کیم کارداشیان مقداری حلقه حلقه به کمد لباس بالنسیاگا اضافه می کند

مت گالا به پایان رسید ، سیمپسونها نگاه Balenciaga خود را به پشت قفسه آویزان کرده اند ، اما کیم کارداشیان هنوز اینجا نیست ، یک تبلیغ پیاده روی برای دمنا گواسالیا. این فرد 40 ساله اجتماعی همچنان وفاداری خود را به مدیر خلاق ثابت کرد ، زیرا او سه شنبه شب در نیویورک ظاهر شد و در Balenciaga ظاهر مشابهی داشت که ماه ها بر تن داشت. هرچند این بار کمی پیچ و تاب خورد.

کارداشیان در آستانه اولین بازی خود در نیویورک است شنبه شب زنده (طبق گفته ها ، کنیه وست در حال آماده سازی برای کمک به آمادگی اوست صفحه ششم)به به احتمال زیاد ، کارداشیان برای سفر کمی جمع و جور کرد و به سادگی چند جفت جوراب شلواری Balenciaga که اخیراً به طور مذهبی بر تن کرده بود ، به داخل انداخت. این محصول در حال حاضر به صورت آنلاین فروخته می شود ، شاید به این دلیل که همه آنها در گنجه کارداشیان هستند. این بار ، او شلوار را با یک بلوز مشکی رنگ هماهنگ کرد و هنگام رفتن به شام ​​در Lattanzi Cucina Italiana با SNL تهیه کننده و بن افلک سابق ، لیندسی شوکوس.

از زمان هالووین 2020 ، کارداشیان بارها از ظاهر مشابه Balenciaga استفاده کرده است ، از جمله در Kanye’s دوندا مهمانی گوش دادن در ماه اوت و مت گالا در ماه گذشته. ظاهری تک رنگ که بدن را پوشانده است ، به سرعت برای کارداشیان یکنواخت شده است و تکرارهای متعدد لباس او ، در حالی که مشابه است ، هر کدام پیام خاص خود را داشته اند. این به ویژه به لطف کت نقره ای با روکش نقره ای که روی آن قرار داده است ، برجسته می شود. طبیعت سرگرم کننده آن برای یک شب در نیویورک ، قبل از یک رویداد مهم مانند او عالی است SNL شروع کردن – آغاز – اولین. بازتاب های رنگین کمان و قطعات نقره ای شناور این کت را برای کاذب مناسب می کند دوندا مهمانی و بیش از حد یک قطعه مکالمه برای ظاهر مت او ، که به تنهایی چیزهای زیادی را گفت. عالی است ، هر چند برای این مناسبت خاص.

این احتمال وجود دارد که با این رژه Balenciaga ، کارداشیان در مورد خریدهای بیش از حد اظهار نظر کنایه آمیزی داشته باشد. بله ، کارداشیان احتمالاً می تواند چهره زیاده روی باشد ، اما اخیراً او بارها و بارها از همان شلوار (شاید نه دقیقاً یک جفت ، اما با یک استایل) استفاده کرده است. در امتداد همان خط با معترض لویی ویتون کارداشیان که “بیش از حد = انقراض” را تأکید می کند ، ممکن است در انتخاب های خود تجدید نظر کند و به جای آن روش استیو جابز را برای لباس پوشیدن انتخاب کند. در هر صورت ، او به وضوح اعلام کرد که به طور محکم در اردوگاه گواسالیا است. شنبه شب انتظار داشته باشید که بسیاری از جوراب شلواری روی صفحه نمایش شما ظاهر شوند.

Gotham/GC Images/گتی ایماژ

روبرت کامائو/GC Images/گتی ایماژ