“بسیاری از قدیسان نیوآرک” به میکلا دو روسی همه چیز را درباره زیبایی آموختند

باور کنید یا نه ، Michela De Rossi بازیگر زن قبل از زمستان 2020 به سختی محصولات زیبایی و مراقبت از پوست را لمس کرد. ستاره برک آوت ، که در نقش Giuseppina Bruno در سوپرانوها فیلم پیش درآمد بسیاری از مقدسین نیوآرک، به خاطر می آورد که قبل از آگاهی از نکات زیر و بیرون دنیای زیبایی در صحنه فیلمبرداری ، آرایش خود را با استفاده از صابون دست پاک کرده است نیوآرک و فیلم ایتالیایی آینده او من و اسپوتا که در آن نقش اصلی را بازی می کند ، اوابه او از خانه اش در رم در مورد Zoom به من می گوید: “آرایشگر آنجا از من پرسید:” روال زیبایی شما چیست؟ ” “من گفتم:” آن چیست؟ ” او مرا به این دنیا معرفی کرد و من عاشقش شدم. “

در حال حاضر ، دی روسی می گوید صدها محصول دارد و روزانه روشهای جدیدی را برای استفاده از آنها کشف می کند. در واقع ، در طول این مصاحبه ، این بازیگر – که نقش جوزپینا را بلافاصله پس از انجام شیمی در مقابل آلساندرو نیوولا خواند ، جلوی دوربین رفت و تعدادی سرم ، تونر و کرم برای نشان دادن جلوی دوربین رفت. به نه اینکه او به کمک زیادی نیاز داشته باشد. روسی ، 28 ساله ، همان چیزی است که بسیاری می توانند آن را زیبایی طبیعی بنامند (به لطف او ، اشاره می کند ، ویژگی های تیره او و “سایه های صورت من”) ، که خود را به او نشان می دهد. نیوآرک شخصیت. ری لیوتا ، بازیگر نقش “دیک هالیوود” ، جوزپینا را از ایتالیا به ایالات متحده می آورد تا همسر او باشد. پس از ورود به نیوجرسی ، او به سرعت شروع به دیدن پسر لیوتا ، دیکی مولتیسنتی (نیوولا) می کند. اگرچه داستان Giuseppina بسیار بر سر علاقه است ، اما او اهداف خودش را دارد – یعنی تمایل او برای افتتاح آرایشگاه شخصی خود ، یک قوس روایی که دی روسی به آن اشاره می کند از روز اول در فیلمنامه بود. در اینجا ، دی روسی جزئیات سفر خود به دنیای زیبایی ، جستجوی او برای مرطوب کننده کامل و مراقبت از پوست فوق العاده خشک خود را توضیح می دهد.

که در بسیاری از مقدسین نیوآرک ، به نظر می رسد که سبک Giuseppina – و به طور خاص ، مو و زیبایی او – بر اساس آنچه در داستان اتفاق می افتد تغییر کند. در ابتدا ، به عنوان همسر هالیوود دیک ، او ظاهری تقریباً از زنان استپفورد دارد. سپس او دوست دختر دیکی می شود.

او وقتی با دیکی است شروع به تغییر می کند زیرا از زمانی که با دیک هالیوود بود خوشحال تر است. وقتی او در ناپل ، جایی که او است ، او را نمی بینیم. بنابراین ما نمی دانیم وقتی با ری لیوتا در ایتالیا ملاقات می کند آنها چه کار می کنند و چه کسی است. ما تصمیم گرفتیم تنها یک لباس را انتخاب کنیم – لباس قرمز با رزها – وقتی من برای اولین بار با دیکی صحنه داشتم ، وقتی آنها ملاقات می کردند و او او را می بوسید. ما آن لباس قرمز و سفید را با تفکر انتخاب کردیم ، این لباس او از ناپل است. این تنها لباسی بود که او در آمریکا با خود آورد ، که واقعاً یک لباس “زن خانواده” است.

الساندرو نیوولا در نقش دیکی مولتیسنتی و میشلا دی روسی در نقش جوزپینا برونو در نقش بسیاری از مقدسین نیوآرک در شهر نیویورک تنظیم شده است.

عکس توسط بانک بابی/GC Images

زیبایی مورد علاقه شما در فیلم چه بود؟

مدل موی کندویش را که با لباس سبز پوشیده بود دوست داشتم. و ظاهر تشییع جنازه شگفت انگیز بود – ما سه ساعت روی آن ظاهر وقت گذاشتیم. به طور کلی ، من هر روز سه ساعت ، کم و بیش ، مو و آرایش داشتم. و کلاه گیس بزرگی به سر داشتم.

الهام بخش اصلی ظاهر جوزپینا چه بود؟

سوفیا لورن قطعاً مرجع اصلی بود ، که منطقی است. هر روز یک عکس بزرگ از او داشتم. دیدن او هر روز صبح بسیار استرس زا بود ، مانند: “من شما را تماشا می کنم. مراقب باش.” [Laughs]به

بهترین نکته زیبایی که در مجموعه آن انتخاب کرده اید چیست؟ بسیاری از قدیسین نیوآرک؟

آرایشگر من خط چشم را به روشی آهسته و دقیق روی من گذاشت: او بین هر مژه نقطه های کوچکی گذاشت. خیلی طول کشید ، اما نتایج واقعاً طبیعی به نظر می رسید. او نیم ساعت وقت گذاشت فقط خط چشم روی من گذاشت و من همیشه از این ترفند استفاده می کنم.

اولین کاری که صبح انجام می دهید ، از نظر زیبایی چیست؟

وقتی از خواب بیدار می شوم ، اولین کاری که می کنم نوشیدن دو لیوان آب است. سپس صورتم را می شستم. من پوست بسیار بسیار خشکی دارم ، بنابراین اگر از آن مراقبت نکنم ، شبیه مار می شود.

از کدام شستشوی صورت استفاده می کنید؟

به طور کلی ، من از محصولات طبیعی ، بدون افزودنی استفاده می کنم. من این پاک کننده روغن ژله تمیز Ren Perfect Canvas Clean را پیدا کردم و برای پوست من که به طور کلی به روغن نیاز دارد – هر نوع روغنی ، بسیار مفید است.

محصولات مراقبت از پوست شما چیست؟

برای پاک کردن آرایش ، از روغن پاک کننده Centella استفاده می کنم ، که در تابستان هنگام عکاسی در رومانی خریداری کردم. سپس از تونر هیدراته کننده شدید Innisfree ، که مورد علاقه من است ، استفاده می کنم ، و از Roll-On Intensive Hydrating Eye چشم با دانه چای سبز استفاده می کنم. FaceD Pure Plump Plump Hyaluronic Acid شگفت انگیز است. من اسید هیالورونیک را با روغن مخلوط می کنم. اگر مجبور نباشم آن روز بیرون بروم ، از کرم Chanel La Solution 10 استفاده می کنم.

آیا مرطوب کننده مورد علاقه دارید؟

در حال حاضر ، من کرم ها را مانند قبل امتحان می کنم زیرا هنوز ایده آل خود را پیدا نکرده ام. من به Sephora می روم و آزمایش کننده های کوچک آنها را می گیرم-من عاشق کرم دوگانه Ole Henriksen C-Rush Double Cream هستم. بوی پرتقال می دهد و واقعا مرطوب کننده است.

رویکرد شما برای آرایش چیست؟

برای من مهمترین چیز ریمل است. من 10 سال است که از یک نوع ریمل مژه و ابرو استفاده می کنم که هرگز تغییر نمی دهم: ریمل پروانه ای حجیم L’Oréal. من مژه های بلندی دارم ، بنابراین من به چیزی نیاز دارم که مژه های من را برس کند. هر ریمل مژه های شما را بزرگتر و بلندتر می کند ، اما من به آن نیازی ندارم. من از هایلایتر Benefit Watts Up در سراسر صورت خود استفاده می کنم: روی پلک های من ، در گوشه چشمم ، روی گونه های من ، در نوک بینی و در کمان کوپیدیم. من عاشق پودر صورت شفاف Chanel هستم. و ژل ابرو شفاف Benefit’s 24 ساعته ابرو برای من بسیار مهم است.

این یک روال آرایش تقریباً بدون هیاهو است.

من به محصولات بسیار طبیعی نیاز دارم ، زیرا هر زمان که از آرایش استفاده می کنم ، به نظر می رسد که مقدار زیادی از آن را آرایش کرده ام. من عاشق سایه چشم و رژ لب نیستم.

آیا بالم لب مورد علاقه ای دارید که به جای آن استفاده کنید؟

من عاشق ماسک خواب لب Laneige هستم. من حتی در طول روز از آن استفاده می کنم.

آیا گرایش زیبایی وجود دارد که در آن شرکت کرده اید و اکنون به گذشته نگاه می کنید و می گویید: “خدایا ، من به چه فکر می کردم؟”

من فکر می کنم این پاسخ برای بسیاری از دختران هم نسل من است. من دبیرستانی بودم و تمام ابروهایم را برداشتم. آنها یک خط کاملاً صاف و مستقیم روی صورت من بودند. دوستانم را دیدم که این کار را می کردند. وقتی از مدرسه برگشتم مادرم شروع به گریه کرد. “چه کار کردین؟ صورتت را خراب کردی! » اما خوشبختانه ، من یک نوع گرگینه هستم ، بنابراین آنها در طول سالها برگشتند. در حال حاضر ، ابروهای من یکی از چیزهایی است که بیشتر در مورد صورتم دوست دارم.

آیا به طور منظم درمان بدن انجام می دهید؟

من همیشه یک اسکراب بدن با خودم دارم. هر دوش من بدنم را می مالم و هفته ای سه بار صورتم را می مالم ، چون پوست من خیلی خشک است. من اسکراب های خودم را با شکر و روغن درست می کنم و اسکراب لایه بردار Volc Bright Skin Spohora را دوست دارم. ماسه آتشفشانی در خود دارد. در ایتالیا ، مناطق آتشفشانی زیادی در این سرزمین داریم. اگر به ساحلی در جنوب ایتالیا بروید – که تابستان امسال من خیلی از آن را انجام دادم – می توانید ماسه های آتشفشانی را بشویید. در کالابریا ، سیسیل ، یا ناپل ، همه جا را می گذارید و سپس به شنا در دریا می روید.

مراقبت شخصی مورد علاقه شما کدام است؟

من عاشق میوه هستم و مقدار زیادی از آن می خورم – هر روز صبح ، صبحانه من حداقل سه نوع است: آناناس ، توت فرنگی و کیوی طلایی مورد علاقه من هستند. [I don’t do it for beauty]، فقط به این دلیل است که من آن را دوست دارم. من یک رقصنده هستم و یوگا زیادی انجام می دهم – در واقع یک حرفه ای هستم. این یک حد عالی بین رقص و ژیمناستیک است و به ذهن و بدن من کمک می کند. من در زندگی همه کارها را انجام داده ام – کراس فیت ، وزنه زدن در باشگاه ، و شنا کردن – اما تا به حال هیکلی را که یوگا به من می داد ، ندیده بودم.