مارگو رابی تور مطبوعاتی “باربی” را با ظاهر صورتی کامل آغاز می کند

به صدا درآوردن آلارم زیرا باربی تور مطبوعاتی به طور رسمی در حال انجام است. خب یه جورایی روز سه شنبه، ستارگان فیلم، مارگو رابی، رایان گاسلینگ، و آمریکا فررا به همراه کارگردان گرتا گرویگ در CinemaCon برای تبلیغ پروژه آینده حضور پیدا کردند. این اولین باری بود که رابی به نام عروسک ماتل یک گام و تکرار می‌زند، و اگر نشانه‌ای از ظاهری باشد که پس از انتشار رسمی مطبوعات در حال انجام است، می‌توان گفت که ما در حال لذت بردن هستیم.

این بازیگر در این مراسم با ست صورتی و سفید گینگهام پرادا که دارای یک نیم تنه برش خورده با جزئیات سیاه و سفید و یک دامن کوچک روکش شده بود، شرکت کرد. او استایل ظاهری خود را ساده نگه داشت و فقط کفش های پاشنه دار صورتی Christian Louboutin و چند جواهرات ظریف از جمله یک خلخال شانل را به آن اضافه کرد.

اریک شاربونو / شاتر استوک

این مجموعه دقیقاً شبیه چیزی است که باربی می پوشد. در واقع، این عروسک در این فیلم لباس صورتی رنگی به تن می کند، بنابراین تعجب نمی کنیم اگر رابی برای اولین بار به آن گروه ادای احترام کند. باربی لباس مطبوعاتی

گاسلینگ نیز با لباسی مضمون، با شلوار جین مشکی، ژاکت بمب‌افکن صورتی باربی، و پیراهنی که نام گرویگ را در فونت فیلم نشان می‌داد، به سینماکان رسید و روی فرش قرمز آن را برای دوربین‌ها به نمایش گذاشت.

مت بارون / BEI / شاتر استوک

بعداً، این چهار نفر روی صحنه آمدند تا قبل از به اشتراک گذاشتن چند کلیپ با تماشاگران، با نقل قول‌هایشان که توسط حساب‌هایی مانند @filmupdates در توییتر ضبط شده بود، درباره فیلم بحث کنند. گرویگ در مورد آن صحبت کرد الهامات او برای فیلم (جادوگر شهر از و موسیقی دیسکو)، و همچنین همسرش، نوآ بامباخ، آرزوی کارگردانی این فیلم را داشت (او به او گفت “کنار برود”). در همین حال، گاسلینگ، در مورد شخصیتش صحبت کرد، گفت: “تا این لحظه، من کن را فقط از دور می شناختم. من کن را از درون نمی شناختم.» او ادامه داد و افزود که به «کن ارژی» خود شک دارد، اما رابی و گرویگ آن را از او «احساس کردند».

بین این نقل‌قول‌ها، نگاه‌ها و همه چیز در اطراف کن ارگی، به نظر می‌رسد که ما قطعاً در حال لذت بردن از باربی اولین نمایش رسمی در تابستان امسال انجام می شود. بگذارید شمارش معکوس شروع شود.

ظاهر صورتی باربی مارگو را دریافت کنید:

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.