مدونا به دفاع بیلی ایلیش می آید: “خدا رحمتش کند”

در حالی که پست بیلی ایلیش در اینستاگرام نشان می دهد قفل های بلوند سفید و جدید او در مارس 2021 به عنوان پنجمین عکس محبوب ترین در سایت رسانه های اجتماعی با 23 میلیون لایک ثابت است ، به گفته خواننده ، همه به تغییر سبک او علاقه ندارند. به در واقع ، ایلیش اخیراً در مورد برخی واکنش های منفی که هنگام بیرون آمدن از پشت لباس های گشاد خود در اوایل سال جاری انجام داد ، صحبت کرد و ترجیح داد گاه و بی گاه ظاهر مناسب داشته باشد. ظاهراً حدود 100000 نفر نمی توانند این تغییر را بپذیرند. با این حال ، او یک طرفدار جدید در گوشه خود دارد و به دفاع از او می آید: هیچکس غیر از مدونا.

“مردم این خاطرات را حفظ کرده و دلبستگی به هم دارند. اما این بسیار انسانی است ، “ایلیش گفت او در مصاحبه اخیر ایلیش در چند سال اول شهرت خود ، به دلیل سبک اسکیت باز پسر خود مشهور شد زیرا تقریباً منحصراً در شبح های گشاد و مارک دار پوشیده بود. اما تنها 19 سال سن نیست ، انتظار اینکه ایلیش در راکد باقی بماند غیر واقعی است و در ماه مه ، خواننده ظاهر جدیدی را روی جلد خود قرار داد. ووگ بریتانیایی جایی که او یک کرست صورتی مایل به قرمز پوشیده بود. از آن زمان ، این دختر 19 ساله از نشان دادن بدن خود مانند گذشته خودداری نمی کند. در ماه جولای ، ایلیش عکس نزدیک خود را با کرست از طراح مقیم لس آنجلس ، میائو ، مورد علاقه این خواننده ، منتشر کرد. به گفته وی ، با این حال ، برخی از طرفداران راضی نبودند.

او گفت: “من 100000 دنبال کننده را از دست دادم ، فقط به خاطر سینه ها.” “مردم از سینه های بزرگ می ترسند.”

این حادثه نمونه کاملی از استاندارد دوگانه ای است که بیلی در طول زندگی حرفه ای خود با آن روبرو بوده است. مدونا ، که در گفتگو با او. “شما یا در گروه باکره هستید یا در دسته فاحشه ها. بیلی در یک گروه غیرجنسیتی شروع به کار کرد ، نه به مردم توجه کرد و نه از جنسیت خود به هیچ وجه استفاده کرد ، این انتخاب اوست و خدا او را در این راه برکت دهد-بالاخره ، او در تمام این مدت یک نوجوان بوده است. ” برای مدونا ، همه چیز به یک چیز خلاصه می شود: واقعیت این است که ایلیش یک زن است. او می گوید: “اگر بیلی مرد بود ، هیچ کس در این باره چیزی نمی نوشت.” “یک مرد می تواند در سه سال اول زندگی حرفه ای خود با کت و شلوار و کراوات ظاهر شود ، و سپس ماه بعد می تواند مانند پرنس یا میک جگر لباس بپوشد ، پیراهن را بپوشد ، خط چشم بپوشد و هیچکس کلمه ای نگوید. ”

متأسفانه ، ایلیش حتی نمی تواند بدون پوشیدن لباس بدنش ، در مورد بدن خود اظهارنظر کند ، مسئله ای که برای افرادی که در تابستان های گرم کالیفرنیای جنوبی زندگی می کنند. ایلیش گفت: “روز دیگر ، تصمیم گرفتم تاپ تانک بپوشم.” “این حتی یک پیراهن تحریک آمیز نبود. اما من می دانم که مردم می گویند: “لعنتی ، او سکسی می پوشد و سعی می کند بیانیه ای بدهد.” و من می گویم ، “نه ، من نیستم. 500 درجه است و من فقط می خواهم تاپ تانک بپوشم. ”

به نظر می رسد برخی از طرفداران ایلیش فکر می کنند که فقط به دلیل اینکه او چیز جدیدی می پوشد یا موهایش را رنگ می کند ، او یک شخص کاملاً متفاوت می شود. او توضیح داد که اغلب نظراتی درباره طرفدارانش می بیند که “بیلی مو سبز” را از دست می دهد ، و به مدل موی سبز آهنی قبلی ایلیش اشاره می کند. او توضیح داد: “من هنوز همان شخص هستم.” “من فقط باربی های متفاوت با سرهای متفاوت نیستم.”