لنا دانهام در پست اینستاگرام در مورد بدنسازی صحبت می کند

حدود یک هفته پس از ازدواج کریستوفر کین با موزیسین لوئیس فلبر ، لنا دانهام در اینستاگرام خود اعلام کرد که … او بسیار خوب کار می کند. دانهام در توضیح عکس سلفی صبح روز چهارشنبه نوشت: “من چالش های زیادی را با شما در میان گذاشتم و این لحظات شادی باعث شد به این فکر کنم که وقتی خوشحال هستیم نیز باید اعتراف کنیم- این جنایت نیست.” در پست طولانی ، دانهام همیشه صریح درباره عروسی ، کار و بدن خود بیشتر صحبت کرد و مستقیماً منتقدان را مخاطب قرار داد.

اما قبل از اینکه به بدی برسد ، دانهام لحظه ای وقت گذاشت تا در مورد “دوست داشتنی” خود در هفته گذشته صحبت کند. او می گوید: “من و شوهرم به این کشور سفر کردیم و به کندوهای زنبورها و مزارع گلهای وحشی نگاه کردیم.” “من باید عشق شدید دوستان/خانواده ام را در اطراف ما احساس کنم.” با این حال ، تهیه کننده اعتراف کرد که در میان “درخشش حمایت” که او دیر احساس کرده بود ، او هنوز از “آب انباری که پشت آن کمین کرده است” آگاه است. بنابراین ، دانهام “نگاهی به” چیزهای “گنده ای” که مردم در مورد او می گویند “انداخت.

“یکی از روایاتی که من آن را مورد بحث قرار می دهم ، عمدتا به این دلیل که داستانی است که من نمی خواهم زنان دیگر ، دیگران را در سر خود قرار دهند این است که من باید به نوعی شرمنده باشم ، زیرا بدن من از آخرین بار در تلویزیون تغییر کرده است.” او نوشت ، با اشاره به یک شوخی قدیمی قدیمی در مورد وزنش که معتقد است غیر اصلی است. دانهام همچنین “اتاق پژواک بدن شرم آور” را صدا کرد – این واقعیت که بسیاری بدن او را با ظاهر آن مقایسه می کنند دختران، اگرچه در آن زمان او نیز بسیار شرمنده بود.

“چه زمانی یاد خواهیم گرفت که لاغری را با سلامتی/شادی برابر نکنیم؟” دانهام پرسید. “البته کاهش وزن می تواند نتیجه تغییر مثبت در عادات باشد ، اما حدس بزنید چه چیزی؟ همینطور افزایش وزن می تواند. ” به نظر می رسد این امر در مورد دانهام صدق می کند ، وی خاطرنشان می کند که بدن او با زمانی مقایسه می شود که او “با بیماری تشخیص داده نشده در اعتیاد فعال بود” ، بنابراین در حالی که ممکن بود در آن زمان “سالم تر” به نظر برسد ، اینطور نبود. اکنون ، او هوشیار است و با نگاهی به عکس های قدیمی ، دانهام می گوید شوهرش او را نمی شناسد: “او می بیند که نور من چقدر کم نور بود.”

دانهام بیانیه خود را با چند جمله برای پیروانش به پایان رساند. “من این را برای هر شخص دیگری که ظاهر آن با گذشت زمان ، بیماری یا شرایط تغییر کرده است می گویم-مشکلی نیست که در بدن کنونی خود زندگی کنید بدون اینکه آن را به عنوان یک حالت گذرا در نظر بگیرید. من هستم و واقعاً از آن لذت می برم. “