رایان گاسلینگ با تگ هویر همکاری می کند و ساعت شخصی خود را طراحی می کند

رایان گاسلینگ ، قلب دوست داشتنی زیبا که به خاطر نقش هایش در شهرت دارد راندن، لا لا لند ، و ولنتاین آبی، در میان تعداد بیشماری دیگر ، هرگز قبلاً در مورد مشارکت برند امضا نکرده است. با توجه به تمایل هالیوود برای استفاده از ظاهر خوب و قدرت خود برای فروش چیزها ، بسیار تعجب آور است. می توان تصور کرد که چهره خرد شده ، ارتباطی و محبوبیت گسترده این بازیگر او را به یک بازیگر طبیعی تبدیل می کند.

همه چیز در هفته گذشته هنگامی که گاسلینگ اولین همکاری خود را با برند ساعت سوئیسی ، Tag Heuer آغاز کرد ، تغییر کرد. به گفته گاسلینگ ، این برندی است که او در واقع احساس می کند با آن ارتباط دارد. این بازیگر در بیانیه مطبوعاتی توضیح داد: “زمان ، به طور کلی ، چیزی است که من اکنون به آن بسیار فکر می کنم.” “بچه های من به سرعت در حال بزرگ شدن هستند بنابراین من ساعت را به روشی که قبلاً استفاده می کردم ، زیر نظر دارم.”

تگ هویر برای جشن گرفتن اتحادیه ، مهمانی ای در بورلی هیلز در عمارتی مجلل برپا کرد. (Jeremy O. Harris ، نمایشنامه نویس ، گفت که آخرین باری که او آنجا بود برای جشن تولد زندایا بود). جمعیت ترکیبی از مطبوعات ، طرفداران LA ، بازیگران و برخی دیگر از سفیران برند Tag Heuer ، مانند نائومی اوزاکا و پاتریک دمپسی بود ، ترکیبی که کاملاً برای تست یک معامله جدید هالیوود مناسب بود.

برای شروع همکاری ، Tag Heuer TAG Heuer Carrera Three Hands را راه اندازی کرد-یک ساعت مچی اسپرت و زیبا با سه دست ، و کمپین جدیدی را برای ادای احترام به یکی از به یاد ماندنی ترین نقش های گاسلینگ در فیلم اجرا کرد ، راندنبه این فیلم الهام بخش مناسبی است ، زیرا ساعت های جدید میراث مسابقات اتومبیلرانی این برند را به یاد می آورند.

طبق نام تجاری ، یک ساعت مچی با طراحی گاسلینگ نیز در دست تهیه است. فردریک آرنو ، مدیرعامل TAG Heuer در مصاحبه با WWD می گوید: “مشارکت او فراتر از یک سفیر معمولی است” ، او قصد دارد ساعت شخصی خود را برای خود طراحی کند. کارهای زیادی وجود دارد که ما با هم انجام خواهیم داد. “