مانی جاسینتو در مورد “تفنگ برتر” صحبت می کند و با تام کروز کار می کند

این درست است: خط فک مانی جاسینتو می تواند نان را برش دهد. وضوح چشمگیر و لبه های صاف آن می تواند بخشی از مجسمه مایکل آنژ باشد. پس از ارزیابی سریع روی زوم ، احساس می کنم که به خوبی می تواند در لوور آویزان شود. این در مورد Jacinto از دست داده است که خط فک خود را به عنوان یک موضوع دائمی علوفه اینترنت بوده است. بازیگر نرم زبان نسبتاً مساوی است و با آن تملق می کند. جاسینتو قبل از مکث می گوید: “بسیار خوب است که مردم چنین می گویند.” “اما من خیلی بیشتر از یک خط فک تیغ ، همانطور که در Twitterverse می گویند ، ارائه می دهم.”

در حالی که به راحتی می توان درباره ساختار چهره جاسینتو شاعرانه صحبت کرد ، اما به اندازه خود مرد – یا همه کاره بودن او به عنوان یک بازیگر – جذاب نیست. ژاسینتو در سال گذشته سخت کار کرده است تا این را ثابت کند. در طول همه گیری همه گیر ، او در چند پروژه بسیار متفاوت که طیف وسیعی از او را به نمایش می گذارد ، شرکت کرده است: مجموعه های سلامتی ستاره دار نه غریبه کامل و درام وحشتناک طعم گیلاس کاملا جدید در میان آنها به تازگی ، او می تواند استراحت کند – او اکنون به خانه اش در لس آنجلس بازگشت و از زندان به شهر خود ونکوور بازگشت. جاسینتو-بسیار شبیه به یائو دیگر نه غریبه کامل– ذن است او توضیح می دهد: “من سعی می کنم حداقل یک یا دو بار در سال به عقب برگردم تا بتوانم از زمین خارج شوم ، از شر دیوانگی LA خارج شوم.”

موفقیت هنوز یک مفهوم نسبتاً جدید برای بازیگر فیلیپینی-کانادایی است. در طول این سالها ، Jacinto تعداد کمی از قطعات بیتی در برنامه های CW مانند داشت ماوراء طبیعی، 100 ، و زامبی قبل از بازیگری در درام جاسوسی کانادایی بخش رومئو در سال 2015 ، که باعث شد نامزد دریافت جایزه لئو برای بهترین اجرای مکمل در یک سریال دراماتیک شود. اما تا زمانی که او در کمدی زندگی پس از مرگ NBC نقش آفرینی نکرد مکان خوب در سال 2016 که حرفه او واقعاً پیشرفت کرد. او به مدت چهار فصل جیسون مندوزا ، یک گلف فلوریدیایی با قلب طلا را به تصویر کشید ، که به سرعت مورد علاقه طرفداران قرار گرفت. و در حالی که جیسون او را در معرض دید گسترده قرار داد – چیزی که او می گوید از آن جاودانه سپاسگزار است – جاسینتو به طور جدی از تایپ شدن خودداری کرده است.

“نقش های زیادی در راه من بود [were] او قطعاً همان نوع شخصیت ، احمق ، غافل و همه مترادف کلمه dumbass است. ” در حالی که او قدردانی می کند که مردم در آن نقش از او لذت بردند ، جاسینتو مجبور بود با پروژه هایی که انتخاب کرده بود تشخیص دهد. جاسینتو می گوید: “در پایان روز ، من می خواهم ماهیچه های متفاوتی را تمرین کنم.” برای او ، این به معنای داشتن صبر و اعتماد به این بود که انواع مختلف نقشها سرانجام در راه او قرار می گیرند تا بتواند خود را ثابت کند. و تا کنون ، برای او کار کرده است.

با هولو نه غریبه کاملکه در اواسط آگوست آغاز شد ، جاسینتو مرد راست و گاهی عاشق ماشا (نیکول کیدمن) را به تصویر می کشد که به اداره Tranquillum House ، تفرجگاه بوتیک تندرستی که با هدف بهبود 9 فرد مشکل دار کمک می کند ، کمک می کند. همانطور که یائو ، شفادهنده جدی و ورزشی جاسینتو ، می خواهد باور کند که خانه آرامش به مردم کمک می کند. با یائو ، مانند همه نقشهایش ، او خود را در قلمرو روش بازیگری دید ، بسیار سالمتر غذا می خورد و با قدرت بیشتری تمرین می کرد. “وقتی به شما می گویند که باید بدون پیراهن یا در یک صحنه صمیمی با برخی افراد پرکار باشید ، شما قطعا برنامه ورزشی خود را تغییر دهید ، “جاسینتو در حالی که موهای خود را به عقب هل می دهد می خندد.

اگرچه حماقت جیسون در آخرین نقش او از بین رفته است ، جاسینتو شباهت هایی بین یائو و او مشاهده کرد جای خوب شخصیت. او می گوید: “چیزی که برای من آشکار است مثلث عشقی است که هر دو شخصیت داشت.” “با جیسون ، او در مثلث عشقی با طحانی و جانت بود و یائو در مثلث عشقی بین دلیله و ماشا است.” برای ژاسینتو ، اشتراک در آن سردرگمی وجود دارد. “هر دو شخصیت [Jason and Yao] آنها در موقعیتی قرار می گیرند که بین دو فرد مختلف که واقعاً آنها را تحسین می کنند ، به جلو و عقب کشیده می شوند. ” مقایسه بسیار سطحی جاسینتو بین دو نقش وجود دارد: لباسهای الهام گرفته از راهب که باید در هر دو نمایش می پوشید. او می گوید: “من فکر می کنم من فقط قرار دارم” روپوش های راهب “را در قرارداد بگذارم.

همچنین در آگوست ، جاسینتو نقش Code ، فروشنده مواد مخدر بوگی در Netflix را بر عهده گرفت. طعم گیلاس کاملا جدیدبه برای این بازیگر ، همکاری با نمایشگر نیک آنتوسکا یک نتیجه بزرگ بود. جاسینتو می گوید: “او فوق العاده با استعداد و روی زمین است ، اما چیزهایی که او به آن می پردازد فقط گیج کننده و نگران کننده است.” چیزی که برای بازیگر در مورد کد جذاب بود “شخصیت جک اسپارو” او بود. جاسینتو در مورد این شخصیت می گوید: “او به نوعی در همه جا حضور داشت ، اما در عین حال بسیار دوست داشتنی بود.”

در حالی که حدود دو سال پیش فیلمبرداری شد ، شاید پروژه بعدی جاسینتو بزرگترین پروژه او باشد. در مه 2022 ، او قرار است در این فیلم بازی کند تاپ گان: ماوریک به عنوان خلبان به نام فریتز – نقشی که ، مانند خود فیلم ، تا حد زیادی تحت پوشش قرار نگرفته است. او به یاد می آورد که کار با تام کروز “شدید” بود. “این است [Tom’s] عزیزم ، “جاسینتو در مورد فیلم می گوید. “و با دیدن کلیپ های فیلم ، ناامید نمی شود.” او همچنین در اولین رام کام مناسب خود بازی خواهد کرد من تو را می خواهم برگردی، که فیلمبرداری آن را در ماه مارس به پایان رساند. او در مورد فیلم می گوید: “این یک سرگرمی است.” “جنی اسلیت باهوش است و بسیار خوب است ، و سپس شما روز چارلی را دارید [who is] تازه متولد اجرا شده است. ” فراتر از rom-com ، جاسینتو مشتاق پرش به قلمرو ناشناخته است. او می گوید: “من می خواهم در یک مستر A24 غوطه ور شوم یا بخشی از فرنچایز بزرگ باشم ، خواه فیلم مارول باشد یا انیمه.”

همانطور که جاسینتو به سفر بازیگری خود ادامه می دهد ، تشویق بازیگران باسابقه در جامعه آسیایی به او کمک کرده است تا مصمم بماند. گرچه جاسینتو اندازه گیری شده است ، اما از ترس “افتخار” بودن ، او اذعان می کند که “دیدن قهرمانان خود یا افرادی که شما آنها را تحسین می کنید پشت شما هستند ، بسیار الهام بخش است.” چیزی که جاسینتو می خواهد این است که مردم را به خندیدن یا گریه کردن ادامه دهد. او می گوید: “من می خواهم پروژه هایی را انجام دهم که به من احساس احساسی می دهد.” “زیرا اگر چیزی به من احساس احساسی بدهد ، فکر می کنم تماشاچیان متأثر خواهند شد.”