هدایای شیک روز پدر برای هر نوع پدری

از کفش های کتانی مد روز گرفته تا رایحه های تازه و جدید.

جورج کلونی در حیاط ایستاده و دو دوچرخه بچه‌ها را در دست دارد

عکس جورج کلونی توسط یورگن تلر در سال 2021. شریک خلاق: دوویل دریزیت.

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.

تقریباً دوباره آن زمان از سال است: لحظه ای فرا رسیده است که به این فکر کنید که چگونه می خواهید از پدران زندگی خود جشن بگیرید. خیلی وقت ها، پدرها وقتی صحبت از هدایا می شود به عقب نشستن و نشستن روی صندلی عقب راضی هستند، اما این روز پدر (به هر حال، در 18 ژوئن است)، چرا او را جلو و وسط قرار ندهیم؟ او را با یک پیراهن چوگان لورو پیانا پذیرایی کنید – قطعه ای عالی برای زیباتر کردن یک کمد لباس کلاسیک. یا شاید می خواهید در روال مراقبت از خود او کمک کنید؟ یک بطری Acqua Di Giò Profondo ارتقای ظریفی برای عطر روزانه اوست. از کفش‌های کتانی Solomon کاربردی و در عین حال مد روز گرفته تا ساعتی با الهام از Basquiat و شیک‌ترین ست شطرنج Louis Vuitton، چیزی برای هر نوع پدری وجود دارد. این ها تعدادی از علاقمندی های ماست.

برای پدر کنجکاو مد

خواه او یک خریدار معمولی Ssense باشد یا هنوز تلفظ Loewe را یاد می‌گیرد، بهترین انتخاب‌های ما برای هر پدری است که به لباس‌ها و اکسسوری‌های زیبا توجه دارد.

برای پدر دوست داشتنی لوازم جانبی

از ساعت های اسپرت-شیک گرفته تا سرآستین های شیک و ساده، همیشه کمی خوش آمدید.

برای پدر آرام

شاید راه ایده‌آل او برای استراحت کردن، یک بازی شطرنج آرام، یک دوش طولانی یا یک شب آرام روی مبل باشد – مطمئناً هر یک از اینها خوشحال خواهد شد.