جنی بلک پینک چهره مجموعه جدید کوکو نژ Chanel را نامگذاری کرد

جنی بلک پینک به تازگی ارتقا یافته است. پس از همکاری با Chanel به عنوان سفیر از سال 2017 ، ستاره K-Pop اکنون به عنوان چهره جدیدترین کمپین این برند برای مجموعه آینده زمستانی Coco Neige انتخاب شده است.

این عکس توسط اینز و وینود ، اولین عکس از کمپین ، جنی را در یک سوتین صورتی و شلوار گرم با هم نشان می دهد که روی آن “Chanel” نقش بسته است. در بالا ، خواننده به طور معمولی یک کت پف دار نقره ای بزرگ را از روی شانه های خود می پوشاند. ظاهر با یک کمربند و گردنبند و یک روبند توری روی سر او به پایان می رسد.

انتخاب جنی به عنوان چهره کمپین برای طرفداران بلک پینک که سالها از جنی بعنوان “Human Chanel” به دلیل علاقه به مارک یاد می کردند ، کار چندان ساده ای نیست. در مصاحبه با کره مبهوت در سال 2019 ، خواننده توضیح داد که نام مستعار و همکاری با خانه مد برای او چه معنایی دارد.

او گفت: “Chanel برندی است که من همیشه رویای آن را داشتم و همیشه فکر می کردم کار با آنها شگفت انگیز خواهد بود …” “حالا آن رویا محقق شده است! من بسیار خوشحالم و بسیار سرگرم می شوم. “

جنی در مورد مجموعه Coco Neige ، به طور خاص ، گفت: “فقط شنیدن اینکه می توانم به مجموعه” Coco Neige “بپیوندم مانند یک رویا بود. من عاشق بیرون رفتن از برف و انجام ورزش های زمستانی هستم. من واقعاً دوست دارم برف چه احساسی به شما می دهد. پوشیدن این لباس ها باعث می شود احساس کنم فردا آماده اسکی هستم. “

مجموعه Coco Neige 2021/2022 از 19 اکتبر در فروشگاه های منتخب Chanel در دسترس خواهد بود.