درون بهترین مهمانی های سلبریتی ها بهار تابستان 2023

اگر فکر می‌کردید که فصل جوایز مملو از مهمانی‌ها، ضیافت‌ها، جشن‌ها و دیگر مراسم‌های پرمخاطب است، کمر خود را برای بهار ببندید. بین آوریل و ژوئن، مجموعه ای از رویدادهای پر از مشهور در تقویم وجود دارد: افتتاحیه فروشگاه های پر ستاره (تیفانی در حال بریدن روبان پرچمدار بازسازی شده خود در شهر نیویورک در 27 آوریل است)، جشن های جهانی هنری (موزه برانکس خود را برگزار خواهد کرد). حراج سالانه گالا و هنر در 24 آوریل) و اولین نمایش (پری دریایی کوچک فرش قرمز، کسی؟). شروع فصل مهمانی در این هفته، بال نجات ونیز بود که در روز جمعه، 21 آوریل در هتل پلازا برگزار شد. مگی جیلنهال، با لباس ژاکارد بافته شده مشکی و طلایی از لافایت 148، یکی از بزرگترین ستاره های حاضر در مراسم بود، همراه با لاکوان اسمیت و کارا بونو. و البته، رویداد ماقبل آخر بهاری وجود دارد: Met Gala، که قرار است امسال در روز دوشنبه، 1 مه برگزار شود. تم سال 2023 کسی را به جز قیصر کارل لاگرفلد و نشان پاک نشدنی او در صنعت مد جشن می گیرد. نمایشگاهی با عنوان “کارل لاگرفلد: خط زیبایی”، همراه با آن. به شرکت کنندگان دستور داده شده است که «به افتخار کارل» ظاهری بپوشند – و اگرچه فرش آن شب مطمئناً پربیننده‌ترین فضا در نیویورک خواهد بود، ما همچنین مراقب مهمانی‌های متعدد افراد مشهور خواهیم بود. در اینجا با همه این رویدادها و موارد دیگر همراه باشید.

عکس نینا وسترولت/WWD از طریق گتی ایماژ

روز جمعه، 21 آوریل در شهر نیویورک، طراح LaQuan Smith به همراه مدل فرانسوی سیندی برونا – که یکی از لباس‌های پولکی قرمز برجسته با بریدگی‌ها را پوشیده بود، وارد هتل پلازا شد. این دو نفر فوق‌العاده فتوژنیک تنها دو شرکت‌کننده در Save Venice Ball بودند، یک جشن سالانه که به تأمین مالی پروژه‌های فرهنگی، هنری و بشردوستانه Save Venice کمک می‌کند (سازمان از بازسازی تقریباً 2000 اثر هنری از زمان آغاز به کار حمایت کرده است).

عکس نینا وسترولت/WWD از طریق گتی ایماژ

اما اسمیت از تنها طراح لیست مهمانان دور بود: «Slaysians» که در جمعه شب به نمایش درآمدند، با فیلیپ لیم، تینا لیونگ، فرناندو گارسیا، لورا کیم، پرابال گورونگ، دوروتی وانگ و ازرا جی ویلیام که در اینجا نشان داده شده اند. رفتند و لباس‌های زیبای خود را برای این رویداد به تن کردند. موضوع امسال “بیزانس” بود، که اشاره ای به پروژه حفاظت از موزاییک ونیز در جزیره مورانو بود.

عکس نینا وسترولت/WWD از طریق گتی ایماژ

مگی جیلنهال، با لباسی که مستقیماً از مجموعه پاییز 2023 لافایت 148 به تن داشت، با بازیگر همکارش، کارا بونو، با در آغوشی بزرگ استقبال کرد.

عکس نینا وسترولت/WWD از طریق گتی ایماژ

چاپی از لباس یقه کراوات چاپ شده جیلنهال و ژاکت ژاکتی با رنگ مشکی و طلایی، عاشقانه شب را تداعی می کند.

عکس نینا وسترولت/WWD از طریق گتی ایماژ

بونو، به نوبه خود، یک لباس مجلسی صورتی جذاب با جزئیات گلدار از Oscar de la Renta – یکی از حامیان این شب، همراه با Bulgari پوشید.

عکس نینا وسترولت/WWD از طریق گتی ایماژ

ربکا وانیو و لورن لویسون در مراسم Save Venice Ball 2023.

عکس نینا وسترولت/WWD از طریق گتی ایماژ

دی موندو، ربکا وانیو، کارا میگل و پیتر میگل ظاهر خود را برای شب به نمایش می گذارند – که در مورد دی موندو و وانیو، جوایزی را برای آنها به عنوان برندگان مسابقه ماسک برای شب به ارمغان آورد.