محصولات مراقبت از پوست و آرایش مورد علاقه ما

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.

با چنین طیف عظیمی از محصولات زیبایی و مراقبت از پوست (با پشتوانه مشهور یا غیره) که هر ماه منتشر می‌شوند، چگونه می‌توانید تشخیص دهید که آیا جدیدترین مرطوب‌کننده، ریمل یا رژ لب واقعا ارزش خرید دارد؟ اینجاست که وارد می شویم. در سال 2023، دبلیو خلاصه‌ای ماهانه از بهترین محصولات زیبایی که اخیراً عرضه شده‌اند منتشر می‌کند—تغییر دهندگان بازی واقعی که باید به خرید آن فکر کنید. چه یک خبره مراقبت از پوست باشید، چه یک مجموعه‌دار مشتاق آرایش (محفوظ کننده مرزی) یا صرفاً به دنبال چیزی تازه برای افزودن به رژیم زیبایی خود هستید، اینها محصولات جدید مورد علاقه ما هستند که توصیه می‌کنیم آنها را در کارنامه خود بگنجانید.

برای لحظاتی به تبلیغات براد پیت پیرامون برند زیبایی و مراقبت از پوست او توجه نکنید تا بتوانیم بر این موضوع تمرکز کنیم که چرا جدیدترین کرم صورت Le Domaine سزاوار عشق است. تحقیق و توسعه در پشت این لوسیون ضد پیری یکی از قوی ترین هایی است که در پنج سال گذشته دیده ایم. این فرمولاسیون به به حداقل رساندن علائم پیری از نقطه نظر علمی کمک می کند – و البته از یک زاویه سطحی، این محصول نازک و شیری می شود و نه تنها آبرسانی ماندگار بلکه پوستی درخشان و شبنم دار طولانی مدت را ارائه می دهد.

براوا، فنتی. این ریمل جدید همانطور که ما دوست داریم ادامه می یابد: یک و تمام شده. برای آن دسته از ما که خواهان مژه های براق هستند اما زمان (و نه حوصله) برای زدن مژه های پس از استفاده ندارند، ایده آل است. هیچ جمع شدنی نیز وجود ندارد – فقط مژه های زیبا و حجیم. شکی نداریم که این محصول امسال یکی از محصولات مورد علاقه شما خواهد بود.

طلا یک عنصر مرطوب کننده با ارزش در نظر گرفته می شود زیرا می تواند سیصد برابر وزن مولکولی خود را نگه دارد. همچنین برای پوست های مستعد آکنه ایده آل است زیرا ملایم است و در عین حال دارای خواص ضد باکتری قوی برای مبارزه با لک است. معجون جدید Chantecaille علاوه بر طلا، حاوی اسید اسکوربیک ویتامین C و آنتی اکسیدان قوی گلوتاتیون است که در تمام طول روز پوستی درخشان به شما می بخشد. این محصول را می توان در روز و شب، به تنهایی یا در صورت تمایل با یک لایه مرطوب کننده استفاده کرد.

یک پالت چشم ضروری که برای همیشه از آن در سفرهای ساحلی خود در تابستان امسال سپاسگزار خواهید بود. رنگ آبی عجیب این پالت که توسط پیتر فیلیپس از دیور ساخته شده است، قصیده ای از اقیانوس های نفس گیر مشرف به استراحتگاه نمادین Eden Roc در ریویرا فرانسه است. رنگ‌های خنثی و قهوه‌ای تیره نیز مکمل‌های فوق‌العاده‌ای هستند که به چشم‌ها با هر رنگی جذاب‌ترین ظاهر را می‌دهند.

کرم صورت ابریشمی و احیا کننده از یکی از معتبرترین خطوط مراقبت از پوست ژاپن، این جدیدترین لانچ حاوی ترکیبی مخفیانه از مواد فعال گیاهی است که ارزش قیمت این کرم پوست گران قیمت را دارد. عصاره آمبلیا concinna غنی از کوئرستین همراه با عصاره ژل رویال ANRIL را فعال می کند، کلید ژنی در بدن ما که به بازسازی سلولی و تحریک DHEA کمک می کند. نتایج، پوست سفت‌تر، انعطاف‌پذیرتر و کشیده‌تر در طول روز است.

پس از سال‌ها مبارزه با هایپرپیگمانتاسیون، مدل کهنه‌کار و متخصص زیبایی، مولی سیمز، 36 ماه گذشته را به تدوین یک رژیم مراقبت از پوست چند مرحله‌ای اختصاص داد که به‌طور خاص لکه‌های تیره را به حداقل می‌رساند. محصول قهرمان از خط تولیدی که ما بیشتر دوست داشتیم The Problem Solver بود، کرمی صاف که از قدرت قوی ترانکسامیک اسید، ریشه شیرین بیان و نیاسینامید استفاده می کند. روغن هسته انار همچنین پوست را روشن و یکدست می کند و نرمی را حفظ می کند و به تعادل سطح PH موانع پوست کمک می کند.

یکی از بهترین رایحه‌های گلی که از تام فورد بیوتی عرضه می‌شود، با استفاده از این عطر جذاب و گرم‌تر برای فصول آفتابی‌تر (و حتی زمستان) نمی‌توانید اشتباه کنید. نت‌های زنده کهربا و گل سرخ به آن ظرافت بی‌نظیری می‌دهند که هنوز هم بی‌نظیر است. شما می توانید آن را حتی با غیر رسمی ترین مجموعه های خود بپوشید.

این ابزار کار استثنایی روی خط فک انجام می دهد – البته با استفاده مداوم و مکرر. این دستگاه فرکانس رادیویی خانگی با تحریک همزمان کلاژن و ترمیم پوست، نتایجی را به ارمغان می‌آورد و نواحی افتادگی و به زودی افتادگی صورت، به خصوص اطراف گردن و چانه را بالا می‌برد. در حالی که ابزار هرگز داغ نیست، چهار سطح گرمای قابل تنظیم برای سازگاری با افرادی که مستعد پوست حساس و هایپرپیگمانتاسیون هستند وجود دارد.

نه تنها مواد فعال گیاهی در اینجا مژه هایی زیبا و ضخیم تر ارائه می دهند، مهمتر از همه، فرمولاسیون بدون پروستاگلاندین است. (مشکل بالقوه پروستاگلاندین در سرم مژه این است که اغلب می تواند باعث افزایش رنگدانه شود – و همچنین می تواند باعث رشد موهای ناخواسته در برخی از نواحی اطراف چشم شود.) مواد فعال برجسته در محصول Agent Nateur Follicusan بر پایه شیر است که فولیکول های مژه را تحریک می کند. به طور طبیعی؛ و همچنین عصاره قوی مشتق شده از شبدر قرمز Redensyl که به تقویت سلول های فعال و رشد مو کمک می کند.

دو دلیل وجود دارد که چرا این دستگاه جدید لیزر موهای زائد خانگی مورد علاقه ما است. اولاً، دارای یک فناوری خنک کننده اختصاصی یاقوت کبود است که دردی را که ممکن است هنگام از بین بردن موهای بدن و صورت احساس کنید، از بین می برد. در مرحله دوم، این ابزار ایده آل است برای از بین بردن موهای زائد صورت، به خصوص برای کسانی که معمولاً به دلیل تحریک، جای زخم یا هایپرپیگمانتاسیون نمی توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند. ما می دانیم که این ابزار در TikTok مورد توجه قرار گرفته است – و اکنون که آن را امتحان کرده ایم، می بینیم که چرا.

این یک سرم فوق العاده و (مهمتر از آن) بدون عارضه، غنی از عناصر روشن کننده برای استفاده در روزهای تابستان – و صادقانه بگویم، در تمام طول سال است. سانتا ماریا نوولا، داروساز فلورانسی مورد علاقه شیک ترین ایتالیایی ها برای تقریبا هزاران سال است، به تازگی این محصول را به عنوان بخشی از رژیم جدید مراقبت از پوست پنج مرحله ای خود عرضه کرده است. گلاب دماسک پوست را آرام و تسکین می دهد، در حالی که عصاره انار و نیاسینامید با هم ترکیب می شوند تا آبرسانی و رنگی یکنواخت را ایجاد کنند. این ماده به تنهایی یا برای تقویت رژیم زیبایی موجود شما استفاده می شود، یک ترکیب بازسازی کننده برای انواع پوست است.

برای کسانی که خواهان یک مرطوب کننده بدون روغن آبرسان هستند (مناسب برای کسانی که از رتینول یا رتین A استفاده می کنند)، این کرم صورت جدید به لطف تزریق قوی هیدروسلا، یک مشتق از گل وحشی استرالیایی که به مرطوب کردن و محافظت از آن کمک می کند، در طول روز آبرسانی می کند. سد پوستی ترکیب اختصاصی Darden همچنین حاوی اسکوالن و سرامید برای مزایای ضد التهابی است.

پوست شما با هر بار استفاده احساس شادابی، تمیزی و به طرز چشمگیری صاف می کند. این پاک کننده طبیعی، ساده اما کارآمد برای هر کسی که می خواهد مواد طبیعی مشتق شده برای پاک کردن مواد زائد روی صورت به آرامی ایده آل است. قدرت تسکین دهنده آلوئه ورا با آنزیم های ملایم اما موثر لیمو و سیب ترکیب شده است که باعث طراوت پوست و همچنین روشن شدن آن می شود.

ما کرم‌های پاک‌کننده را به‌عنوان پاک‌کننده آرایش ترجیح می‌دهیم، زیرا سطح رطوبت سد پوستی را دست نخورده نگه می‌دارند – پس از آن هرگز احساس خشکی یا خشکی نمی‌کنید. جدیدترین کرم پاک‌کننده Sturm با ترکیب مجموعه‌ای از سرامیدهای مفید یکسان، و همچنین آلوئه‌ورا و گلیکان‌های محافظ پوست برای محافظت در برابر آلاینده‌های مضر محیطی، یک قدم جلوتر می‌رود.

صورتی گلدار زیبا برای پوشیدن با یک لباس تابستانی و چین دار، این براق آبرسان و پرکننده لب با روغن های مرطوب کننده و آب تزریق می شود تا درخششی جسورانه با باقی مانده های نچسب ایجاد کند.

Paik Skincare این محصول را برای ایجاد تسکین آرامش برای حساس ترین پوست ایجاد کرده است. تقویت کننده ارگانیک صورت را می توان به تنهایی استفاده کرد یا به سرم یا کرم مورد علاقه خود اضافه کرد. قارچ چاگا عنصر قهرمان است که از سد ظریف پوست شما محافظت می کند و در عین حال تسکین دهنده پوست ملتهب یا قرمز است. این تقویت کننده که با اسیدهای هیالورونیک کم، زیاد و متوسط ​​دم می‌شود، به لطف روغن‌های بلوبری و آووکادو بهبود یافته، درخشندگی ایجاد می‌کند.