کریستن استوارت استارز در نقش پرنسس دیانا در جدیدترین تریلر “اسپنسر”

پس از انتشار یک تریلر تیزر در ماه گذشته که نمایشگاه های زیادی را برای خود به ارمغان آورد ، سرانجام Neon Films یک تصویر کامل از کریستن استوارت را در فیلم بیوگرافی آینده پرنسس دیانا منتشر کرد ، اسپنسربه این بار ، استوارت بیش از دو کلمه را به زبان می آورد تا در تعطیلات با شوهرخواهرش تلاش کند.

در تریلر جدید ، که بیش از دو دقیقه طول می کشد ، می بینیم که دایانا دیر وارد املاک سندرینگهام می شود و قرار است کریسمس را با بقیه اعضای خانواده سلطنتی بگذراند. سال 1991 است و رابطه او با شاهزاده چارلز با شایعات مربوط به رابطه و احتمال طلاق پوشانده شده است و دیانا چندان خوشحال نیست که چند روز آینده را با شاهزاده و خانواده اش بگذراند.

علیرغم تشویق کمد لباسش که توسط سالی هاوکینز بازی می شود ، دیانا تلاش می کند تا آخر هفته چهره شاد داشته باشد و حتی بچه هایش نیز از روحیه پایین مادرشان لذت می برند. “مامان ، چی شده که اینقدر ناراحتت کرده؟” از پرنس جوان ویلیام می پرسد. به نظر می رسد وضعیت روحی دایانا در طی چند روز آینده همچنان رو به وخامت است ، زیرا او توسط پاپاراتزی مورد هجوم قرار می گیرد ، با شوهرش صحبت می کند و چند لحظه آرامش را با فرزندانش پیدا می کند. دو دقیقه با دیانا پرسید: “آیا فکر می کنید آیا آنها مرا خواهند کشت؟”

تریلر جدید اولین نگاه واقعی ما به استوارت را در نقش بسیار مورد انتظار ارائه می دهد ، چرا که پس از اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم ونیز ، هیاهوی اطراف فیلم همچنان در حال افزایش است. برخی حتی این فیلم را بلیط بازیگر زن برای دریافت اسکار بهترین بازیگر زن می دانند. به نظر می رسد که دیدن روح دیانا می تواند واقعاً برای استوارت سود کند.