بیانسه با شلوارک چهارخانه برای گردش در لندن گاه به گاه می رود

بین او فروخته شده است رنسانس بیانسه اخیراً به ما خدمات زیادی داده است (آیا ما شایسته آن هستیم؟) در حالی که لباس های اجرایی او شامل کت و شلوار ربات Mugler و کت و شلوار Loewe گلدوزی شده است، او لباس بیشتری به تن کرد. گروه گاه به گاه برای یک روز تعطیل در لندن که شامل کمی گشت و گذار بود.

کت دو تکه مایکل کورس کت و شلوار چهارخانه و هولتر سفارشی از مجموعه پاییز و زمستان 2022 این برند است. بیانسه این ست را با کفش‌های پاشنه بلند Louboutin برهنه و حلقه‌های طلایی برای قدم زدن بعد از ظهر با همسر Jay-Z و بعداً برای چند عکس اینستاگرامی ست کرد. این مرد 41 ساله با چشم لندن در یک عکس ژست گرفت و جی در حال نوشیدن یک فنجان چای در اسلاید بعدی دیده شد (وقتی در لندن هستید، همانطور که بریتانیایی ها انجام می دهند؟)

چرخ رصد در طول سال‌های بازدید از شهر، به ایستگاه مورد علاقه خواننده تبدیل شده است. در سال 2019 برای اولین نمایش در لندن شیر شاه، او در یک لباس مجلسی زرد خیره کننده با این منظره به عنوان پس زمینه ژست گرفت. ببینید، حتی بیانسه هم کارهای گردشگری انجام می دهد.

در میان رنسانس بیانسه در اوایل این هفته به اینستاگرام رفت تا در تاریخ‌های تور، آنچه را که بسیاری حدس می‌زنند، خط مراقبت از موی آتی است. در حالی که هنوز چیزهای زیادی در مورد این تلاش ناشناخته باقی مانده است، با توجه به انتخاب عکس او، مطمئناً تم مو دارد.

او نوشت: «من از نزدیک دیدم که چگونه روش‌هایی که ما موهایمان را پرورش می‌دهیم و جشن می‌گیریم می‌تواند مستقیماً بر روح ما تأثیر بگذارد. من که در سفر موی خودم چیزهای زیادی یاد گرفتم، همیشه آرزو داشتم میراث او را ادامه دهم. من نمی توانم منتظر بمانم تا آنچه را که من خلق کرده ام تجربه کنید.