آیا سلنا گومز و کریس ایوانز با هم دوست هستند؟ نه ، این توییت ها جعلی هستند

این خوب است که سلنا گومز به طرز مشهوری از رسانه های اجتماعی فاصله می گیرد زیرا عصر جمعه خسته کننده است و اینترنت بر اساس کمترین واقعیت ها تصور کرده است دنیایی را تصور کند که در آن گومز اکنون با کریس ایوانز ، محبوب ترین مارک آمریکایی ، در ارتباط است. به این شایعات ابتدا توسط حساب های وسواسی طرفداران توییتر گزارش شد ، و سپس از تشنه ترین وبلاگ های شایعه ساز راه خود را باز کرد و در حال حاضر سایت های معتبرتری را که از دیدن یک صفحه کوچک قبل از پایان هفته ناامید شده بودند ، قرار داده است.

اگرچه ، کوچکترین روزنامه نگاری اولیه (یا صادقانه بگویم ، فقط سواد اینترنتی) می تواند مقداری آب سرد بر آخرین تب حمل و نقل اینترنت بریزد.

در اینجا آنچه ما به طور قطع می دانیم:

ایوانز گومز را در اینستاگرام دنبال می کند.

ظاهراً طرفداران اخیراً متوجه این موضوع شده اند ، اما به نظر نمی رسد کسی بتواند دقیقاً مشخص کند که دقیقا چه زمانی دکمه دنبال کردن را فشار داده است. حمل کننده ها به این واقعیت اشاره می کنند که ایوانز فقط 162 نفر را دنبال می کند ، بنابراین آنها فکر می کنند که گومز یکی از آنهاست ، باید معنایی داشته باشد. اگرچه ، ایوانز نیز از ریتا اورا پیروی می کند ، و آیا انتظار می رود که ما فکر کنیم منظور از آن چیزی است؟

علاوه بر این ، گومز ، بدنام است ، یکی از افرادی است که بیشترین دنبال کننده را در اینستاگرام دارد. هر کس او را دنبال می کند همچنین شایان ذکر است که او ایوانز را دنبال نمی کند.

در سال 2015 ، گومز اعتراف کرد که عاشق ایوانز است.

بله ، هنگام مهمان شدن در برنامه نوشیدنی مشهور اندی کوهن زنده ببینید چه اتفاقی می افتد! شش سال پیش ، گومز تحت فشار قرار گرفت که بزرگترین دوست داشتنی هالیوود او بود. او اعتراف کرد که ایوانز است. نوع. او گفت: “من به نوعی عاشق کریس ایوانز هستم.” بنابراین نمی توان آن را انکار کرد.

در اینجا آنچه به نظر می رسد ماهی است:

آ توییت ویروسی ادعا می کند که گومز و ایوانز در 1 اکتبر 2021 در حال خروج از یک رستوران دیده شده اند و دو تصویر در کنار هم به عنوان اثبات ارائه کرده اند.

این فقط یک فانتزی مستقیم توییتری است.

اول ، گومز به وضوح در حال سوار شدن به یک رنجروور سیاه است. پشتیبان خودرویی که ایوانز در کنار آن دیده می شود در واقع یک جیپ گرند چروکی است (مدلی که او با آن رانندگی می کند).

خوب ، پس آنها ممکن است ماشین های مختلف را سوار شوند؟

خوب ، در واقع تصویر ایوانز مربوط به سال 2013 است. شما می توانید همان تصویر را برای همیشه در آرشیو تصاویر مشهور آرشیو Just Jared بایگانی کنید ، که سال را روشن می کند و ادعا می کند که او حتی در رستوران نبوده است ، اما بلکه دریافت نامه که منطقی است. این بسته ها در دست اوست و غذا نیست.

تصویر گومز مربوط به سال 2017 است که او در حال ترک کلاس پیلاتس بود. این تصاویر را می توانید در دیلی میل پیدا کنید.

بنابراین ، نه ، این دو نفر در یک رستوران با هم دیده نشدند. فاصله عکسها از چهار سال است و هیچکدام در رستوران نیست.

خوب ، اما آیا آنها با هم در یک استودیو دیده نشدند؟

دومین توییت ویروسی ادعا می کند که این جفت در اوایل ماه اکتبر در حال خروج از یک استودیو دیده شده اند ، که نشان می دهد اگر این دو با هم قرار ملاقات نداشتند ، شاید آنها حداقل یک فیلم با هم می ساختند. غیرقابل تصور نیست. هر دو بزرگترین استراحت خود را از گوشه های مختلف کنگلومرا دیزنی دریافت کردند و هر تهیه کننده ای از امضای این دو برای فیلم مناسب خوشحال خواهد شد.

افسوس که عکسها هر دو مربوط به زمانهای جداگانه است.

به نظر نمی رسد عکسی از گومز با لباس های مشکی توسط رسانه های مشهور گرفته شده باشد ، اما شواهدی وجود دارد که نشان می دهد حداقل از سال 2019 در اینترنت پخش شده است. عکس ایوانز از توییت از زمانی در سال 2020، و در واقع ابتدا در میان شایعاتی مبنی بر اینکه او با لیلی جیمز در تابستان قرار داشت ، گرفته شد.

بنابراین ، نه ، هیچ شواهد واقعی جدیدی وجود ندارد که نشان دهد سلنا و کریس با هم رابطه دارند. آنها اخیراً در همان مکان ها مشاهده نشده اند. اگرچه ، ما آرزو می کنیم که برخی از روزنامه نگاران سرگرم کننده و شایعه گوگل در گوگل مشاهده می شوند ، “چگونه می توان جستجوی عکس معکوس انجام داد.” شاید مفید باشد.