توییتر لباس مجلسی مگان فاکس را به سختی در مراسم VMA های MTV 2021 منفجر کرد

مگان فاکس وقتی یکشنبه شب روی فرش قرمز MTV VMA قدم گذاشت ناامید نشد. پس از یک هفته نمایش پوست در سراسر شهر نیویورک ، این بازیگر زن گفت: “اوه ، من می توانم آن را بالا ببرم ، عزیزم” و او توانست این کار را انجام دهد. فاکس با یک لباس کاملا شفاف تیری موگلر ، با طراحی Maeve Reily ، به این جایزه رسید.

یک لباس شفاف نیاز به پوشیدن لباس زیر مناسب دارد و مورچه تنگ روباه فاکس کاملاً با خطوط مسحور کننده بدلیجات که لباس را مزین کرده است ، ست می شود. او ظاهر خود را با یک جفت جیمی چو و موهای خیس و موج دار به پایان رساند. این ظاهر کاملاً یادآور کیم کارداشیان در مت گالای 2019 است ، جایی که او همچنین لباس برهنه ای طراحی کرده بود که توسط خود تیری موگلر طراحی شده بود و موهای خیس آن را پوشانده بود (لباس فاکس از مدیر خلاق فعلی موگلر ، کیسی کادوالدر) می آید.

نمای عقب از ظاهر VMA مگان فاکس.

آنجلا وایس / خبرگزاری فرانسه

کیم کارداشیان در موگلر در مت گالای 2019.

Karwai Tang/گتی ایماژ

شباهت های ظاهری این دو زن بی توجه نبود و بسیاری برای گفتگو به توییتر سرازیر شدند. دیگران لباس فاکس را با لباس مجا رز رز مک گوان از VMAs 1998 مقایسه کردند ، یکی دیگر از لحظات نمادین در تاریخ فرش قرمز نمایش.

به غیر از منابع ، نگاه با حرف H گرم است ، یکبار دیگر ، از توییتر بپرسید. طرفداران فاکس نمی توانند به اندازه کافی از لباس و لوازم جانبی نهایی او استفاده کنند – دوست پسر Machine Gun Kelly روی بازوی او.