چگونه تیانا تیلور از Sweet 16 Teen به فیکسچر ردیف جلو رفت

شاید تینا تیلور اولین بازی تلویزیونی خود را به عنوان آخرین فیلم انجام داده باشد من فوق العاده شیرین شانزده دختر تولد ، اما خواننده ، رقصنده و حمایت کننده فارل ویلیامز پس از اجرای فوق العاده او در ویدئوی “محو” کانیه وست ، که در مراسم جوایز موسیقی ویدئویی MTV در سال 2016 به نمایش درآمد ، واقعاً به شهرت رسید. در هفته مد ، منبع نوستالژی جانت جکسون و الهام بخش ورزشگاه برای همه ما. در حال حاضر ، دو کودک (که یکی از آنها توسط دولا اریکه بادو تحویل داده شد) ، سه آلبوم انفرادی و تعداد انگشت شماری از حضور در فیلم (از جمله آمدن 2 امریکا ) بعداً ، در اینجا نگاهی به نحوه تکامل سبک شخصی او در طول سالها می اندازیم.

تیانا تیلور 15 ساله در نوامبر 2006 با پیراهن های گرافیکی رنگارنگ و ترکیب کت و شلوار و شلوار جین آبی و کفش های کتانی به جشنواره هیپ هاپ نیویورک رسید.

پاتریک مک مولان از طریق گتی ایماژ

این خواننده اولین پخش تلویزیونی خود را در MTV انجام داد سوپر شیرین من 16 در فوریه 2007 با پوشیدن لباس سفارشی و ژاکت مناسب Heatherette.

تیلور در ظاهری بزرگ و لایه ای با لوازم جانبی بازیگوش مانند یک ساعت صورتی روشن در MTV تماشایی به نظر می رسید. TRL در نوامبر 2008

2009: جشن تولد Ne-Yo

در جشن تولد 30 سالگی نی یو در اکتبر 2009 ، این خواننده شلوار جین مناسب ، کامی سفید ، کت چرم بریده و چکمه های چرم مشکی پوشید. او با تزئین روی گردنبندها ، دستبندها و حلقه ها ظاهر خود را متعجب نگه داشت.

تیلور در یک تاپ الهام گرفته از شلوار جین با شلوار باربری زرد و صندل های قهوه ای قهوه ای ، روی فرش قرمز لباس مصرف کنندگان اولین نمایش پس از مهمانی در آگوست 2010.

2011: خانواده بزرگ شاد مادیا برتر

این خواننده لباس های گشاد خود را کنار گذاشت تا کمی در ظاهر فیلم تایلر پری متناسب و فاش کننده باشد. خانواده بزرگ شاد مادیا در آوریل 2011. لباس ماکسی با بند نازک دارای شکافی تا بالای ران بود که پاهای کشنده او را نشان می داد.

ترکیب چاپ در BET’s بازی و بیا باهم بمانیم برای اولین بار در ژانویه 2012 ، تیلور یک بلوز با پلنگ با شورت استتار و چکمه های چرمی مشکی تا ارتفاع ران را ست کرد.

2013: BET’s Rip the Runway

Getty Images برای BET’s Rip The R

تیلور در فستیوال 2013 BET’s Rip The Runway Show در BET’s 2013 Rip The Runway Show ، یک برالت سیاه ، شلوار چسبی و یک لباس مجلسی پوشید.

در 106 & پارک زنده در ژوئیه 2014 ، این خواننده شکم های سخت خود را نشان داد در حالی که هنوز بدون هیچ زحمتی با برالت قرمز الکساندر وانگ ، ژاکت بمب افکن NBA ، شلوار سیاه و کفش های کتانی کفش می کرد.

تیلور با فرش قرمز ESPY 2015 با همسرش ایمان شومپرت ، شبیه الهه ای برنزی بود که لباس مجلسی خاکستری الهام گرفته از یونان را پوشیده بود و دارای برش های کناری و شکاف تا بالای ران بود که به نظر می رسید بدن فوق العاده مناسب پس از نوزاد را نشان می دهد.

2016: جوایز موسیقی آمریکا

در مراسم اهدای جوایز موسیقی آمریکا در سال 2016 ، تیلور لباس مجلسی پری دریایی استیون خلیل با نیم تنه بدون بند را پوشاند. او اطمینان حاصل کرد که روی لباس خیره کننده خود تمرکز می کند و آن را با حداقل لوازم جانبی تمیز می کند.

2016: VH1’s جشن دیوا

این خواننده و رقصنده لباس مجلسی به سبک پری دریایی توسط جیسون بواتنگ را در VH1 تکان داد. تعطیلات Divas: شب بی صدا در دسامبر 2016

تیانا تیلور در مراسم اهدای جوایز موسیقی ویدئویی MTV 2017 از یک تی شرت سفید فوق العاده کوتاه (البته برای نشان دادن شکم پر تنش) و یک جفت شلوار پهن مشکی استفاده کرد.

او ظاهر بعدی خود را در فرش قرمز VMA با ظاهر مشابه (البته با موهای کوتاهتر و پوست بیشتر) دنبال کرد که هیکل او را نیز نشان می داد.

تیلور با این لباس کت و شلوار خط دار و مدل موی مشکی مشکی در چهارمین توپ الماس سالانه ریحانا در Cipriani Wall Street به دنبال یک بانکدار رفت.

بتی پیج نگاه تام براون به کارگردانی تیانا تیلور را در مراسم جوایز CFDA 2019 در بروکلین تکمیل کرد.

تیانا تیلور برای شرکت در یک لباس نقره ای شیک برای شرکت در Love Ball III در Gotham Hall در 25 ژوئن 2019 در شهر نیویورک رفت.

این سنگر چاپ پلنگ مشکی که توسط تایانا تیلور در سال 2020 پوشیده شد ، نمایش را قبل از باند موگلر در هفته مد پاریس به سرقت برد.

2021: حداکثر مهمانی داغ 100

برای جشن گرفتن نامگذاری حداکثر’تیهانا تیلور ، ستاره روی جلد داغ 100 ، لباس مش مشکی شفافی بر تن داشت.

تیانا تیلور نمی ترسید که در لباس نقره ای Prabal Gurung که به سختی در لباس مجلسی خود قرار داده بود ، در مراسم مت گالای 2021 ظاهری شبیه به مدوزا داشته باشد.