در «پاشنه ها» ، گریم کلی برگلوند داستانی می گوید

کلی برگلوند بازیگر زن درباره شخصیتی که در فیلم فرقه Starz بازی می کند می گوید: “کریستال تایلر انعطاف پذیری بی نظیری نسبت به او دارد.” پاشنهبه “او بد اخلاق است و این را می داند – و می داند که زمانش فرا می رسد.”

توضیحات به همان اندازه برای خود برگلوند مناسب است. این دختر بیست و پنج ساله چندنفره ای از بالاترین مرتبه است ، با سابقه ای در رقص ، ژیمناستیک ، خوانندگی ، مدلینگ و بازیگری ، از نقش خود در کمدی زنده دیزنی XD موش های آزمایشگاهی برای بازی ویلادین پارتون ، خواهر بزرگتر دالی پرتون ، در کریسمس دالی پارتون در رنگهای مختلف: دایره عشقبه

اما بازیگر زن در جدیدترین پروژه خود پای خود را پیدا کرده است ، پاشنهبه این سریال داستان دو برادر کشتی گیر حرفه ای ، جک – که به عنوان “پاشنه” یا شرور در خطوط داستان کشتی شناخته می شود – و آس اسپاد – “چهره” یا قهرمان را روایت می کند. برگلوند در نقش کریستال ، چیزی را بازی می کند که برای آس نامیده می شود: چیزی که علاقه مدیر را برآورده می کند. برگلوند می گوید: “شما فوراً عاشق کریستال می شوید و می خواهید از قسمت اول او را دوست داشته باشید.” “ما بلافاصله می بینیم که دیگران در این لیگ چگونه با او رفتار می کنند. به او به عنوان یک فرد کمتر نگاه می شود. ” اما با پیش رفتن فصل ، فرصت هایی برای کریستال پیش می آید و همکارانش در ابتدا به او به عنوان یک انسان نگاه می کنند.

برگلوند می گوید قصه داستان این شخصیت در ظاهر مو و آرایش او نیز نمایان است. این بازیگر در کنار تیم های glam همکاری کرد تا یک تغییر محسوس در احساس کریستال از خود ایجاد کند. در پایان فصل اول ، کریستال آماده است تا یک لحظه داشته باشد ، اما برگلوند می گوید که او اطلاعاتی در مورد فصل بعدی ندارد. “به من اعتماد کن ، من اشکال دارم [showrunner and actor] مایک اومالی هر روز در مورد آن صحبت می کند. ما بسیار امیدواریم – من مشتاقم که برگردم و فیلمبرداری را مثل دیروز شروع کنم. ” در زیر ، برگلوند تجربیات خود را در صندلی آرایش در مجموعه ای از وسایل به اشتراک می گذارد پاشنه، عدم تجربه او در آبگرم ، و تنها ترفندی که او برای از بین بردن درخشندگی مزاحم به آن قسم می خورد. و این کشتی است – زرق و برق زیادی وجود دارد.

در مورد پیشرفت ظاهر کریستال در برنامه به من بگویید. چه نوع داستانی را روایت می کند؟

کریستال دختری است که امکانات مالی بسیار کمی دارد. او در پارک تریلر زندگی می کند. او قرار نیست درخشان ترین ، پر زرق و برق ترین و هماهنگ ترین لباس ها را داشته باشد. در ابتدا ، به نظر می رسد که او آنچه را که فکر می کرد خوب به نظر می رسد خریداری کرده است و آن را با هم ترکیب کرده است – احتمالاً برخی از آن را DIY کرده است. او شروع به پوشیدن رنگ های خاموش می کند که عمداً رنگ پوست او را خوشایند نمی کند یا باعث می شود در میان رنگ های روشن این شخصیت های دیگر ترکیب شود. در قسمت پنجم ، می بینیم که او با آرایش کامل و لباس جسورانه بیرون آمده است. او خودش را در میان هرج و مرج می بیند: با گذشت زمان اعتماد به نفس بیشتری دارد و این نشان می دهد که چگونه عمل می کند ، تصمیماتی که می گیرد و ظاهری که می پوشد.

هنگامی که روی صندلی آرایش روی صحنه هستید ، چقدر با آرایشگران در مورد ظاهر مورد نظر خود صحبت می کنید؟

در زندگی خودم ، من عاشق یک آرایش بزرگ هستم. این برای من یک سرگرمی است وقتی برای اولین بار با آرایشگرمان ، وندی بل ، نشستم ، ساعت ها روی صندلی گریم می نشستیم تا ظاهر ظاهر شود ، با زرق و برق و رنگ های مختلف بازی می کردیم.

وقتی این اسکریپت ها را خواندم و دیدم که کریستال در این مسیر کشف خود قرار دارد ، من فکر کردم که این باید در آرایش رخ دهد. این باید معتبر باشد ، زیرا او دختری نیست که برای فرش قرمز آرایش زیادی روی او انجام داده است. او احتمالاً در تلویزیون فیلم های یوتیوب و این کشتی گیران زن را تماشا می کند و می بیند که آرایش آنها چگونه است. در نهایت هنوز بسیار تئاتری ، رنگارنگ و متفاوت بود ، اما از دیدگاه کریستال. بنابراین قرار نیست کامل باشد. در این دنیای تئاتر که کشتی می گیرد مهم است.

عکاسی براندون مونینگکا

بیایید به سوالات نکات زیبایی بپردازیم. یکی از ترفندهای زیبایی که در صحنه انتخاب کردید چه بود؟

هنگام کار با زرق و برق ، از نوار چسب برای برداشتن آن استفاده کنید. به جای تلاش برای استفاده از دستمال مرطوب که باعث درخشندگی بیشتر صورت شما می شود ، از یک تکه نوار اسکاچ که چند بار روی بازوی خود گذاشته اید استفاده کنید تا خیلی چسبناک نباشد. این ترفند بسیار مفید بود ، به ویژه با نیاز به تغییر چندین بار در روز برای فیلمبرداری از صحنه های مختلف … برای ادامه کار خوب نیست وقتی صحنه ای دراماتیک در من با شلوار عرق من است و تمام صورتم براق است.

اولین کاری که صبح انجام می دهید ، از نظر زیبایی چیست؟

من سعی می کنم تا حد زیادی پوست خود را تنها بگذارم. من آن را بیش از حد بار نمی کنم. من همیشه از ضد آفتاب اسپری Supergoop استفاده می کنم – این تنها چیزی است که چشم های من را تحریک نمی کند. من یک بطری اندازه مسافرتی در کیفم نگه می دارم. من پوست بسیار بسیار خشکی دارم ، بنابراین اگر چیزی را صبح روی پوست خود نگذارم ، در طول روز احساس سفتی می کنم. من معمولاً از یک مرطوب کننده غلیظ و سنگین مانند کرم ترمیم کننده زیبایی First Aid’s Beauty استفاده می کنم.

روال مراقبت از پوست در شب چگونه است؟

ابتدا ، من تمام آرایش خود را با روغن پاک کننده Purito’s From Green پاک می کنم. سپس من با یک پاک کننده واقعی وارد می شوم – من عاشق جوانان برای کلم پیچ و چای سبز پاک کننده پیشگیری از سن اسفناج هستم. به تازگی ، من فیل مستی شماره 9 ژله پاک کننده را امتحان کرده ام ، که واقعاً طرفدار آن هستم. سپس از آب میسلر Bioderma روی یک پد پنبه استفاده می کنم. اگر آن شب از چشم دودی ریمل باقی مانده باشد ، مقداری آرایش پاک کننده نوتروژنا را دور چشمم می زنم. من بعد از اینکه پوست من کاملاً تمیز شد ، این سرم گیاهخوار به نام Cloud Jelly را امتحان کرده ام و همه چیز را با کرم سرامیدین دکتر جارت به پایان برسانم. من در آن می خوابم و اجازه می دهم پوستم آن را جذب کند.

وقتی از یک چشم دودی صحبت می کنید ، زیبایی مورد علاقه شما برای یک شب بیرون چیست؟

من همیشه آزمایش می کنم و چیز جدیدی را امتحان می کنم. اما اگر من فقط چیزی آسان می خواهم ، همیشه پوستی بسیار شبنم ، براق ، برنزی و صورتی رنگ دارد. از مات بودن متنفرم شاید فقط به این دلیل است که من پوست خشکی دارم ، اما این آخرین چیزی است که من می خواهم. من همیشه می خواهم درخشان باشم.

آیا در روند زیبایی زیبایی مشارکت داشتید که اکنون به گذشته نگاه می کنید و فکر می کنید ، من به چه فکر می کردم؟

کاملا. و نکته غم انگیز این است که همه آنها قادر به گوگل هستند. آنها برای همیشه زندگی می کنند. وقتی 16 ساله بودم ، جسور شدم و فکر کردم قصد دارم آرایش خودم را برای این رویداد انجام دهم. ابروهای بسیار مسدود وجود داشت – هیچ موی ابرو به صورت جداگانه وجود نداشت ، فقط یک ابرو وجود داشت. و هرگز فراموش نمی کنم ، در رنجر تنها اولین نمایش فیلم ، من این لباس زیبا را داشتم ، موهای من خوب به نظر می رسید ، من یک لب صورتی داغ داشتم ، که خوب بود. و سپس ابروها خیلی بد بودند. مجبور شدم اینستاگرام خود را مرور کنم و عکسهایی را که فکر می کردم در 17 سالگی ایده خوبی بود ، بایگانی کنم – آن ابرو Cara Delevingne ، زیرا فکر می کردم ما یکسان به نظر می رسیم و اینطور نیست.

ایده آل ترین روز آبگرم شما کجاست و کجا؟

من به آبگرم نمی روم. من شاید در کل زندگی ام دو ماساژ داشته باشم. من هرگز آن را در اولویت قرار نمی دهم. و سپس هر بار که این کار را می کنم ، می گویم چرا این کار را همیشه انجام نمی دهم؟ بنابراین در حالت ایده آل ، روز آبگرم من یادگیری آنچه در یک آبگرم می گذرد است. من هرگز صورت نداشتم من کاملاً مبتدی هستم

مراقبت شخصی مورد علاقه شما کدام است؟

من تنها بودن و داشتن روزی را که بتوانم روی کاناپه بنشینم ، ماسک بزنم ، کتاب بخوانم ، تلویزیون تماشا کنم و از این بابت احساس بدی نداشته باشم را در اولویت قرار می دهم. من فردی شلوغ هستم و گرفتار شدن در شلوغی های زندگی آسان است. اگر من روی مبل بنشینم ، گاهی احساس می کنم نباید این کار را انجام دهم. مثل اینکه معتبر نیستم و باید کار کنم. استراحت دادن به مغز و تمرکز بر کلی ، هر چیزی که همراه باشد ، برای من مهم است.

چیز دیگری که در زندگی من ظاهر شده است و هرگز قبل از آن اولویت بندی نکرده بودم ، سلامتی من و نحوه غذا خوردن و تمرین من بود. این نمایش مرا شکل داد. من قبل از انجام تمرینات بدنسازی نبودم پاشنهبه من باید پنج روز در هفته تمرین می کردم و ساعت ها و ساعت ها تمرینات کشتی انجام می دادم. و این بسیار چالش برانگیز بود ، اما دید جدیدی در مورد انجام کارهای سخت و داشتن نتایجی که باعث خوشحالی من می شود به من داد. و من به خودم و آنچه در بدنم می بینم بسیار افتخار می کنم. فکر نمی کنم تا به حال از نظر جسمی یا روحی از سلامت بیشتری برخوردار بوده باشم. اکنون که به خانه بازگشته ام و 24 ساعته و 7 روزه با مربی کار نمی کنم ، باز هم سعی می کنم این کار را در زندگی ام پیاده کنم ، زمانی را برای کشش صبح وقت بگذارم ، کمی تمرین کنم ، پشت خود را بکوبم و غذا بخورم. پروتئین