قطره های بدون فیلتر Bronzing Bronzing کاملاً جایگزین پایه من شده است

اعتراف: من به افرادی حسادت می کنم که عادت خود برنزه کردن را دارند. مخصوصاً وقتی صحبت از برنزه کردن صورتم می شود ، من مانند یک لاک پشت هستم که هر بار که یک موس ، کرم یا فرمول جدید روی میز من آزمایش می شود ، روی پوسته ام عقب می رود. به نظر من فرآیند برنزه کردن بدون آفتاب بسیار هراس آور است-رایحه نامطبوع در حین استفاده ، بقایای فوق العاده چسبناکی که اکثر فرمول ها از خود بر جای می گذارند ، ترس از خطوط در صبح ظاهر می شود و البته تقریباً غیرممکن است. اما من هنوز عاشق درخشش سالم و برنزی روی صورتم هستم و در حالی که من معمولاً از طریق تعدادی از پایه ها به این ظاهر می رسم ، امید من همیشه این بوده است که محصولی را پیدا کنم که بتواند همان مزایای عصرانه پوست را داشته باشد ، اما ماندگاری بیشتری داشته باشد. نتایج.

قطره های صورت بدون فیلتر Bronzing Face +Lux را انتخاب کنید-محصولی که باعث شد گردن در کشوی پایه پر تا لبه من نشست کند. برخلاف سایر قطره های خود برنزه موجود در بازار ، این قطره بی رنگ است ، به این معنی که برای همه رنگ های پوست کاملاً قابل تنظیم است. تعداد قطره هایی که استفاده می کنید نشان می دهد که برنزه شدن شما چقدر تیره خواهد بود ، چه این یک برنزه دو روزه برای کابو (پنج قطره) و چه یک هفته درخشش در هاوایی (سه قطره). من دوست دارم این محصول را به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست شبانه خود – پس از تمیز کردن و قبل از کرم شب – استفاده کنم تا برنزه شدن یک شبه ایجاد شود ، اگرچه می توانید قطره ها را با مرطوب کننده صبح خود مخلوط کنید و بگذارید در طول روز جادو کند.

پوست خشک و حساس من عاشق فرمول گیاهی و بدون عطر است-هیچ ​​حساسیت غیرطبیعی در اینجا تجربه نشده است. این محصول همچنین دارای ترکیبات سرمی مانند اسید هیالورونیک ، آب نارگیل و ویتامین E برای نتیجه نهایی است در حقیقت روی پوست احساس خوبی دارد (بر خلاف سایر برنزه کننده هایی که می توانند کاملا آب بدن را از بین ببرند).

یک هشدار: اگر شما هم مثل من یک فرد تازه کار خود برنزه هستید ، کمی منحنی یادگیری وجود دارد: محصول را هر شب استفاده نکنید ، زیرا این می تواند باعث ایجاد رنگ بر روی خود و ایجاد لکه در برخی مناطق شود. هر شب دیگر راهی برای برنزه شدن یکنواخت است که پنج روز طول می کشد تا قبل از محو شدن طبیعی از بین برود. من برای حفظ درخشش طبیعی و برنزی خود ، حتی با نزدیک شدن به فصل های سرد سال ، به این قطره های صورت برنزه کننده متکی هستم.