تیموتی شالامه و زندایا در جلیقه‌های قدرتی متضاد با هم متحد می‌شوند

قدرتمندترین دو نفر فرش قرمز جهان دوباره متحد شدند. تپه ستاره های این فرنچایز تیموتی شالامه و زندایا امروز بعدازظهر در لاس وگاس برای Cinemacon ظاهر شدند و اولین حضور عمومی مشترک آنها از زمان تبلیغ برای اولین بار بود. تپه فیلم در اکتبر 2021 متوقف شد. در حالی که Cinemacon، کنوانسیون برای صاحبان تئاتر، که در آن چندین استودیو بزرگ فیلم پیش‌نمایش و تبلیغ فیلم‌های بلاک‌باستر آینده خود را ارائه می‌کنند، دقیقاً به‌عنوان نقطه داغ مد شناخته نمی‌شود، البته می‌توانید روی Zendaya و Chalamet حساب کنید. تا سبک خود را حفظ کنند، حتی زمانی که رویدادی را انتخاب می کنند که لباس کمتری دارد. در حالی که نیازی به کت نبود، هر دوی آن‌ها به روش‌های بسیار متفاوتی جلیقه‌ها را بزرگ کردند.

در واقع، ظاهر زندایا اساساً یک به‌روزرسانی گاه به گاه داغ دخترانه از کت و شلوار مردانه دهه 80 بود. او روند فعلی جلیقه های کت و شلوار را به عنوان تاپ انتخاب کرد و این لباس را با یک جفت شلوار گشاد و تلمبه های سفید ساده که از پایین ظاهر می شد ست کرد. لباس Zendaya، با حسن نیت از Louis Vuitton، سه پارچه کت و شلوار کلاسیک مختلف را برای یک ظاهر قدرتمند ژنرال Z ترکیب کرد.

اتان میلر/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

در حالی که زندایا به «اتاق هیئت مدیره» فکر می‌کرد، چالامه به یک نوار دوچرخه‌سواری بیشتر فکر می‌کرد. او یک جفت شلوار موتور کلاسیک مشکی پوشیده بود که آن را با جلیقه مخصوص خود ست کرد – این یکی از چرم همسان. او یک تی شرت ساده سفید پوشیده بود که آستین‌ها را با ظرافت بالا زده بود.

اتان میلر/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

ایده یک مرد دوچرخه‌سواری که یک تاجر زن مناسب را جلب می‌کند، ایده‌ای عالی برای یک کمدی رمانتیک دهه ۸۰ به نظر می‌رسد، اما مطمئناً این زوج آنجا بودند و عنوان مختصری را به زبان آوردند. تلماسه: قسمت دوم. این فیلم قرار است در تاریخ 3 نوامبر سال جاری در سینماها اکران شود.

آنها با دو سوپراستار جوان جدید برای ادامه فیلم متحد خواهند شد: فلورانس پوگ و آستین باتلر نقش پرنسس ایرولان و فید-راوتا هارکونن را در فیلم بازی خواهند کرد. متأسفانه، آن دو امروز در وگاس نبودند. ما اولین حضور فرش قرمز را حدس می زنیم تپه“quadsquad” خودش نزدیکتر به اولین نمایش فیلم رخ خواهد داد.