کیم کارداشیان روند محض را به منطقه مناسب می آورد

کت و شلوار شیک کیم کارداشیان کاملا شفاف است، اما اگر زندگی اش اینطور نباشد، او بدش نمی آید. این ستاره رئالیتی که به خاطر پست کردن تقریباً هر نفسی که در شبکه‌های اجتماعی می‌کشد معروف است، به تازگی فاش کرد که گاهی به این فکر می‌کند که بسته میکروفون را برای همیشه تحویل دهد و تمام وقت وکیل شود. کارداشیان روز سه شنبه در اجلاس Time100 2023 در شهر نیویورک در مورد تغییر مسیر زندگی که اخیراً در نظر گرفته است صحبت کرد.

کارداشیان به ناظم پاپی هارلو گفت: «من به همان اندازه خوشحال خواهم شد که یک وکیل تمام وقت باشم. کارداشیان گفت: «این سفر واقعاً چشمان من را بسیار باز کرد. “این بسیار طاقت فرسا می شود زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.” او فاش کرد که اخیراً هفته گذشته برای اولین بار خواهرش، Khloé را با خود به زندان آورده است. “این واقعا برای او چشم باز بود.”

جمال کنتس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

کارداشیان از اکتبر 2017 در دنیای اصلاحات عدالت کیفری کار می کند، زمانی که به مبارزه برای عفو آلیس ماری جانسون، که در آگوست 2020 آزاد شد، کمک کرد. از آنجا، کارداشیان شروع به دفاع از محکومان به اشتباه کرد. در ماه مه 2019، او تصمیم خود را برای وکالت، مانند پدر فقیدش رابرت کارداشیان، اعلام کرد، و در حالی که در دسامبر 2021 موفق به گذراندن “بیبی بار” شد، قبل از اینکه بتواند به طور رسمی وکالت کند، باید یک امتحان دیگر وکالت بدهد.

با وجود این، کارداشیان به وضوح همچنان به اصلاحات علاقه زیادی دارد و آن را “معنادارترین کار زندگی خود” می نامد. او حتی به شوخی گفت که به مادرش گفته است: “کیم کی. در حال بازنشستگی است و من فقط وکیل خواهم شد.”

با این حال، در حال حاضر، به نظر می رسد که او از راه رفتن در خط بین دو علاقه اش به شخصیت آمریکایی و وکیل لذت می برد، و گروه او برای این رویداد نماینده آن بود. کارداشیان برای این اجلاس کت و شلواری پوشید، اما نه یک کت و شلوار سنتی (به این زودی ها شیو را نخواهید دید که با کت و شلوار کت و شلوار محبوبش برای کت و شلوار کارداشیان معامله کند). درعوض، او یک کت کت و شلوار چرمی بهار/تابستان 2023 ریک اوونز به تن کرد که در پارچه‌ای شفاف و پوسته تخم مرغی و زیر آن یک بند همخوانی داشت. کارداشیان با استفاده از تلمبه و گردنبند الماس یاقوت استلا که نام او را نشان می‌دهد، این ظاهر را تزئین کرد. ظاهر، به طور کلی، مظهر دو دنیای کارداشیان است که با هم ادغام شده‌اند، و ثابت می‌کند که شاید او مجبور نیست بین یکی یا دیگری – لباس شفاف یا کت و شلوار دوخته – یکی را انتخاب کند و واقعاً می‌تواند همه چیز را داشته باشد.

کریگ باریت/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

نگاه وکیل کیم را بخرید:

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.