شگفت انگیزترین مدلهای باند برای پیاده روی در هفته مد بهار 2022

آزمایش صنعت با بازگشت به یک فصل (تا حد زیادی) هفته مد IRL تا کنون به طرز شگفت انگیزی هموار پیش رفته است. این هم در مورد سبک خیابانی خارج از نمایش و هم در گروه بازیگران روی باند فرودگاه ، که دوباره میزبان افراد غیر منتظره و “نودل” های قابل توجه هستند ، صادق است. در نیویورک ، راهپیمایی موقتی رستوران Batsheva که به تنهایی نمایش داده می شود ، میزبان نه تنها بود شنبه شب زنده کلوئی فینمن ، هایدی گاردنر و ایگو نودیم بازی می کنند ، اما دو نفره و پدر و فرزند Busy Philipps و Birdie Silverstein نیز در این فیلم بازی می کنند. کمتر از یک هفته بعد ، بهار 2022 هفته مد لندن – که معمولاً کوچکتر از نمونه نیویورک خود است ، اما این بار به همان اندازه قوی – با حضور مهمان Tayce و Janaya Future Khan به پایان رسید. با توجه به همه اینها ، بهتر است باند پروازهای میلان و پاریس را زیر نظر داشته باشید – یا اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهیم. در اینجا از همه شگفتی های باند مطلع باشید.

برخلاف اکثر همسالانش ، عکاس محترم (و قدیمی) W یورگن تلر گهگاه جلوی لنز می رود. و هر زمان که این کار را انجام می دهد ، هنوز باید در مورد ظاهر-یا کمبود لباس-در مورد ظاهر فیلم Jbook Anderson خود ناامید کننده باشد.

عکس توسط جف اسپایسر/BFC از طریق گتی ایماژ

جانایا آینده خان به سوپر مدل قدیمی Guinevere Van Seenus در باند COS در لندن ملحق شد و این اولین فعال هفته و مد بنیانگذار Black Lives Matter Toronto در هفته مد بود. (پس از کمپین کالوین کلاین در آن زمان.)

با احترام عثمان و ریچارد کوئین

ملکه کش ولزی ، تایس ، بنر هفته مد لندن را برگزار کرد ، که کمتر از سه نگاه به عثمان (در سمت چپ) داشت و قسمت پایانی را ضبط می کرد. کمتر از 24 ساعت بعد ، او با لیلا ماس در آزمایش ابروهای سفید شده برای ریچارد کوئین (راست) همراه شد.

عکس توسط کیت گرین/BFC/گتی ایماژ

همکار تایس مسابقه کشیدن RuPaul بریتانیا Bimini Bon Boulash فینالیست نیز برای کویین با کت بنفش و چکمه های زرد برجسته تا ران پا راه رفت.

عکس توسط Slaven Vlasic از طریق Getty Images

کیت آپتون از زمان مادر شدن در سال 2018 تقریباً از نقشه خارج شده است. بازگشت او به مدلینگ در نمایش Tory Burch در شهر نیویورک نه تنها به خودی خود قابل توجه بود ، بلکه نشان دهنده دوران جدیدی از حرفه او بود: تنها سومین نشان می دهد که مدل 29 ساله ، که با a شماره لباس شنا Sports Illustrated جلد در سال 2011 ، تا به حال قدم زده است.

با احترام ویلی چاوراریا

آرایشگران نمادین شهر Astor Place نیویورک با برکت زندگی می کنند – و در واقع به لطف ویلی چاوراریا ، به عنوان مکان هفته مد ، زندگی جدیدی به خود گرفته است. از جمله کسانی که او در باند موقت جمع کرد ، طراح و مجری بزرگسال بومر بنکس بود که نمایش را به عنوان “نمایش خیره کننده فرهنگ اسپانیایی زبان” اعلام کرد.

شنبه شب زنده Ego Nwodim مورد علاقه خود اولین باند خود را در Batsheva با کلاه گیس نمایشی انجام داد که می تواند به راحتی بخشی از آن باشد ، یک فصل پس از برجسته شدن در لوک بوک برچسب.

کلوئی فینمن به Nwodim پیوست تا از lookbook (در مورد او ، کریستین کاوان) به باند در Batsheva بپرد. (و فقط چند روز بعد با حضور در فرش قرمز در M ، اعتبار مد خود را افزایش داد

آیا کسی گفته است SNL؟ هایدی گاردنر در شرکت باتشوا در معاشرت خوب بود-و از نظر مو کمی بیشتر از موهایش قابل تشخیص بود-

مشغول فیلیپس حتی نتوانست ظاهر خود را در باند باتسوا ثبت کند. از صدای اینستاگرامش ، این بازیگر فقط چشم داشت برای …

… Birdie Silverstein ، که او را به عنوان “مینی آیکونی که من 13 سال پیش از رحم خودم زاییدم” نامید.

عکس توسط Taylor Hill/WireImage از طریق Getty Images

مایسی ویلن مدتهاست که مورد علاقه کارداشیان-جنرز بوده است ، اما تا این فصل طراح این مارک ، مایسی شلوس ، از شخصی مشهور برای مدل کردن جدیدترین مدل خود استفاده کرد.

کایلی جنر ، قایقران جلو ، را فراموش کنید اداره بندر ستاره ای که به عنوان اولین زن رنگین پوست ترنس در تاریخ ثبت شده است Sports Illustrated و برای پیاده روی در نمایش مد ویکتوریا سکرت ، ستاره واقعی نمایش لاکوان اسمیت در بالای صفحه بود

عکس توسط Frazer Harrison از طریق Getty Images

آیا Azealia Bank ها پس از جنجال در سالها و سالهای گذشته جنجال داشته است؟ کاملا. اما هنگامی که جشن کیم شویی از خلاقیت آسیایی را در محل جدید استودیوهای بهار استودیوی هفته نیویورک به پایان رساند ، حتی یکی از این ناکامی ها مانع از تشویق مردم نشد.