سلما هایک برای قرار دادن پاشنه های آزمایشی خود در صفحه نمایش، یک تقسیم انجام می دهد

بهار در کمد بازیگر سلما هایک که این هفته یک ست دو تکه گلدار را در اینستاگرام عرضه کرد، شروع شد. طراحی شده توسط Borgo de Nor، ظاهر هماهنگ جناغی ابریشمی Eden با تکه های بلند حاشیه مشکی پردار در سرآستین ها قرار گرفته است. هایک این لباس را با یک زنجیر مروارید بلند و یک جفت چکمه جوراب الکساندر مک کوئین آرک پوشیده بود.

پای کفش‌های مجسمه‌سازی از یک بافتنی مشکی محکم ساخته شده است، سپس با یک پاشنه نقره‌ای آزمایشی بلند می‌شود. چکمه‌ها قطعا به هایک کمک می‌کنند تا مهارت‌های فوق‌العاده‌اش در شکاف دیوار را افزایش دهد. این هنرپیشه 56 ساله ثابت می‌کند که اگر مارول دوباره تماس بگیرد، به اندازه کافی راحت است.

هایک در توضیح این عکس نوشت: “من منتظر بهار هستم، خدا را شکر که اینجاست!” “من منتظر بهار هستم، خدا را شکر که الان اینجاست!”

عکس‌های فصلی جشن در یک راهروی تاریک گرفته شده‌اند، اما بیشتر شبیه یک گروه بودوآر است تا مدی که در یک مزرعه می‌دوید. گل در این زمان از سال

هایک در مصاحبه اخیر با چلسی هندلر در مورد یکی از مهمترین موضوعات فصل بهار صحبت کرد – عشق! هایک از سال 2009 با همسرش فرانسوا هانری پینو ازدواج کرده است.

او گفت: “از ازدواجم بسیار خوشحالم.” “این بهترین دستاورد زندگی من است، یک ازدواج شاد و یک زندگی خانوادگی سالم.”

هایک یک دختر 16 ساله به نام والنتینا از پینو دارد و نامادری سه فرزند دیگرش، آگوستین، ماتیلد و فرانسوا است. هایک پس از سوالی درباره اینکه چه چیزی باعث موفقیت یک ازدواج می شود، گفت: «من فکر می کنم یکی از سرنخ ها این است که ما واقعاً با هم دعوا نمی کنیم، اما وقتی چالش کوچکی وجود دارد، یا وقتی کسی به هم می ریزد، هرگز بررسی نمی کنیم که چه کسی را مقصر بدانیم. ما کاملاً روی چگونگی حل مشکل تمرکز می کنیم … کنگره باید واقعاً به این داستان عشق گوش دهد.