لیندا ایوانجلیستا می گوید که پس از یک عمل آرایشی “بی رحمانه ناهنجار” شده است

در حالی که دیگر مدلهای دهه 90 مانند سیندی کرافورد و نائومی کمپبل مشغول کار بودند-کرافورد اخیراً تبلیغات پپسی برجسته خود را در سال 1992 بازسازی کرد و کمپبل همچنان در کمپین ها بازی می کند-لیندا ایوانجلیستا معاصر آنها مفقود شده است ، به ندرت در ملاعام دیده می شود. و فقط چند بار در پنج سال گذشته چهره خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. به نظر می رسد اسطوره راهپیمایی در پنج سال گذشته با یک نبرد خصوصی مبارزه کرده است که او را به یک “گوشه گیر” تبدیل کرده است.

روز چهارشنبه ، ایوانجلیستا ، 56 ساله ، در اینستاگرام خود شجاعانه به دنبال فالوورهای خود در مورد دلیل کم کاری خود در این اواخر شد. او می نویسد: “برای پیروان من که تعجب کرده اند چرا من در حالی که شغل همسالانم در حال پیشرفت بوده است کار نکرده ام ، دلیل این است که من به طرز وحشیانه ای از روش Zeltiq” CoolSculpting “که برخلاف آنچه وعده داده بود عمل کردم.”

ایوانجلیستا توضیح داد که در حالی که این روش به منظور کاهش سلول های چربی او بود ، باعث افزایش آنها شد و او را “به طور دائمی تغییر شکل داد”. از آن زمان ، او دو عمل جراحی اصلاحی ناموفق انجام داده است. او نوشت: “همانطور که رسانه ها توصیف کرده اند ،” غیرقابل تشخیص “مانده ام.

او ادامه داد و گفت که از آن زمان به بعد دچار هیپرپلازی پارادوکسیک چربی (PAH) شده است ، که یک عارضه جانبی نادر در مجسمه سازی سرد است. ایوانجلیستا گفت که قبل از عمل از خطر ابتلا به PAH مطلع نبوده است. PAH نه تنها معیشت من را از بین برده است ، بلکه مرا به چرخه ای از افسردگی عمیق ، اندوه عمیق و کمترین عمق نفرت از خود فرستاده است. “

اکنون ، ایوانجلیستا می گوید که درگیر دعوای حقوقی است ، اگرچه جزئیات پرونده را ارائه نکرده است. او می نویسد: “من برای خلاص شدن از شر شرم خود پیش می روم و با داستان خود در معرض دید عموم قرار می گیرم.” “من از زندگی به این شکل خسته شده ام. من دوست دارم با وجود اینکه دیگر شبیه خودم نیستم ، سرم را بالا بگیرم. ”

CoolSculpting نام تجاری مورد تایید FDA برای کرایولیپولیز است ، یک روش غیرجراحی است که برای کاهش رسوب چربی در بدن استفاده می شود. Evangelista ، به طور خاص ، می گوید از نام تجاری Zeltiq برای CoolSculpting خود استفاده کرده است.

پست Evangelista بلافاصله با مجموعه ای از نظرات از داخل و خارج از صنعت مد ، از جمله ژانویه جونز ، جرمی اسکات و مارک جیکوبز مواجه شد. “لیندا – قدرت و ذات واقعی شما برای همیشه قابل تشخیص و نماد است! براوو ، ”کرافورد نوشت. کمپبل می نویسد: “من به خاطر شجاعت و قدرت شما برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و دیگر گروگان گرفتن آن ، از شما استقبال می کنم.” “می دانی که دوستت دارم. ما شما رو دوست داریم [and are] اینجا برای شما همیشه در کنار شماست من نمی توانم دردی را که در این 5 سال گذشته از نظر روحی تجربه کرده اید تصور کنم. [You’re] اکنون عاری از آن به یاد داشته باشید که چه کسی هستید و چه چیزی را به دست آورده اید و تأثیر خود و تمام زندگی افرادی که لمس کرده اید ، و هنوز هم این کار را تا امروز با به اشتراک گذاشتن داستان خود انجام می دهید. به شما افتخار می کنم و در هر مرحله از شما حمایت می کنم. “

لیندا ایوانجلیستا و نائومی کمپبل در سال 1990.

رز هارتمن/WireImage