طراحان نوظهور برای تماشا

حداقل لازم است که به عنوان یک طراح نوظهور در هفته مد لندن برجسته شوید. این استعداد به لطف مد شرق فراوان است: این فصل ، بهار 2022 ، سومین و آخرین ارائه ماکسیمیلیان دیویس با ویترین است و راه را برای اولین نمایش انفرادی خود هموار می کند. (در لباس پوشیدن ریحانا کمتر). در همین حال ، اولین بارها دسته جمعی بیرون می آیند ، که بسیاری از آنها در بحبوحه همه گیری فارغ التحصیل شدند. استفان استوکی-دالی برای اولین بازی خود تمام تلاش خود را کرد و برای اجرای نمایشی از تئاتر ملی جوانان استفاده کرد که باعث پاره شدن برخی از تماشاگران شد. با شروع یک جهنم سال ، افراد تازه وارد همه چیز را در حرفه خود و اعتقادات خود گذاشتند-و این نشان داد. این فقط در مورد لباس های زیبا آنها نیست ، بلکه در مورد اعتقادات آنها نیز وجود دارد. نگاهی به مواردی که باید در رادار شما باشد ، از جمله ننسی دوجاکا ، برنده جایزه LVMH 2021 ، بیندازید.

با اجازه از Jawara Alleyne

Jawara Alleyne ، که بین جزایر کیمن و جامائیکا پرورش یافته بود ، قبل از قسمت باند ویترین Fashion East با نصب در موسسه هنرهای معاصر پیش رفت. این فرمت به احساس تجربی هنرمندانه ترکیبات Alleyne از بازیافت ، استفاده مجدد و کشیدن افزود.

با احترام از ماکسیمیلیان دیویس

بهار 2022 سومین مجموعه ماکسیمیلیان دیویس با Fashion East بود ، به این معنی که فصل آینده ، طراح ترینیدادی مستقر در لندن به تنهایی نمایش می دهد. دیویس که به خاطر طراحی های شیک و روانش از نظر جنسیتی شهرت دارد ، با آخرین اثر هنری پوشیدنی و پوشیدنی ، تماشاگران را به وجد آورد. مادربزرگ و خاطراتش از سفر به کارائیب همچنان الهام بخش هستند.

با احترام برادلی شارپ

مجموعه مرکزی سنت مارتینز درجه برادلی شارپ بهار 2022 به عنوان افتتاحیه مجموعه چارلز جفری عمل کرد. معروف برای مجموعه قبلی “اردوگاه” خود ، که در واقع از کمپینگ الهام گرفته بود – دقیقاً چادرها – شارپ با جدیدترین مدل خود کمی بیشتر گسترش یافت و شامل قطعات سفارشی تر و طرح شنل پیچیده ای بود که به طور یکپارچه در باند فرود می آمد.

ننسی دوجاکا اولین هفته پس از برنده شدن برنده جایزه آرزوی LVMH ، اولین باند خود را در باند مورد انتظار انجام داد. ریشه های لباس زنانه طراح مقیم لندن و ساکن لندن با استفاده از پارچه های شفاف مانند تور ، این بار در رنگهای جدید مانند صورتی و قرمز زیبا آشکار می شود.

در روزهای منتهی به اولین ارائه به سبک سالن ، هریس رید روی فرش قرمز مت گالا در کنار ایمان قدم زد و اهل نیویورک درمان پروفایل این طراح 25 ساله ظاهراً همه جا حضور داشته است ، اما از نظر فنی ، او همچنین در گالری Serpentine “در محل اقامت” بوده است ، جایی که او یک مجموعه دمی کوتر را با استفاده از لباسهای عروسی دست دوم ایجاد کرد.

یوهان وانگ ، که برچسب معروف خود را در سال 2018 راه اندازی کرد ، برای بهار 2022 با سبک Katie Grand همکاری کرد. این مجموعه شامل گلهای ظریف ، نقوش پروانه ای و دستکش های شب بود. مزین به کیسه های چاپ شده روی گل به شکل دارنده تپانچه ، نرمی رمانتیک اما با عنصری از قدرت را نشان می داد. همه ما پیام وانگ را با صدای بلند و واضح شنیدیم.

سائول نش در دوران همه گیری از مد شرق فارغ التحصیل شد ، درست در همان زمان برای شروع هفته مد لندن با اولین اجرای باند انفرادی خود. قسمت ابتدایی نمایش های این فصل همیشه به مدرسه باز می گشت و این باعث می شد که این مجموعه از مفهوم نش در مورد لباس مدرسه دوران کودکی اش شکل بگیرد. قطعات فنی ، منحصر به فرد و بیشتر از همه کاربردی هستند.