سوفیا ریچی با الیوت گرینج در یک آخر هفته عروسی پر از شانل ازدواج کرد.

ممکن است هنوز یک هفته تا Met Gala باقی بماند، اما سوفیا ریچی به طور غیررسمی تصرف فرهنگ عامه Chanel را در آخر هفته آغاز کرد. الیوت گرینژ 24 ساله که در مراسمی پر ستاره و در عین حال کلاسیک در هتل دو کپ-ادن-روک در آنتیب فرانسه ازدواج کرد، با چهار مدل شانل در طول آخر هفته، دو نفر به تنهایی در سالن بزرگ ازدواج کرد. روز مورد نظر

طی چند روز گذشته، عکس‌های عروسی ریچی در جنوب فرانسه، اینترنت را به خود اختصاص داد، زیرا دختر لیونل ریچی شروع به نشان دادن قیافه‌های متعدد خود برای مراسم مختلف عروسی کرد. به زودی مشخص شد، به خصوص برای کسانی که از زمان جدایی او از اسکات دیسیک در سال 2020، به صوفیه مراجعه نکرده بودند، که او از آن زمان به بلوغ رسیده است، مانند سبکش. کل آخر هفته یک کلاس کارشناسی ارشد در ثروت مخفیانه بود، زیرا ریچی بارها و بارها در یک گروه کلاسیک و ظریف بعد از دیگری پا به میدان گذاشت. این مدل و اینفلوئنسر گفت: «من فقط می‌خواهم احساسی بی‌زمان داشته باشم: نمی‌خواهم به 20 سال گذشته نگاه کنم و اینطور باشم که «او یک گل‌آمیزون است». ووگ به زودی، توییتر با صبر و حوصله منتظر بود تا هر یک از ظاهرهای زناشویی ریچی از بین برود و تا حدی به لطف آرایشگرش، لیات باروخ، او هرگز ناامید نشد.

اما جشن ها صرفاً مربوط به شانل نبود، و آخر هفته در Khaite شروع شد، مخصوصاً یک لباس قهوه ای روشن و آجدار با دامن حاشیه ای. با این حال، ریچی با یک کیف شانل از چوب راش همچنان برند روز را نمایندگی می کند. بعد، عروس اولین ظاهر تمام سفید خود را برای آخر هفته به تن کرد: دامن و جلیقه کتان از برند استرالیایی Posse. یک بار دیگر، ریچی این گروه را با یک کیف Chanel ست کرد.

با ادامه آخر هفته، نگاه ها متوقف نشدند. یک لباس Proenza Schouler با دامن ستونی مشکی و تاپ هالتر به سبک شورون، جای یک لباس ماکسی یقه‌دار یقه‌ای خیتی را به رنگ آبی بچگانه باز کرد. سپس اولین ظاهر کامل عروس در آخر هفته، یک لباس مایل به سفید از نمایشگاه بهار/تابستان 2021 این برند با جزئیات مشکی متضاد و یک پاپیون در جلو بود. ریچی این قطعه را برای یک روز کنار آب پوشید و آن را با همان کیسه چوب راش جفت کرد. پس از آن آخرین ظاهر او قبل از سه نفر بزرگ، یکی دیگر از محصولات Proenza به شکل یک تاپ بدون آستین سفید که به عنوان لباس پوشیده بود، انجام شد. یک بار دیگر، ریچی با استفاده از سادگی آن و انتخاب یک کیف کوچک رنگارنگ و کت‌های پولکی صورتی، ظاهر را با تکه‌های شانل تزئین کرد.

اما این تازه شروع بود، و جمعه شب، زمان شام تمرین و اولین ظاهر از سه ظاهر سفارشی شانل بود. ریچی با یک لباس آستین بلند با یقه بلند که کاملاً با مهره پوشانده شده بود در این مراسم شرکت کرد. من واقعاً می خواستم با این لباس یک چشم انداز زیبا و درخشان به ارمغان بیاورم [for the rehearsal dinner]،” او گفت ووگ در آخرین رابطه اش با شانل، اعتراف کرد که به دلیل احتمال خراب کردن مهره “از حرکت می ترسید”. «این مثل یک افسانه است. واقعا هست. مثل یک اثر هنری است. احساس می کنم مثل یک شاهزاده خانم هستم، واقعاً اینطور است!»

ریچی گفت: «من به شدت از ورود به این لوازم و اتصالات وحشت داشتم، فقط به این دلیل که شانل خانه بزرگی است. اما آنها برای شنیدن نظرات و پیشنهادات من بسیار آماده بودند، و کار کردن با آنها بسیار دوست داشتنی بود، و من همه کسانی را که در طول این فرآیند با آنها آشنا شدم را می ستایم. این چیزی است که هرگز فراموش نخواهم کرد.»

طرح لباس مراسم اصلی در اصل از مجموعه پاییز 2023 Chanel گرفته شده بود که دارای لباسی با همان یقه متقاطع بود. ریچی گفت: «ما قسمت بالایی آن لباس را درست کردیم و آن را عروسی کردیم. نتیجه یک لباس مجلسی توری و بدون آستین با بریدگی در پشت بود که کاملاً با پولک ها و مهره های سفید رنگین کمانی پوشیده شده بود. عروس افزود: “این چنین جادویی است.” من صادقانه فکر می کنم الیوت آن را دوست خواهد داشت. او بزرگترین تشویق کننده من در مورد هر چیزی است که می پوشم. اگر گریه نکند، خیلی ناراحت می شوم.»

چند لحظه پنهان در قطعه نیز وجود دارد که با چشم غیرمسلح مشخص نیست. “S&E” به همراه تاریخ عروسی به عنوان “چیزی آبی” عروس به پارچه دوخته شد. همچنین دو قلب مخفی روی لباس وجود دارد، یکی روی نیم تنه و دیگری در پایین تر. مطابق با ووگ، قلب ها رو به روی هم هستند، نمادی ظریف از پیوند زن و شوهر. “[It’s] ریچی گفت، چون با الیوت ازدواج می کنم، می دانم که به نظر بد می رسد – اما او مرد رویاهای من است.

در نهایت، ظرافت فوق العاده لباس عروس با چیزی کمی سرگرم کننده تر و عشوه گرانه تر و همچنین ذاتا Chanel دنبال شد. ریچی پس از گفتن «من می‌کنم»، آخرین لباس از سه لباس سفارشی خود را به تن کرد، یک مینی لباس ساختار یافته با امضای کاملیای برند در جلو، که از لباسی که کلودیا شیفر به‌عنوان عروس شانل در لباس اوت کوتور پاییز/زمستان 1993 این برند پوشیده بود، الگوبرداری کرد. نشان می دهد. ریچی گفت: “این برای من مانند رویای دختر کوچک من است.” و این واقعیت که الهام گرفته شده است [by] لباس باند کلودیا شیفر نمادین و دوپ است.

پیر وردی / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

ریچی توضیح داد که بعد از مهمانی او از یک کلوپ شبانه الهام گرفته شده است، بنابراین او چیزی می خواهد که واقعا بتواند در آن جشن بگیرد. “من می توانم برقصم، [and] من می توانم حرکت کنم.» او گفت. او می گوید: «من با این لباس پیتزا و سیب زمینی سرخ کرده خواهم خورد. برای این لباس دعا کنید. این ماموریت زندگی من خواهد بود که مطمئن شوم هیچ اتفاقی برای آن نمی افتد.»

مشخص نیست، نه تنها که آیا ریچی در تلاش خود برای تمیز نگه داشتن لباس پیروز بوده است یا خیر، بلکه مشخص نیست که اکنون که در راهرو قدم گذاشته است، چه می کند. به طور سنتی، کسی فکر می‌کرد که او به ماه عسل می‌رود، اما رژه Chanel نشان می‌دهد که او می‌تواند دوشنبه آینده یک بار دیگر در Met Gala نگاه کند. اگر آخر هفته‌ی گذشته نشانه‌ای از انتظارات ما از ریچی باشد، اگر او در واقع در پله‌های Met ظاهر شود، بسیار خوشایند خواهیم بود.

ظاهر سوفیا قبل از عروسی را بخرید:

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.