پس از گذراندن مدتی با آنجلینا جولی ، The Weeknd اکنون سفیر سازمان ملل است

هرگز قدرت آنجلینا جولی را دست کم نگیرید. ظاهراً هیچ کس از حسن نیت قانع کننده او مصون نیست. پس از مدتی گذراندن مدتی با این بازیگر و بشردوست در چند ماه گذشته ، مشخص شد که ابل تسفای AKA The Weeknd به عنوان سفیر در سازمان ملل انتخاب شده است.

روز پنجشنبه اعلام شد که خواننده به عنوان سفیر حسن نیت به برنامه غذایی جهانی ملل متحد ملحق می شود. تسفای هنگام پذیرفتن افتخار در مراسمی در لس آنجلس گفت: “برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد کارهای فوری و مهمی را برای تغییر و نجات زندگی روزانه انجام می دهد و من با اشتیاق به رفع گرسنگی جهان و کمک به افراد نیازمند احساس می کنم.”

با توجه به اینکه تسفای اخیراً اغلب با جولی در حال ملاقات است ، اعلام این موضوع چندان هم شگفت آور نیست. جولی پس از فیلمبرداری در سال 2001 سفیر کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان شد لارا کرافت: Tomb Raider در کامبوج و شاهد بحران انسانی در آنجا بود. در طول دهه گذشته ، جولی در بسیاری از زمینه ها با سازمان ملل همکاری نزدیک داشته است و در آوریل 2012 ، به عنوان نماینده ویژه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد منصوب شد.

جولی 46 ساله و تسفای 31 ساله در اواخر ماه گذشته در حال صرف شام با هم در لس آنجلس مشاهده شدند – آخرین مورد از بسیاری از ملاقات های بین دو چهره مشهور. مطابق با مردم، اگرچه آنها به طور جداگانه به رستوران رسیدند ، با هم حرکت کردند و به سمت خانه تسفای حرکت کردند. در حالی که شایعاتی در مورد رابطه احتمالی بین این زوج منتشر شده است ، اکنون به نظر می رسد که آنها فقط در مورد تلاش های بشردوستانه صحبت کرده اند.