مه صورت آبرسان دکتر باربارا استورم: یک بررسی صادقانه

ما فقط محصولاتی را انتخاب می کنیم که به طور مستقل توسط تیم تحریریه W انتخاب شده اند. با این حال ، اگر محصولی را از طریق پیوند موجود در این مقاله خریداری کنید ، بخشی از فروش را دریافت می کنیم.

اگر بخواهم جدول زمانی سفر مراقبت از پوست خود را ترسیم کنم ، آن را به BHFM (قبل از شنیدن در مورد مه صورت) و AHFM (پس از شنیدن در مورد مه صورت) تقسیم می کنم. این اسپری های ظریف بسیار مجلل ، بسیار با طراوت هستند تمیز– مفهوم صرفاً نحوه رفتار با پوست من را تغییر داد. BHFM ، من صورتم را با هر چیزی که پیدا کردم شستشو دادم و حتی مرطوب کننده هم روی آن نگذاشتم. AHFM ، من از پاک کننده ای استفاده کردم که واقعاً برای پوست من کار می کرد ، هر هفته لایه برداری می کردم ، با قدرت مرطوب می کردم و ، بدون گفتن ، با استفاده از مه صورت صورت می شود.

Hydrating Face Mist دکتر باربارا استورم دارای یک مشت است. این ترکیب با اسید هیالورونیک ، یک مرطوب کننده که به پوست کمک می کند تا رطوبت را حفظ کند ، و خرفه ، گیاهی غنی از آنتی اکسیدان ها است که به محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد کمک می کند. غبارها اغلب به عنوان یک مرحله اضافی و غیر ضروری در مراقبت از پوست دیده می شوند ، اما آنها واقعاً یک محصول قدرتمند چند منظوره هستند. من دوست دارم از Hydrating Face Mist برای آماده سازی پوست قبل از استفاده از سرم استفاده کنم ، صورتم را در طول روز شاداب کنم ، و در موارد نادر دچار آفتاب سوختگی می شوم ، سوزش را تسکین می دهم (فرمول دکتر اشتورم همچنین شامل آلوئه ورا است). مه ها همچنین می توانند یک ترفند جادویی آرایش را انجام دهند. اگر از کرم پودر یا رژگونه استفاده می کنید ، یک اسپری مه بلافاصله جلوه را از مات و کیک y به درخشندگی کامل تبدیل می کند.

البته ، همه مه ها به طور مساوی ایجاد نمی شوند و بسیاری از مواردی که باعث می شود خوب باشد به مکانیزم بسته بندی مربوط می شود. مه در قوطی های آئروسل می تواند باشد هم خوب ، و در عرض چند ثانیه ، به جای شبنم ، خیس می شوید. اسپری Hydrating Face Mist یک قوام کامل است ، بسیار خوب است بدون اینکه آئروسل خوب باشد ، و یک لایه یکنواخت از رطوبت خوش بو و خوشایند را به ارمغان می آورد.

بطری براق ، فرمول بی نظیر و دوستدار پوست حساس ، و این واقعیت که به اندازه کافی کوچک است و می تواند در هواپیما بماند-مه دکتر اشتورم را به یک محصول فوق العاده تبدیل می کند. در واقع آنقدر خوب است که ممکن است لازم باشد جدول زمانی خود را با نشانگر دیگری به روز کنم: ABDBSHFM (پس از خرید مه آبرسان صورت دکتر باربارا استورم). اگر در حال سفر به سمت پوست بهتر هستید ، به بقیه عمر خود خوش آمدید.