کیت بلانشت بردلی کوپر را در تریلر تیزر «کوچه کابوس» تهدید می کند

پیگیری گیلرمو دل تورو برنده جایزه اسکار شکل آب تقریباً پس از یک فرآیند پیچیده تولید ، اینجا آمده است و تریلر تیزر نوید یک فیلم نوآر پر ستاره را می دهد که به این س answerال پاسخ می دهد: آیا بردلی کوپر مرد است یا جانور؟

کوچه کابوس ، بر اساس کتابی از ویلیام لیندسی گرشام در سال 1946 ، داستان کارگر کارناوال سابق بسیار دستکاری کننده ، استانتون کارلایل (کوپر) را روایت می کند ، که مهارت زیادی برای کلاهبرداری از میلیونرها دارد. وقتی استانتون با روانپزشک دکتر لیلیت ریتر (کیت بلانشت) درگیر می شود ، متوجه می شود که ممکن است با مسابقه خود ملاقات کرده باشد.

تریلر تیزر این فیلم چهره های مشهوری را نشان می دهد که در کنار کوپر و بلانشت بازی می کنند ، از جمله ویلم دافو ، رونی مارا ، تونی کولت و مری استینبرگن.

این فیلم خروجی دل تورو است که به خاطر فیلم های تحت رهبری هیولا معروف است. کوچه کابوسدر عوض ، یک تریلر روانشناختی و نوآر فیلم مدرن در هسته خود قرار دارد. دل تورو گفت: “این هیچ عنصر ماوراء طبیعی ندارد.” Vanity Fairبه “این کاملاً در یک دنیای واقعیت پایه گذاری شده است. هیچ چیز خارق العاده ای وجود ندارد. این یک فیلم بسیار متفاوت از فیلم معمولی من است ، اما بله ، عنوان و نام من باعث ایجاد آن خواهد شد [impression]. »

ویروس کرونا تولید این فیلم را تنها چند ماه پس از شروع در اوایل سال 2020 متوقف کرد ، اما این تنها مسئله ای نبود که فیلم در خلقت با آن روبرو شد. کوپر در جشنواره فیلم ترایبکا در اوایل امسال گفت: “ما نیمه دوم را قبل از نیمه اول فیلمبرداری کردیم. Indiewire “ما نمی خواستیم اینطور رفتار کنیم. اتفاقاتی برای ما رخ داد ، در دسترس بودن آب و دیگر بازیگران ، برف و همه اینها. ” کوپر اعتراف کرد که تولید خود را نیز در یک مرحله متوقف کرده است. “من به نیویورک نقل مکان کرده بودم و گفتم ،” در حال حاضر نمی توانم این کار را انجام دهم. بگذارید من حل و فصل شوم. ‘”

با وجود این ، کوپر می گوید که این تجربه به بازیگران پیوند داده است. “ما در حال ساخت هستیم کوچه کابوس در دو سال و نیم گذشته ، “او گفت” این یک تجربه منحصر به فرد بود ، گذر از همه گیری ، گذراندن شش ماه مرخصی و تجدید نظر در آن. ما نه تنها دوست مادام العمر می شویم ، بلکه این یک تجربه هنری بود. ”

کوچه کابوس در 17 دسامبر 2021 در سینماها اکران می شود.