لحظه اینستاگرام دوآ لیپا و کریستن مک منامی نمادین است

به نظر می رسد دوناتلا ورساچه و کیم جونز تنها زوج قدرتمندی نبودند که توسط “Fendace” متحد شدند ، به اصطلاح “دور هم جمع شدن” ورساچه و Fendi که هفته مد میلان را طوفان کرد. بیست و چهار ساعت بعد ، ما اکنون می دانیم که دو نفر دیگر ، که احتمالاً نمادین تر هستند ، پشت صحنه کمین کرده اند: دوآ لیپا و کریستن مک منامی. ستاره پاپ از ردیف اول این نمایش را در اختیار داشت ، در حالی که catwalker افسانه ای رژه سوپرمدل ها را روی باند شروع کرد. هر چند در نقطه ای دیگر ، آنها دور هم جمع شدند و عکسی را که لیپا روز دوشنبه در اینستاگرام منتشر کرد ، گرفتند ، در حالی که خود را در گهواره موهای نقره ای معروف قرار داده بود. مرد 56 ساله ای که در میان دریایی از گل دراز کشیده است. تقریباً انگار لیپا می دانست که ما آماده عبادت هستیم: او عکس را طوری چرخاند که یک ترکیب کلاسیک مدونا و کودک به دست آورد.

از اینجا ، ما فقط می توانیم حدس بزنیم ، اما به نظر می رسد اتحاد آنها بیش از یک برخورد تصادفی ساده در پشت صحنه بود. به نظر می رسد این عکس در یک دفتر گرفته شده است ، هرچند آنقدر نزدیک است که نشان دهد لیپا در همان لباس شیک Fendace که در ردیف جلو پوشیده بود ، مجهز شده است. مطمئنا ، مک منامی برهنه است ، اما این به سختی غیر معمول است. او نمی خواهد در اینستاگرام شخصی خود ، جایی که پستها در اصل هنرهای زیبا هستند ، کاملاً برهنه ژست بگیرد.

در این مرحله ، ما می خواهیم از لیپا برای رعایت استانداردهای مک منامی (تا آنجا که هر انسان فانی) می تواند تشکر کنیم و به او تبریک بگوییم. این عکس حتی صمیمانه تر از کمپین ورساچه در دهه 1980 با بازی مک منامی است که نائومی کمپبل را سوار پیگ بک می کند ، که قبلا لیپا به عنوان یکی از الهامات اصلی او برای موزیک ویدئوی “قوانین جدید” شناخته شده است.

لیپا مک منامی را دنبال می کند ، به این معنی که او امیدوار است این واقعیت را قبول نکند که سوپر هیچ چنین تصویری را ارسال نکرده است یا حتی شخصاً او را دنبال نکرده است. از طرف دیگر ، مک منامی به طور ناگهانی از شبکه معمول خود خارج شده و عکس باند را از نمایشگاه ارسال کرده است. این عبادت را شروع کنید: عکسهای بیشتری از این جفت هنوز هنوز در فروشگاه موجود است.