برنامه تلویزیونی “نیت ظالمانه” به زودی ذهن شما را به هم می زند

یکی از بزرگترین ریبوت های دهه 90 در دریا بالاخره فرود آمد: نیت بی رحمانه فیلم به زودی خواهد بود نیت بی رحمانه مجموعه تلویزیونی هشت قسمتی در آمازون پرایم.

پس از چند سال کشتی بر سر قراردادها و مسیرهای خلاقانه متفاوت، TVLine گزارش می دهد که فیلمبرداری این سریال در ماه می آینده در تورنتو آغاز می شود. سریال در واشنگتن دی سی می گذرد، نه نیویورک، اما هنوز دو خواهر و برادر ناتنی دیوانه در مرکز درام هستند. این زوج در یک کالج نخبه تحصیل می کنند و در صدر سلسله مراتب زندگی یونانی هستند. پس از اینکه یک حادثه مبهم قدرت و شهرت آنها را تهدید می کند، آنها طبیعتا تصمیم می گیرند که تنها کاری که باید انجام دهند اغوا کردن دختر معاون رئیس جمهور ایالات متحده است.

جدول زمانی تولید واقعی کلیدی است، زیرا مدیران تلویزیون در تلاش بوده اند تا چیزی را در این زمینه به دست آورند نیت بی رحمانه کیهان از زمین برای سالها دور است.

در سال 1999، فاکس پیش درآمدی را برای این فیلم به عنوان یک سریال امتحان کرد آمادگی منچستر، که هرگز به عنوان یک نمایش پخش نشد، اما سه قسمت به فیلم مستقیم به ویدیو تبدیل شد نیت ظالمانه 2. در سال 2016، ان‌بی‌سی یک برنامه آزمایشی برای نمایشی که دنباله‌ای برای فیلم خواهد بود، با حضور سارا میشل گلار در نقش کاترین سفارش داد، اما سفارش سریال دریافت نکرد. سال گذشته، گلار اعتراف کرد که این تماس درست بود.

“هیچ چیزی علیه NBC نیست، اما نیت بی رحمانه او در مصاحبه ای با The نیویورک تایمز. “روز اول، من فکر می کردم، “این کار نمی کند.” این فقط یک نمایش شبکه نیست. و اگر نمایش شبکه ای باشد، مال من نیست نیت بی رحمانه. بنابراین، من واقعاً سپاسگزار بودم.»

و سریالی که اکنون برای آمازون تنظیم شده است، در ابتدا برای Freevee، سرویس پخش رایگان آمازون توسعه داده می شد، اگرچه به نظر می رسد احتمالاً در Prime نمایش داده شود. زمانی که برای اولین بار در سال 2021 توسعه یافت، قرار بود پایلوت توسط آن نوشته شود رضایتفیبی فیشر و دختر شایعه پراکنیسارا گودمن.

به نوعی بازگشت از نیت بی رحمانه به سادگی باید در یک نقطه اتفاق می افتاد. این فیلم بر اساس رمان 1782 پیر چودرلوس دی لاکلو ساخته شده است. روابط خطرناک داستان دو خواهر و برادر ناتنی با محارم قرن هاست که خوانندگان و بینندگان را مجذوب خود کرده است.

هنوز تایید نشده است که گلار یا هر فرد دیگری از بازیگران OG بازخواهند گشت، اما فیشر و گودمن همچنین روی یک ریبوت سریال تلویزیونی کار کردند. من میدانم تو در تابستان قبل چکار کردی، یکی دیگر از قطعات نمادین گلار. شاید بتوانیم حداقل یک بوسه کوتاه داشته باشیم؟