مدونا VMA ها را با ادای احترام مایکل جکسون افتتاح می کند

به نظر می رسد مدونا برای جوایز موسیقی ویدیویی MTV دعوت دائمی دارد. پس از ظاهر غافلگیرکننده برای پایان دادن به VMA های 2018 ، او بدون اطلاع قبلی در VMA های 2021 ظاهر شد تا در عوض نمایش را باز کند. اگر آن لحظه را کمی ناخوشایند یافتید ، خوب ، شاید این عمدا بوده است. او به یکی از ناخوشایندترین لحظات در تاریخ VMA اشاره می کرد (شاید به احترام ، یا شاید کمی سایه): وقتی مایکل جکسون به طور مشابهی ظاهر غافلگیر کننده ای را برای افتتاح نسخه 1994 VMA ها انجام داد. بله ، این یک مرجع قدیمی تر از اکثر نامزدهای شب است.

در سال 1994 ، جکسون تنها چند ماه با لیزا ماری پریسلی ، دختر الویس ازدواج کرد. نه مطبوعات غرفه دار و نه بسیاری از مردم این اتحادیه را به درستی درک نکردند و جکسون و پرسی به صورت دستی VMA های آن سال را افتتاح کردند. جکسون پس از یک دقیقه سکوت ، و سپس خوش آمدگویی به حضار ، گفت: “و فقط فکر کنید ، هیچ کس فکر نمی کرد این کار دوام بیاورد” ، در حالی که به پریسلی اشاره کرد. این دو قبل از اینکه از صحنه خارج شوند ، بدون هیچ حرف دیگری ، یک جلسه عمومی عمومی داشتند. این زوج تا پایان 1995 جدا می شوند.

مدونا تصمیم گرفت آن لحظه را به شیوه خودش بازسازی کند ، اگرچه ما تصور می کنیم منظور وی از MTV پریسلی برای جکسون او بود. او نیز بدون هیچ گونه توضیح بیشتر به سرعت رفت.

اگر بخواهم صادقانه بگویم ، این یک لحظه نمادین در تاریخ VMA ها است ، اگرچه یک MTV به خودی خود کاملاً جشن نمی گیرد. البته ، آن را به مدونا بسپارید تا آن را در نسخه VMAs که همچنین چهلمین سالگرد این کانال را جشن می گیرد ، مطرح کند. بین جکسون و مدونا ، MTV همانطور که می دانیم وجود نخواهد داشت. ما حدس می زنیم مناسب است که میراث آنها در سال جاری ، حتی در چنین حالت ناخوشایندی ، قطع شود.