کانال های زندایا ‘Dune’ Desert Princess in Nesi Dojaka

بازسازی بسیار مورد انتظار تپه اینجاست ، که فقط می تواند یک معنی داشته باشد: زندایا شگفت انگیزتر به نظر می رسد که برای تبلیغ فیلم به فرش قرمز می رود. او تپه هنگام چاپ در سال 1965 ، رمان فرانک هربرت به عنوان آینده نگری و آوانگارد بود. در اولین نمایش لندن ، او همه ما را در یک لباس مفهومی ریک اوونز پوشیده از پولک ، با یک شباهت هندسی مناسب هر قهرمان علمی تخیلی ما را شگفت زده کرد. او در قطعه بعد از جشن به قطعه ای دیگر تبدیل شد که در آن صحراهای آراکیس با جذابیت طراح ننسی دوجاکا آمیخته شده است.

یکبار دیگر لباس مستقیم روی باند ، لباس زندایا از مجموعه بهار 2022 دوجاکا با بندهای کش دار به سبک لباس زیر زنانه و برش های استراتژیک قرار گرفته است. خیاطی نفیس دوجاکا خطوط لباس را دقیق به نظر می رساند ، تا قلب صورتی نئونی که به آرامی تنه را می چسباند. همانطور که او گفت ، با شکافی تا قسمت بالای ران و بندهای مشکی پشتی ، تجسم دید دوجاکا از پوشیدن لباس های او “سکسی و شیک” است. W سال گذشته زندایا آرایش یاس بنفش براق خود را حفظ کرد و با تن های خنثی لباس به زیبایی متضاد شد ، صرف نظر از اینکه در چه سیاره ای هستید ، ظاهری فوق العاده حسی است.

این لباس از اولین ارائه دوجاکا در باند در اوایل سال جاری می آید. این که او توانسته چنین فرقه ای را در طول یک بیماری همه گیر و بدون تردد در چندین باند ایجاد کند ، به دلیل طراحی های عمیقاً برانگیز او مدیون بصیرت تجاری او است. به همین دلیل است که دوجاکا در سپتامبر 2021 موفق به دریافت جایزه LVMH شد و چرا طرفداران فرقه او شامل بلا حدید و سوفی ترنر هستند. زندایا با این ظاهر ثابت می کند که وقتی طراحان نوظهور و خانه های بزرگ را می پوشد ، بی عیب و نقص است-و انتخاب درستی است که بعنوان بعدی و جوانترین نماد مد CFDA در ماه نوامبر مورد تقدیر قرار گیرد. عکسهای بیشتر از ظاهر او را در زیر مشاهده کنید.

عکس: تصاویر Ricky Vigil M/GC.

عکس: تصاویر Ricky Vigil M/GC.

عکس: تصاویر Ricky Vigil M/GC.