بهترین سبک بارداری ریحانا همه چیز را دوباره تعریف می کند

ریحانا از مخفی کردن اولین بارداری خود از مردم به نشان دادن غرور برآمدگی نوزادش با تمام شکوهش ظاهراً یک شبه رسید. در 31 ژانویه 2022، خواننده، طراح و غول زیبایی 34 ساله فاش کرد که اولین فرزندش را با رپر A$AP Rocky با تحمل سرما و افشای شکم خود در یک عکسبرداری صحنه دار، به دنیا خواهد آورد. و با کمک استایلیست خود Jahleel Weaver، او به تعریف مجدد مد مادر آینده تا زمان زایمان ادامه داد. من شخصاً گفته ام، من قصد ندارم لباس بارداری بخرم – شلوار بارداری، شلوار جین، لباس، یا [do] هر آنچه جامعه قبلاً به من گفته بود انجام دهم،» او در اواسط مارس به باستل گفت. «وقتی دیدم زنان در دوران بارداری لباس می پوشند [in the past]، من فکر می کنم که این تنها راه بود. بنابراین من خودم را به چالش کشیدم تا آن را بیشتر کنم و واقعاً فقط با آن سرگرم شوم [maternity style]” مورد مشخص: پیژامه ای که او به طور معمول برای یک شب بیرون می پوشید. کمی بیش از یک سال بعد، در 12 فوریه 2023، ریحانا در نمایش مورد انتظار خود در نیمه اول سوپر باول با افشای اینکه فرزند دوم خود را باردار است، همه را شگفت زده کرد. او با پوشیدن یک لباس سرهمی قرمز گیلاسی و کت‌های چرمی، به دنیا نشان داد که در راه رژه دیگری از مدهای درجه یک هستیم. تمام جزئیات ظاهر Super Bowl و بیشتر بهترین سبک بارداری او را در اینجا ببینید.

تقریباً سه ماه از آن زمان می گذرد، اما واضح است که ریحانا هنوز عملکرد سوپر باول خود را روی مغز دارد. این خواننده برای یک مهمانی در بروکلین با لباسی که یادآور لباسی بود که برای نمایش نیمه‌تیم خود پوشیده بود بیرون آمد و این به لطف یکی از برندهایی بود که ظاهر اصلی را سفارشی کرد.

ریحانا این بار یک کت و شلوار آستین بلند قرمز رنگ از Alaïa انتخاب کرد که با یک شلوار همسان و کمی گشاد با دامن چسبیده به بدن در بالا پوشیده بود. کفش‌های پاشنه‌دار سنت لورن داغ، این مجموعه را تک رنگ نگه می‌دارند، همان‌طور که کیف کلاچ اسبی تام فورد گوچی خواننده، که اخیراً زیاد پوشیده است.

thecelebrityfinder/Bauer-Griffin/GC Images/Getty Images

ما ریحانا را از زمان اعلام بارداری خود شاهد چندین رویداد مهم و مهم بوده ایم، اما این اولین باری است که او بهترین کارهایی را که با کودک شماره 2 انجام می دهد را نشان می دهد – سبک خیابانی. این خواننده از لس آنجلس بیرون آمد و به ما یادآوری کرد که مهم نیست چقدر دور باشد، او همیشه در خدمت است.

ریحانا در حالی که یک ژاکت پولو راه راه آبی، سفید و قرمز از مجموعه Loewe Resort 2023 پوشیده بود، با A$AP Rocky برای قدم زدن بیرون رفت تا شکمش را آشکار کند. او تاپ را با چند شلوار جین گشاد و بلند و چکمه های کلاسیک تیمبرلند ست کرد. این خواننده سپس لباس خود را با عینک آفتابی گوچی، یک کیف جعبه‌ای لویی ویتون از مجموعه لباس‌های مردانه پاییز 2022 این برند و یک گوشواره Y Project با یک دست طلایی به پرنده تکمیل کرد. بیشتر از آن ریحانا نمی شود.

مایکل باکنر/ورایتی/گتی ایماژ

با نزدیک‌تر شدن زمان نمایش، به نظر می‌رسید که ریحانا از رفتن به روی فرش قرمز اولین جایزه اسکار خودداری کرده است، اما پس از آن او همان طور که دوست داشت، دیر ظاهر شد. برای لحظه بزرگ، ریحانا یک ظاهر سفارشی Alaïa با الهام از مجموعه پاییز و زمستان 2023 Pieter Mulier پوشید. این لباس از یک کت و شلوار یقه‌دار شفاف قهوه‌ای شکلاتی با تاپ و دامن چرمی با شکاف‌هایی روی ران‌ها تشکیل شده بود. سپس ریحانا موهای خود را در یک نان نامرتب پوشید و این مجموعه را با جواهرات موسایف تکمیل کرد.

Rich Polk/Variety/Getty Images

بعد، نوبت به روی صحنه رفتن ریحانا رسید، و او این کار را با ظاهری Maison Margiela Artisanal که توسط جان گالیانو طراحی شده بود، انجام داد. این خواننده در حالی که آهنگ نامزد اسکار خود را با نام “Lift Me Up” اجرا می‌کرد، موهایش را پایین انداخت و درام را با پوشیدن یک تاپ ابریشمی مشکی دوزی شده و شلوار ابریشمی تیره نقره‌ای و آبی ابریشمی اجرا کرد. دستکش های چرمی مشکی و یک جفت پمپ تابی بروکات این ظاهر را تکمیل کردند.

رابرت گوتیه / لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ

اما شب هنوز به پایان نرسیده بود و ریحانا وقت پیدا کرد تا آخرین نمای خود را به نمایش بگذارد، نیم تنه و دامن سبز نعنایی، که روی آن یک ست قیچی و دستکش چرمی، سفارشی توسط Bottega Veneta ساخته شده بود. ریحانا با A$AP Rocky (که گوچی را برای حمایت از شب بزرگ دوست دخترش پوشیده بود) در پشت صحنه ژست گرفت و آخرین گروه خود و همچنین صندل ها و خلخال سبز توری Area x Sergio Rossi از بریونی ریموند را به نمایش گذاشت.

یک شب قرار ملاقاتی در میلان خواستار ظاهری زنانه‌تر در قالب یک لباس یقه‌ی ساتن و خربزه‌ای از LaPointe بهار 2023 بود. ریحانا این لباس را با کفش‌های پاشنه‌دار مانولو بلانیک از پوست مار بند سفارشی ست کرد و کمی به ظاهر آن اضافه کرد. کمک یک کیف گوچی با پوشش خز سفید از دوران تام فورد که دارای دو سر اژدهای تزئین شده با جواهر در جلو و یک ژاکت بمب افکن نارنجی زنگ زده از برند ایتالیایی PDF است که اخیراً راه اندازی شده است.

آنجلا وایس / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

این خواننده در طول اجرای نیمه‌تیم Super Bowl LVII با پوشیدن یک تاپ نیم تنه و یک لباس سرهمی از Loewe با کت سفارشی Alaïa از بارداری دوم خود خبر داد. او ظاهر قرمز تک رنگ را با سنجاق‌های کلاسیک از Joseph Saidan & Sons، گوشواره Messika و ساعت Jacob & Co اضافه کرد. این نماد که تقریباً 9 ماه قبل اولین فرزندش را به دنیا آورد، کفش‌های کتانی MM6 Maison Margiela x Salomon را انتخاب کرد.

Rob Carr/Getty Images Sport/Getty Images

در طول ست 13 دقیقه‌ای ریحانا برای نمایش نیمه‌تایم سوپر بول، او در یک کت پتویی که آن هم از Alaïa بود، پوشید.

این را به ریحانا بسپارید تا بوکسورها را برای بیرون رفتن مناسب جلوه دهد. برای یک شب در شهر بورلی هیلز در 8 آوریل، او با یک جفت گینگهام از الکساندر وانگ که با کیف دستی ساعت شنی کریستالی مورد علاقه‌اش Balenciaga و یک جفت کفش کتانی Nike x Cactus Plant Flea Market پوشیده بود، بیرون آمد.

عکس از The Daily Stardust/Backgrid

ریحانا با یک کلاه بیسبال که با گروه دنده‌بافی Alaïa که در 6 آوریل در نوبو پوشیده بود، عشق خود را به آتش نشانی لس آنجلس نشان داد. او به کیف زین دیور، این بار آبی، وفادار ماند و کفش‌هایش را غیررسمی نگه داشت. کفش کتانی آدیداس.

ریح شام را با دوستانش در سانتا مونیکا در 3 آوریل به یک رویداد تبدیل کرد، زمانی که او با لباسی صورتی صورتی با تزئینات پر از سنت لوران ظاهر شد.

ریحانا در اینستاگرام خود لباس مجلسی شفاف والنتینو را که در جشن های نمایش پس از جوایز جی زی پوشیده بود، توضیح داد: «من و قرار من برای مهمانی طلایی اسکار».

عکس توسط MEGA/GC از طریق گتی ایماژ

ریح در حالت شبانه کامل بود که پیراهنی را پوشید که روی آن نوشته شده بود: «دات کیست؟ Dat jus my baby daddy» برای شام با راکی ​​در 1 آوریل. ژاکت از مارتین رز بود.

کیف بالنسیاگا خیره‌شده او در 25 مارس دوباره وفاداری خود را به نوبو ثابت کرد و این بار تنها با زدن یک دکمه از پیراهن درخشان خود به نوزادش اجازه داد نفس بکشد.

ریحانا با ست کردن آن با Air Jordan 4s، لبه‌ای به لباس شناور سیمون روشا که در ۲۳ مارس هنگام خرید پوشیده بود، اضافه کرد.

عکس کوین مازور از طریق گتی ایماژ

ریحانا هنگام جشن راه‌اندازی Fenty Beauty در یکی از پاسگاه‌های اولتا در لس‌آنجلس در 12 مارس می‌درخشید، به‌ویژه گروه سفارشی کوپرنی خود را با یک زنجیر شکم الماس سفارشی توسط Messika تزیین کرد.

با حسن نیت از ShotbyNYP/Backgrid

بعداً در همان شب، او شامی را در جورجیو بالدی صرف کرد که یک مجموعه حتی جسورتر از الکساندر وانگ را پوشیده بود، به علاوه تعداد بیشتری کوپرنی در قالب عینک آفتابی این برچسب با همکاری Gentle Monster. استایلیست او Jahleel Weaver با یک جفت چکمه‌های رکابی روی زانو آمینه معادی «Jahleel» صدایی خاص به دست آورد.

ریحانا بدون شک می‌توانست کلکسیون پاییز 2022 استلا مک کارتنی را در همان روزی که به باند فرودگاه عرضه شد، بخرد، اما ما خوشحالیم که این کار را نکرد: لباس آبی از مجموعه بهار 2022 مک‌کارتنی که این خواننده در شامی در پاریس به تن کرد. 4 مارس به نظر می رسد که برای او در این مرحله از بارداری ساخته شده است.

مایلیم از گلن مارتنز از Y/Project تشکر کنیم که باعث شد ریحانا در نهایت باندل شود. او یک کت شلنگ بلند از مجموعه لباس‌های مردانه پاییز 2022 خود را با چکمه‌هایی ست کرد که در 5 مارس در پاریس بیرون آمد.

عکس توسط استفان کاردیناله/کوربیس از طریق گتی ایماژ

ارائه n امین مثال تا به امروز که ریحانا در برابر سرما نفوذ ناپذیر است. در 1 مارس، ریحانا این واقعیت را نادیده گرفت که هوا در پاریس تقریباً 50 درجه است و باردارترین و کم لباس ترین فرد حاضر در نمایشگاه دیور پاییز 2022 شد.

عکس توسط Marc Piasecki/WireImage از طریق Getty Images

او در کت ماکسی پاییز 2022 دیزلی که به تازگی عرضه شده بود – که در کنار هم به شکل کیف زین دیور قدیمی از چرم شترمرغ در کنار هم قرار گرفته بود – هنگام خروج از نمایش آف وایت در 28 فوریه گرم ماند.

عکس پاسکال لی سیگرتین از طریق گتی ایماژ

عکس ویتوریو زونینو سلتو از طریق گتی ایماژ

البته کودک ریحانا حتی قبل از ترک رحم در چندین نمایش مد شرکت کرده است. این خواننده در 25 فوریه دیر به نمایشگاه گوچی پاییز 2022 رسید و به نظر می رسید هیچ کس به این موضوع فکر نمی کرد که او با اجازه دادن به عکاسان برای گرفتن برآمدگی نوزادش که او با عقب کشیدن اسطوخودوس خود را کاملاً به نمایش گذاشت، اوضاع را کمی جلوتر نگه داشت. کت خز مصنوعی گوچی. خانه همچنین پشت تاپ، شلوار با طرح اژدها و روسری زنجیر او قرار داشت.

عکس آرنولد جروکی از طریق گتی ایماژ

بدون شک اواخر آن شب هوا سردتر بود، اما ریه همچنان مجموعه غیر خز خود را با یک لباس بریده بریده شفاف که به اواخر دهه 90 گوچی بازمی‌گردد، عوض کرد. او ظاهر خود را با جواهراتی به ارزش نزدیک به 200000 دلار از مجموعه “رویای کروکو” اورلوف تکمیل کرد.

قبل از رفتن به هفته مد میلان، ریحانا تولد 34 سالگی خود را در لندن با پوشیدن پوست بیشتر گوچی جشن گرفت. برخلاف کت اسطوخودوس، کت آبی آسمانی او مصنوعی نبود. قدمت آن به اواخر دهه 90 دوران تام فورد باز می گردد، قبل از اینکه خانه استفاده از معامله واقعی را متوقف کند.

ریحانا روز ولنتاین را با عشق واقعی خود – Savage x Fenty – در کت سفارشی Alaïa قرمز روشن گذراند.

عکس ریچ فیوری از طریق گتی ایماژ

ریحانا در 11 فوریه در مراسمی برای Fenty Beauty و Fenty Skin، برای اولین لحظه بارداری خود روی فرش قرمز، با یک مجموعه سفارشی پر زرق و برق از The Attico رفت که آنقدر شلوغ بود که برای دیدن الماس 36000 دلاری او باید چشم خود را نگاه کنید. سوتین توسط Jacquie Aiche.

اولین ظاهر ظریف الماس سنگین ریحانا (باز هم با حسن نیت از Jacquie Aiche، و همچنین Patcharavipa و Briony Raymond) یک کت قدیمی روبرتو کاوالی ساخته شده از خز و جین را ایفا کرد. او با یک کلاه مقرون به صرفه 45 دلاری Awake NY در حالی که برای صرف شام با خانواده در لس آنجلس رفت، آن را تکمیل کرد.