مدونا نگاهی نادر به آرشیو خود می کند و یک سوتین مخروطی قدیمی می پوشد

مدونا در حال و هوای انعکاسی است. او نه تنها در آستانه آغاز اولین تور پرطرفدار خود در سال جاری است، بلکه قول می‌دهد فیلم زندگی‌نامه‌ای که سال‌ها روی آن کار کرده است، همچنان در راه است. بنابراین منطقی است که ملکه پاپ مدتی را در آرشیو گسترده خود سپری کند. خوشبختانه برای ما (و 18.9 میلیون دنبال کننده اینستاگرام او)، او نگاهی نادر به فضای ذخیره سازی خود ارائه کرد.

به نظر می رسد که آرشیوهای شخصی اخیراً در بین افراد مشهور رایج شده است. کیم کارداشیان یک انبار اختصاصی دارد، در حالی که Chloë Sevigny از خدمات بایگانی استفاده می کند. ظاهراً ماج چندین دهه از بازی جلوتر بوده است، زیرا فضایی که او در اینستاگرام به نمایش گذاشت، با ردیف‌هایی از ردیف‌هایی که تصور می‌کنیم لباس‌ها در کیف‌های لباس هستند و حتی فضای بیشتری به جعبه‌های بایگانی قفسه‌بندی شده اختصاص داده شده است. ما فقط می توانیم در مورد گنجینه های ذخیره شده در آن حدس بزنیم، اما مدونا با به نمایش گذاشتن برخی از معروف ترین مصنوعاتش، یعنی مجموعه سوتین های مخروطی طراحی شده با طراحی ژان پل گوتیه، به تعقیب و گریز دست زد. بله، البته – او هنوز آنها را دارد.

در حالی که مدونا در دهه 80 چند طرح گوتیه می پوشید، اولین همکاری رسمی این زوج زمانی رخ داد که ستاره پاپ از طراح خواست تا لباس های سال 1990 او را بسازد. تور جاه طلبی بلوندمعروف‌ترین آنها سوتین‌های مخروطی بودند، برداشتی اغراق‌آمیز از سوتین‌های گلوله‌ای اواسط قرن. اگرچه هر دو طرف خیلی بیشتر به فرهنگ ارائه کرده اند، اما هر دو برای همیشه با آن لباس ها مرتبط خواهند بود.

Penske Media/Penske Media/Getty Images

اولین قطعه ای که Madge به نمایش گذاشت و در مخملی خرد شده بنفش انجام شد، به نظر می رسد نسخه ای از اولین برداشت گوتیه از سوتین مخروطی باشد که در مجموعه پاییز 1984 نشان داده شد.

Gie Knaeps/Hulton Archive/Getty Images

به نظر می رسد جفت های دیگر همان کرست مخروطی واقعی هستند که او در طول تور پوشیده است.

“[H]اوه نمی توانستم به تمام لباس های باورنکردنی که باید بپوشم و همه طراحان شگفت انگیزی که به اندازه کافی خوش شانس بودم که با آنها کار کنم فکر نکنم!!” نماد پاپ را نوشت. او همچنین داستانی را به اشتراک گذاشت که چگونه مادرش (همچنین مدونا نام داشت) هرگز نمی‌توانست کت بخرد. او همیشه پول کمی که ما داشتیم خرج کت هایمان می کرد و یادم می آید بیرون منتظر اتوبوس مدرسه ایستاده بودم و مادرم وسط زمستان در سرما می لرزید! هر بار که کتی باورنکردنی می پوشم به مادرم فکر می کنم. امیدوارم سلیقه من در لباس‌ها را دوست داشته باشد، اما بیشتر از همه، امیدوارم گرم باشد!»

در حال حاضر شایعاتی وجود دارد که کمد لباس برای آینده وجود دارد تور جشن نوعی احیای سینه بند مخروطی را شامل می شود – اگرچه این نگاه اجمالی به آرشیو Material Girl ما را به فکر یک مقصد موزه مناسب برای برخی از آثار نمادین تر او می اندازد. مؤسسه لباس‌های موزه هنر متروپولیتن نمایشگاه‌هایی را به راک اند رول و به‌طور خاص‌تر سبک پانک راک در گذشته به نمایش گذاشته است. آیا ما برای Met Gala با تم موسیقی پاپ آماده نیستیم؟ مدونا احتمالاً یک چهارم چیزی را که برای نمایش در انبار نیاز دارند دارد.