هوا در حدود 40 درجه سانتیگراد است و گاهی اوقات به 50 درجه سانتیگراد می رسد! سیستم تهویه مطبوع استاندارد است، اما بهار (مارس تا مه) زمان عالی برای بازدید با دمای کمی ملایم تر است. زمستان‌ها (دسامبر تا فوریه) معتدل است و دمای آن در طول روز به طور متوسط ​​حدود 23 درجه سانتی‌گراد است.

    وقت کافی ندارید؟

    هنگام سفر از طریق قطر، زمان‌های حمل و نقل طولانی‌تر هوای تازه است. اگر ترانزیت شما 8 ساعت یا بیشتر است، می‌توانید با پیوستن به گشت شهری دوحه یا یک ماجراجویی در صحرا در دریای داخلی باورنکردنی، توقف خود را به یک تعطیلات طولانی تبدیل کنید. برای ترانزیت 3 ساعته و کمتر، تورها و فعالیت های داخل فرودگاه بین المللی حمد را انتخاب کنید.

    این تور شامل راهنمای انگلیسی زبان است. زبان عربی زبان رسمی در قطر است، اما با تعداد زیادی از مهاجران، زبان انگلیسی را به طور گسترده ای خواهید یافت.

    چیزهای شگفت انگیز برای دیدن و انجام در دوحه

    در موزه زیبای هنر اسلامی از زیر طاق ها عکس اینستا بگیرید

    به طور موقت بسته است


    این موزه دارای ورودی رایگان است و مجموعه ای از 1400 سال را در خود جای داده است. قدم زدن در اطراف پارک مجاور MIA نیز ضروری است زیرا بهترین مناظر از خط افق شهر را دارد. این موزه در حال حاضر میزبان نمایشگاهی است که نقوش و صنعتگرانی از ترکیه، ایران و هند را به نمایش می گذارد.
    سه شنبه ها تعطیل است. وای فای رایگان و بدون هزینه ورودی.

    ضربان قلب شهر را در سوق واقف بیابید

    تصویر با حسن نیت از @hinnaqazi از طریق اینستاگرام

    بیش از آنچه که هر کسی به یاد داشته باشد در این نقطه سوق وجود دارد، تجسم فعلی آن مجموعه‌ای از ساختمان‌های سنتی قطری است که به زیبایی بازسازی و بازسازی شده‌اند. اینجا مکانی فوق‌العاده برای سرگردانی، گشت و گذار در غرفه‌های بازار و خوردن لقمه‌ای است. سوق شاهین یکی از مواردی است که باید از آن بازدید کنید، به خصوص در عصرهای پنجشنبه که با مشتریان و مغازه داران قطری که در مورد پرندگان بحث می کنند، نگاهی اجمالی به فرهنگ قطری خواهید داشت. اگر خوب بپرسید ممکن است به شما اجازه داده شود که به بیمارستان تخصصی شاهین نگاهی بیندازید. سوق واقف بهترین راه برای آشنایی با این شهر پویا است. سوق الوکره-قطر در کنار دریا یکی دیگر از نقاط عالی برای بازدید است.

    فرهنگ تاریخی قطر را در دهکده فرهنگی کاتارا تجربه کنید

    تصویر توسط @wanderlust_travelling_3/ از طریق اینستاگرام

    این روستا معماری قطری دقیق تاریخی را به نمایش می گذارد و یک مرکز تجاری و فضای فرهنگی با آمفی تئاتر است. ساحل کاتارا تبلیغات تابستانی سرگرم‌کننده‌ای مانند برنامه‌های ویژه در جت اسکی ارائه می‌دهد.

    تصویر با حسن نیت از @kataraqatar از طریق اینستاگرام

    در خليج بزرگ و نيلگون فارس غوطه ور شويد

    تصویر توسط @visitqatar از طریق اینستاگرام

    563 کیلومتر خط ساحلی به این معنی است که سواحل زیادی برای لذت بردن وجود دارد. پیک نیک، شنا یا جت اسکی، فقط به یاد داشته باشید که به قوانین لباس پوشیدن به خصوص در ماه مبارک رمضان احترام بگذارید.

    تصویر با حسن نیت از @buenaphotos از طریق @visitqatar از طریق اینستاگرام

    فرهنگ قهوه مدرن دوحه را بشناسید

    تصویر با حسن نیت از @flatwhite.qa از طریق اینستاگرام

    این نقطه قهوه خنک که به درستی Flat White نام دارد، توسط دو نفر از علاقه مندان به کافئین اداره می شود که قصد دارند قهوه تخصصی را در قطر به سطح دیگری ببرند.
    ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 7 صبح تا 11 بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه 7 صبح تا 23:30

    واحد 346، 27 La Croisette، Porto Arabia، The Pearl، قطر
    (+974) 4029 1965

    تصویر با حسن نیت از @flatwhite.qa از طریق اینستاگرام

    در یک روز آبگرم و استخر در هتل 5 ستاره تورچ، دوحه، پرهیز کنید

    تصویر توسط @thetorchdoha از طریق اینستاگرام

    این هتل آسمان‌خراش 300 متری که با نام Aspire Tower نیز شناخته می‌شود، دارای یک ویژه شنبه فوق‌العاده است که در آن می‌توانید به اتاق لوکس خود مراجعه کنید، از دسترسی کامل به استخر، سونا و اتاق بخار با پرداخت 1636 ریال (450 ریال قطر) لذت ببرید. این ویژه همچنین به شما این حق را می دهد که از 25٪ تخفیف در رستوران های آنها برخوردار شوید.
    بسیاری از هتل های 5 ستاره که خط افق دوحه را زیبا می کنند، یادگاری از تاریخ اخیر قطر و رشد اقتصادی استراتوسفر است. قطر دارای بالاترین درآمد سرانه در جهان است و به همین ترتیب یک زمین بازی برای نخبگان ثروتمند با مراکز خرید بسیار پیچیده است. کمی دقیق تر نگاه کنید تا مجذوب تناقضات قطر شوید.

    در کافه 100% گیاهی Evergreen Organics قطر آبمیوه سرد بگیرید.

    تصویر با حسن نیت از @flatwhite.qa از طریق اینستاگرام

    برای غذاهای سنتی خاورمیانه، رستوران‌های متعددی در سوق واقف وجود دارد که غذاهای فراوانی را از منطقه و جاهای دیگر ارائه می‌دهند، اما دوحه پویا نیز دارای پیشرفت‌های رستورانی هیجان‌انگیزی مانند Organics همیشه سبز است که اخیراً افتتاح شده است. تمرکز این کافه روی سلامتی و تغذیه است و یک واحه دوست داشتنی در شهر است.
    مدرن در این مرکز خاورمیانه با باستان ملاقات می کند. مایلیم نظرات شما را در مورد دوحه پویا در نظرات زیر بشنویم.

    این مقاله در ابتدا در 19 اوت 2017 منتشر شده است