عملکرد MTV VMA های Lil Nas X ، عینک عجیبی بود که ما سزاوار آن بودیم

این کار را به Lil Nas X بسپارید تا عینکی را ارائه دهد که همه ما با صبر و حوصله منتظر آن بودیم و شایسته آن بودیم در MTV VMA های 2021. پس از چرخاندن روی فرش قرمز با ظاهری که ظاهراً از لیتل ریچارد و لیل کیم الهام گرفته شده بود ، رپر با رهبری یک گروه راهپیمایی با مارک Montero (و با گرفتن یک صفحه مستقیم از بیانسه) عملکرد VMA خود را آغاز کرد. بازگشت به خانه دفتر بازی) البته روی صحنه ، البته با تمام رنگ صورتی. سپس ، با کمک دستیار تولید روی صحنه ، پیراهن Lil Nas X بیرون آمد و اجرای “Industry Baby” واقعاً آغاز شد.

از آن به بعد ، فقط می توان پوست بیشتری را آشکار کرد و Lil Nas X زایمان کرد. در حالی که جک هارلو با لباس زندان لاتکس مشکی ظاهر شد تا شعر خود را با عنوان “صنعت کودک” اجرا کند ، لیل ناس ایکس لباس شخصی خود را از تن بیرون آورد و به زیر لباس های تیره صورتی خود رفت تا در کنار رقاصان پشتیبان خود برای اجرای “MONTERO” twerk کند. (مرا با نام خود صدا کن) ”در مقابل دوشهای“ زندان ایالت مونترو ”روی صحنه. در حقیقت ، شما به سختی می توانید به چیز دیگری فکر کنید لحظه عجیب و غریب در تاریخ اخیر MTV VMA نسبت به آنچه که اخیراً روی صحنه با Lil Nas X و رقصندگان پشتیبانش در حین اجرای “با نام خود مرا صدا کن” در پایان نمایش ، انجام داد.

رپر حتی از عملکرد خود برای از بین بردن انگ مرتبط با HIV و ایدز در جامعه LGBTQ استفاده کرد از ماردرکیس هریس از ائتلاف ایدز جنوبی دعوت کرد پوشیدن شماره 433،816 روی صحنه برای تصدیق تعداد افرادی که در جنوب ایالات متحده مبتلا به HIV هستند. این یک تضاد آشکار از دیدگاه نادانی بود که توسط یک رپر محبوب دیگر که امسال به طور قابل توجهی در مراسم حضور نداشت ، برگزار شد.

توییتر، البته، دوست داشتنی عملکرد با یک هشدار– به نظر می رسید فرصتی برای یک لحظه ادای احترام بریتنی و مدونا بین دو خواننده رپ زمانی که هر دو در وسط آهنگ خود دست می زدند ، از دست رفته بود.