مدونا اعتراف می کند که از رد نقش در فیلم های “بازگشت بتمن” و “ماتریکس” متأسف است

همه در زندگی پشیمانی دارند ، حتی مدونا. اگرچه البته ، پشیمانی های خواننده نمادین احتمالاً فقط کمی با آنچه که یک فرد معمولی دارد متفاوت است. در حقیقت ، آنها اتفاقاً برخی از بزرگترین فیلم های 50 سال گذشته را شامل می شوند. در حالی که در نمایش امشب با جیمی فالون مدونا پنجشنبه شب برخی از نقش های سینمایی ای را که در طول زندگی حرفه ای اش به او پیشنهاد شده بود ، فاش کرد که هنوز آرزو می کند که از دنیا نرفته باشد.

در بخشی از برنامه شب گذشته ، فالون شایعات مربوط به این خواننده را خواند ، که پس از آن مشخص کرد که آیا آنها در حقیقت واقعیت دارند. ما متوجه شدیم که یکی از اولین مشاغل مدونا هنگام مهاجرت به منهتن در یک دانک دونات بود و او به دلیل “بازی با ژله سرگردان” اخراج شد و “Vogue” قرار بود طرف B باشد زیرا برخی فکر نمی کردند “به اندازه کافی قوی” بود تا به عنوان تک آهنگ منتشر شود. فالون سپس وارد حرفه بازیگری مدونا شد و پرسید که آیا او واقعاً نقش Catwoman را رد کرده است بتمن برمی گردد ، که مدونا فاش کرد درست است.

مدونا اعتراف کرد: “من متاسفم که Catwoman را رد کردم.” او با اشاره به تصویر میشل فایفر از شخصیت گفت: “این بسیار شدید بود.” او همچنین فاش کرد که پیشتازی را رد کرده است دختران نشان می دهد، تصمیمی که به نظر نمی رسد او را چندان عذاب دهد. مدونا سپس افزود که او همچنین نقشی در این فیلم را رد کرد ماتریکسبه او می گوید: “این یکی از بهترین فیلم هایی است که تا به حال ساخته شده است.” “بخش کوچکی از نوجوانان من از همان لحظه زندگی من پشیمان است.”

در حالی که مدونا مشخص نکرد کدام نقش را ایفا می کند به او پیشنهاد شد ماتریکس، فرض کنیم که ترینیتی بود ، شخصیتی که توسط کری آن ماس در هر سه فیلم به تصویر کشیده شد (و فیلمهای بعدی قیامت ماتریسی) اما چه کسی می داند ، شاید مدونا فرصتی برای جبران اشتباه خود پیدا کرد و توانست در چهارمین فیلم آینده نقش آفرینی کند. چیزی به من می گوید که او به اندازه کافی چرم برای پوشیدن شخصیت خود دارد ، بدون نیاز به طراح لباس.