بهترین مدل های حدس تمام دوران ، از آنا نیکول اسمیت گرفته تا هیلی بیبر

برچسب آمریکایی Guess سابقه ای در تبدیل دختران به سوپر مدل و افراد مشهور به نمادهای مد دارد. به عنوان مثال آنا نیکول اسمیت را در نظر بگیرید ، مدلی که در آن زمان چندان شناخته شده نبود و در سال 1992 جایگزین کلودیا شیفر به عنوان چهره این برند شد و فوراً به سطح بالاتری از ستاره تبدیل شد. سپس ، کسانی هستند که از جوانی شروع می کنند ، a la Gigi Hadid ، که حرفه مدلینگ او از سال 1997 آغاز شد هنگامی که او مدلینگ را برای Baby Guess در دو سالگی آغاز کرد. تا سال 2017 چشمک می زند و زیبایی بلوند یکی از مورد تقاضای ترین چهره های جهان است. در همین حال ، افراد مشهوری مانند کامیلا کابلو ، جو جوناس و جنیفر لوپز همگی تبلیغاتی برای این برند انجام داده اند.

آخرین ورزشکاری است که به فضل خوب Guess رسیده است؟ این نیلوفر سفید و رضایت ستاره سیدنی سوینی به عنوان نشانه ای از میراث نام تجاری ، کمپین او مستقیماً به آنا نیکول اسمیت اشاره می کند. نگاهی به کمپین جدید سوینی و همه “چه کسی” معروف در طول سالها بیندازید.

کمپین سیدنی سوئینی Guess Originals به اشتباه آنا نیکول اسمیت را کانال نمی کند. این برای مجموعه جدید کپسول آنا نیکول مارک تجاری است. کنت کاپلو ، عکاس ، از عکسهای منتشر نشده از عکس 1992 اسمیت توسط دانیلا فدریسی به عنوان الهام استفاده کرد.

مجموعه GUESS Originals x Anna Nicole Smith Collection ، که با همکاری Cali Thornhill Dewitt طراحی شده است ، از عکاسی دیگری از اسمیت در سال 1992 توسط وین ماسر در اسمیت در الهام گرفته شده است. از عکسهای قدیمی و رنگ سبز تیره ، که منعکس کننده آبهای میامی هستند ، در سراسر استفاده شده است.

این مجموعه روند فعلی را با الهام از دهه 90 ترکیب می کند ، اما خود سوینی بی موقع به نظر می رسد.

در سال 2018 ، جنیفر لوپز به نوبه خود به عنوان یک دختر Guess انتخاب شد. او در سال 2020 بازگشت و به ویرایش مجموعه کپسول کمک کرد.

با انتقال به ستاره انفرادی ، کامیلا کابلو همچنین به عنوان یک دختر Guess فعالیت کرد.

ایرلند بالدوین در کمپین پاییز 17 در محوطه دانشگاه به عنوان چهره Guess خیره شد که توسط عکاس تاتیانا گرووسوا عکاسی شد.

زمانی که او به عنوان “هایلی بالدوین” شناخته می شد ، یک هیلی بیبر در حال پیشرفت چندین کمپین برای Guess انجام داد.

بیبر چندین فصل بازگشت.

جیجی حدید در کمپین Guess یک کودک دو ساله بازی کرد و در نوجوانی چندین فصل به مدل این برند بازگشت و مستقیماً به وضعیت فعلی او به عنوان “سوپر مدل” رسید.

در حالی که این مارک بیشتر برای چهره های زنانه اش شناخته می شود ، کمپین لباس زیر جو جوناس در سال 2017 در مغز برخی از افراد باقی مانده است.

نائومی کمپبل اغلب در طول دهه 90 از Guess الگو می گرفت.

او در سال 2016 به این برند بازگشت و در کنار A $ AP Rocky ژست گرفت.

الساندرا آمبروسیو همچنین چندین کمپین Guess انجام داد.

او نمی ترسید که مناطق وحشی خود را رها کند.

البته کیت آپتون متناسب با تصویر دختر دختر حدس زن است.

لائیتیا کاستا نیز وقت خود را به کار گرفت.

آدریانا لیما در چند کمپین Guess ظاهر شد.

درو بریمور در دوران کودکی وحشی خود در دهه 90 ، کمپینی برای Guess انجام داد.

البته آنا نیکول اسمیت که شاید افسانه ای ترین دختر Guess باقی بماند.

مبارزات Guess او به منجنیق او در جریان اصلی کمک کرد.

اگرچه ، از نظر فنی این کلودیا شیفر بود که در نقش بلوند Guess پیش از او بود.

کار شیفر برای Guess قبل از اینکه او یک سوپر مدل کامل باشد شروع شد. در پایان دهه 90 ، او به طور ثابت به Chanel مشغول بود.