سلما هایک با رقصیدن در لباس حمام خود یک نقطه عطف اینستاگرام را جشن گرفت

سلما هایک مطمئناً یادداشت “بیایید اینستاگرام را اینقدر جدی نگیریم” دریافت کرده است. بیوگرافی او فقط دو ردیف از ایموجی های نامتناسب است و پست های بی خیال او یادآور لذت بردن از چیزهای کوچک و تصادفی در زندگی است. از عکس گرفتن با چانینگ تیتوم بدون پیراهن با عنوان «آنهایی از ما که روزانه ورزش نمی‌کردیم، لباس‌هایشان را می‌پوشیدیم» تا ویدیویی از او در حال پشت زدن روی ترامپولین در کوه – جای تعجب نیست که این بازیگر به نقطه عطف 24 میلیون دنبال کننده در پلتفرم.

برای جشن گرفتن این مناسبت، هایک همان طور که بهترین کار را انجام می دهد به سکو رفت – یک کلیپ کوتاه در حال رقصیدن در لباسی که توسط تیم گلم خود احاطه شده بود، منتشر کرد. تقریباً در نیمه‌ی راه ویدیو، لباس هایک یک نقص جزئی در کمد لباس را تجربه می‌کند (که او آن را محو کرده است). جای تعجب نیست که ستاره با این لغزش به مرحله اجرا نرسید و به رقصیدن با تیمش ادامه داد.

او در توضیح پستی که نزدیک به یک میلیون لایک دارد، نوشت: «24 میلیون فالوور، 24 میلیون دلیل برای لبخند زدن از همه شما برای اینکه در این سفر وحشیانه به من ملحق شدید متشکرم.

اخیراً این بازیگر 56 ساله در آن بازی کرده است آخرین رقص جادویی مایک در کنار تاتوم و در اوایل ماه جاری با یک گروه قرمز گوچی در مراسم مت گالا در کنار همسر و مدیر عامل کرینگ فرانسوا هانری پینو شرکت کردند.

هایک همچنین درباره زیبایی پیری صحبت کرده است: «فکر می‌کردم بزرگ‌تر شدن به این معنی است که کار نمی‌کنم. من کار می کنم،» او در مصاحبه ای گفت زرق و برق. “من فکر کردم که بزرگ شدن شاید به این معنی باشد که دیگر عاشق نیستی. من عاشق شده ام. من احساس نمی کنم که انعطاف پذیری، چابکی و حتی قدرتم را از دست داده ام. باید بگویم که آن را زیبا دیدم و با کسی بزرگتر شدم.»

هایک و همسرش فرانسوا هانری پینو در مراسم مت گالا 2023.

جف کراویتز/فیلم مجیک/گتی ایماژ