عطر جدید لویی ویتون Pacific Chill با الهام از Juice Cleanses ساخته شده است.

در یک بعد از ظهر اخیر، ژاک کاوالیه بلترود، عطرساز چیره دست لویی ویتون، برای اولین بار به یک موسسه لس آنجلس سفر کرد: بازار Erewhon. دوست و همکار خلاق او، هنرمند الکس اسرائیل، در سه سال گذشته تلاش می کرد بلترود را متقاعد کند که از سوپرمارکت های زنجیره ای مجلل بازدید کند و در نهایت، بینی مستقر در گراس در فرانسه از آن بازدید کرد. بلترود، 61 ساله، گفت: “من امروز صبح چندین محصول آرایشی خریدم که از آنها استفاده کردم – هنوز اثرات آن را ندیده ام.” اما باید بگویم اسموتی ها بسیار خوب هستند. خارق العاده.”

عطرساز در کنار اسرائیل در یک اقامتگاه خصوصی در مالیبو ایستاده بود و در مراسم رونمایی برای همکاری جدیدشان، یک عطر ادکلن لویی ویتون به نام Pacific Chill سخنرانی می کرد. این عطر پر جنب و جوش – که با نت های روشن هویج، پرتقال و توت سیاه می چرخد ​​- یکی از چهار رایحه لویی ویتون است که توسط بلترود و اسرائیل به صورت پشت سر هم ساخته شده اند – البته بلترود معجون را مدیریت می کند، در حالی که اسرائیل مسئول جلوه های بصری است. در چهار سال گذشته، آنها عطرهایی با الهام از جنبه های مختلف لس آنجلس خلق کرده اند. اما Pacific Chill اولین عطری است که اشاره مستقیمی به فرهنگ سلامتی جامع دارد که در سبک زندگی LA بسیار مهم است.

الکس اسرائیل و ژاک کاوالیه بلترود در مراسم پرتاب اقیانوس آرام در 17 می.

با حسن نیت از BFA

صبح قبل از عرضه آخرین عطرمان، شهر ستارگان، برای صبحانه در هتل بورلی هیلز همدیگر را ملاقات کردیم و در حال بحث و گفتگو بودیم که چقدر آب سبز را دوست داریم، و چقدر این نوع چیزها عالی هستند، که می توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید. در لس آنجلس، اسرائیل گفت. “فرهنگ سلامتی تا حد زیادی LA را تعریف کرده است.”

مراسم رونمایی از عطر ویتون در 17 می، یک سبک زندگی سالم را با فعالیت هایی از جمله جلسات خصوصی ریکی، کارگاه های آموزشی در مورد تنفس مراقبه و حمام صوتی جشن گرفت که همگی در چمن خانه ای مدرن برگزار می شوند که باعث می شود کریشل استوز بگوید. “حالا، این نیست جذاب؟” میراندا کر و جاسمین توکس و همچنین دوستدار ریحانا، ملیسا فورد و استایلیست آد ساموئل، برای شرکت در این فعالسازی توقف کردند. گروهی از اینفلوئنسرها در مقابل بطری آبی و سبز که در میان توده‌های خزه روی ستون‌های آینه‌ای قرار داشت، سلفی گرفتند.

با حسن نیت از BFA

ملیسا فورد و آده ساموئل

با حسن نیت از BFA

با حسن نیت از BFA

امواج اقیانوس آرام در دوردست چرخیدند و من با بلترود برای بحث در مورد عطر نشستم. این بسته بندی با نقاشی اسرائیل، بر اساس خاطره پیاده روی مورد علاقه او در لس آنجلس، پاسئو میرامار در پاسیفیک پالیسیدز تزئین شده است. عطرساز پیش از بازگشت به اسموتی سم زدایی که منبع الهام دیگری است، گفت: “این منطقه برای من الهام بخش است.” من به مدت چهار روز هر روز این اسموتی را می‌نوشیدم و طعم آن به روشی ساده به من انرژی می‌داد. سعی می‌کنم به سبک سلامتی لس‌آنجلسی زندگی کنم، اما فرانسوی هستم.» او با آه و خنده اضافه کرد. (برای ثبت، او هفت سال پیش سیگار را ترک کرد). بلترود سریعاً به این نکته اشاره می‌کند که سبک زندگی کل‌نگر به خوب غذا خوردن و شرکت در پاک‌سازی آب‌میوه‌ها محدود نمی‌شود. این یکی دیگر از پیام‌های کلیدی ایده Pacific Chill است: «شاید زمان آن رسیده است که کمتر افراطی باشیم و به بدن خود گوش دهیم، از خود و دیگران مراقبت کنیم.»