مگان فاکس بهترین لباس برهنه خود را پیدا کرده است

برند خاص مگان فاکس از لباس‌های پر زرق و برق هالیوود، به یک ثابت در سبک این بازیگر زن روی صفحه و خارج از صفحه تبدیل شده است. و با گذشت نزدیک به دو دهه از فعالیت حرفه‌ای‌اش، او هیچ نشانه‌ای از کند شدن از خود نشان نمی‌دهد.

برای یک Sports Illustrated در رویدادی در نیویورک، این هنرپیشه یک گروه اساساً فاکس را به تن کرد – یک لباس مشکی با جزئیات شفاف که او با آرایش طبیعی و دودی و موهای مسی تازه‌اش ست کرد.

آنجلا وایس / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

لاکوان اسمیت پاییز/زمستان 2023.

جیوانی جیانونی/WWD/گتی ایماژ

این شماره از کلکسیون پاییز/زمستان 2023 لاکوان اسمیت است – طرح‌های او از جذاب‌ترین طرح‌های مد هستند، بنابراین جای تعجب نیست که فاکس تصمیم گرفت این طراح را برای این رویداد بپوشد. او قبلاً در سال‌های اخیر لباس‌های مختلفی از طراح نیویورکی به تن کرده بود، که مهم‌ترین آن‌ها یک تاپ و شلوار با طرح مار و یک لباس کوتاه کرست بود. ظاهر جدید او به لطف جزئیات بی‌نظیر بدن که به یک دامن ساتن کلاسیک تبدیل شده بود، احتمالاً گرما را بیشتر کرد.

آنجلا وایس / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

فاکس در LaQuan Smith در جوایز Daily Front Row 2022.

مت وینکلمایر/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

همچنین در این مراسم، نامزد فاکس، ماشین تفنگ کلی، نامزد فاکس حضور داشت، و اگرچه این زوج به طور جداگانه روی فرش ژست گرفتند، اما این اولین حضور عمومی آنها با هم در چند ماه گذشته بود – همه چیز به دنبال شعله های دوقلو است. ” این بازیگر 37 ساله در این مراسم به عنوان یکی از آنها مورد تجلیل قرار گرفت Sports Illustratedستارگان جلد، همراه با مارتا استوارت، کیم پتراس، و بروکس نادر.

فاکس به خبرنگاران گفت: «فکر می‌کنم یک جورهایی آن را آشکار کرده بودم. کمی زودتر، چند هفته قبل، اینطور گفته بودم، می‌دانی، واقعاً فکر می‌کنم باید پوشش برنامه را انجام دهم. Sports Illustrated. من هرگز آن را انجام نداده ام. فاکس، که یکی از چهار ستاره کاور است، گفت: “من مدت زیادی در هالیوود بوده ام. و چند هفته بعد آنها تماس گرفتند و گفتند: “آیا می خواهی روی جلد باشید. Sports Illustrated؟”

Lexie Moreland/WWD/Getty Images