تاریخ مختصری از دراماتیک ترین ظاهرهای آنیا تیلور-جوی

آنیا تیلور جوی فقط چند سال است که در صحنه فرش قرمز حضور دارد ، اما به دلیل سبک ماجراجویانه و زیبایی ظاهری خود ، او قبلاً به عنوان یک فرد معمولی در لیست بهترین لباس پوشان ما شناخته شده است. لباس زرد رنگ Dior Haute Couture او که با یک لب بسیار پیچیده و قرمز روشن جور شده بود ، نمایش امی امسال را به سرقت برد و این به سختی اولین باری است که زیبایی او توجه ما را به خود جلب کرد. تیلور جوی ثابت کرده است که او عاشق یک لب پررنگ است ، تقریباً به همان اندازه که او دوست دارد با رنگ موی همیشه در حال تغییر خود بازی کند. در حالی که ممکن است او را در یک بوبلا قرمز تشخیص دهید گامبیت ملکه، این بازیگر در واقع یک بلوند طبیعی است ، اگرچه او عاشق یک لحظه سبزه نیز هست. تیلور جوی همه کاره بودن خود را روی صفحه و فرش قرمز ثابت کرده است-بنابراین اجازه دهید نگاهی به خاطره انگیزترین لحظات زیبایی ستاره جوان روی فرش قرمز بیندازیم.

خشم غنی/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

تیلور-جوی در مراسم امی امسال لباس Dior Haute Couture خود را با یک لباس زیبا و لب قرمز رنگ هماهنگ کرد.

2021: دیشب در سوهو تماس عکس

الساندرا بندتی – Corbis/Corbis Entertainment/Getty Images

تیلور-جوی به سادگی آرایش چشم را با لب صورتی روشن و موهای بلوند بلندش به سبک موج ساحلی آرام می کرد.

2020: نمایش Miu Miu پاییز 2020

پاسکال لو Segretain/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

تیلور-جوی که در ردیف اول نمایشگاه Miu Miu در مارس 2020 نشسته بود ، موهای ارزشمند ورونیکا لیک را با لبی قرمز نارنجی نشان داد.

جان کوپالوف/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

در جشن فیلمش اما. ، تیلور-جوی از یک ظاهر زیبا با ریشه های قابل مشاهده استفاده کرد ، در حالی که آرایش خود را با برخی از رنگهای صورتی ساده تر نشان می داد.

David M. Benett/WireImage/Getty Images

تیلور جوی یک لب صورتی پررنگ و نوک تیز را انتخاب کرد تا با لباس زیمرمن او هماهنگ باشد ، بقیه آرایش او نسبتاً کم باشد و موهایش به عقب کشیده شود تا توجه را از چاپ جسورانه دور نکند.

2019: جوایز فیلم حلقه منتقدان لندن

David M. Benett/Getty Images Entertainment/گتی ایماژ

تیلور-جوی برای نگاه دراماتیک تر ، موهای خود را به عقب کشیده و رویش را با ورقه طلا پوشانده بود. او سبک لب را با لب قرمز تیره به پایان رساند.

مایک مارسلند/WireImage/گتی ایماژ

در اولین نمایش بریتانیا از شیشه، تیلور-جوی در مقابل تیپ با لب طبیعی تری بازی کرد ، اما با سایه چشم نقره ای بازیگوش آن را جبران کرد. او کارها را با یک روبان مشکی که دور موجهای بلوند پیچیده اش پیچیده بود به پایان رساند.

ANGELA WEISS/AFP/گتی ایماژ

تیلور جوی در اولین نمایش فیلم حضور داشت شیشه با یک بند بافته بازی ، رژ لب بنفش روشن ، و فقط یک نشان طلا در گوشه چشم او برای هماهنگی با لباس و ظاهر با هم.

C Flanigan/FilmMagic/گتی ایماژ

تیلور-جوی در سال 2018 با مدل موهای جمع و جور شده ، همراه با آستری بالدار و لب قرمز در کامیک کان شرکت کرد.

2018: مهمانی تابستانی سرپانتین

David M. Benett/Getty Images Entertainment/گتی ایماژ

تیلور جوی دهه 60 را برای مهمانی تابستانی سرپنیت پذیرفت و موهای خود را به حالت فر و نیمه بلند و با روبان بسته بود. برای آرایش ، او با لب قرمز رنگ امضای خود رفت و چشمهایش را با یک آستر بالدار نسبتاً ساده نگه داشت.

2018: پیش نمایش نمایشگاه تابستانی آکادمی سلطنتی هنرها

Karwai Tang/WireImage/گتی ایماژ

تیلور جوی وقتی موهای خود را به یک اسب اسب کثیف برمی گرداند ، هنگام حضور در پیش نمایش نمایشگاه تابستانی آکادمی سلطنتی هنرها در سال 2018 چهره ای تازه به نظر می رسید.

فریزر هریسون / گتی ایماژ

در مراسم Heavenly Bodies: Fashion & The Catholic Imagination Costume Institute در موزه هنر متروپولیتن در سال 2018 ، تیلور جوی به لباس و تزیینات تزئینی خود اجازه داد تا در مرکز توجه قرار بگیرند ، اما از لب پررنگ امضای خود صرف نظر نکرد.

2018: نژادهای اصیل برتر

ژان باپتیست لاکروا/WireImage/گتی ایماژ

اگر نمی توانید بگویید که تیلور جوی واقعاً عاشق یک لب قرمز پررنگ است-او هنگام تبلیغ فیلم خود آنها را روی لباس خود پوشید. نژادهای اصیلبه

جف اسپایسر / گتی ایماژ

در مراسم اهدای جوایز فیلم اسکار بریتانیا در سال 2018 ، تیلور جوی سبزه نترسید که با تاج ، خط چشم پررنگ و البته لب عمیق آراسته شود.

در هفتادمین دوره جوایز فیلم اسکار بریتانیا در سال 2017 ، تیلور جوی موهای بلوند خود را با دم اسبی کم و قسمت میانی پوشید. آرایش او ساده و درخشان بود ، با چشم دودی طبیعی ، لب صورتی و استخوان گونه برجسته.

در مراسم جوایز Elle Style 2017 در لندن ، تیلور جوی موهای برجسته خود را با کمی حجم در ریشه به عقب کشید. او مدل موهای شدید خود را با یک لب قرمز کلاسیک و یک چشم گربه ای چشمگیر ترکیب کرد.

2017: شکاف اولین نمایش نیویورک

بازگشت به بلوند! تیلور جوی در آن شرکت کرد شکاف اولین نمایش نیویورک ، با موهای صاف او در یک قسمت جانبی به پشت سنجاق شده است. او رژ قرمز صورتی و رنگ لب هماهنگ را پوشیده بود.

این بازیگر با ظاهری تازه با لب مرجانی روشن و پوست درخشان در AFI Fest 2016 در هالیوود شرکت کرد.

در جشن IWC به افتخار موسسه فیلم بریتانیایی ، تیلور جوی موهای صاف خود را با یک لب بورگوندی گوتیک و براق و میانی پوشیده بود.

2016: Burberry SS16/17 Show

تیلور جوی با قفل های تازه خرد شده و پوست درخشان در نمایشگاه Burberry در هفته مد لندن در بهار 2017 ساده و شیک به نظر می رسید.

تیلور جوی در اولین نمایش A24 با رنگ بازی کرد ساحرهبه این بازیگر چشم دودی اسطوخودوس با لب صورتی فوکسیا پوشیده بود ، در حالی که موهایش را در یک دم اسبی موی بلند و موج دار قرار داده بود.

2015: جشنواره فیلم BFI لندن

در جوایز جشنواره فیلم BFI لندن در سال 2015 ، این بازیگر موهای قهوه ای بلند خود را در موج های شل پوشیده و آرایش خود را ساده نگه داشت و بیشتر تمرکز را روی لب هایش با رنگ مرجانی قرار داد.

2015: ساحره اولین نمایش در TIFF

تیلور-جوی موهای قهوه ای تیره اش را در نان برآمده ای پوشیده بود ساحره اولین نمایش در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2015. آرایش او ساده و عاشقانه بود: یک چشم دودی روشن ، یک لب صورتی ملایم و یک رنگ رژگونه.

2015: شام Chanel در TIFF

تیلور-جوی با پوشیدن قفل های بلوند خود در یک نیم تنه براق با پوست شبنم و لب توت ساتن براق و شیک در شام شانل در جشنواره فیلم ترایبکا 2015 ظاهر شد.

2015: ساحره اولین نمایش در جشنواره فیلم ساندنس

حضور ساحره برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس 2015 ، تیلور-جوی موهای بلوند خود را در موج های طبیعی برآمده پوشید. او آرایش خود را ساده نگه داشت و بر گونه های بلند و ابروهای طبیعی خود تاکید کرد.