سشوار و ابزار آرایش مو Lumielina Repronizer: یک بررسی صادقانه

آن‌هایی از ما که نمی‌توانیم بدون فوم‌های منظم زندگی کنیم، می‌دانیم که برای چشم‌پوشی مداوم نسبت به آسیب‌هایی که حتی سشوارهای گران‌قیمت می‌توانند به موها وارد کنند، دیوانه هستیم. (برای ثبت، ما کم هوش نیستیم، ما بیهوده هستیم – و ترجیح می دهیم اکنون خوب به نظر برسید و از موهای بد رنج ببریم.) هموطنان فداکار من: چه چیزی می تواند لذت بخش تر از یک ابزار آرایش مو باشد. نتایج جامد در هر زمان، بدون هرگز به موهای شما آسیب می رساند؟ این تصور ممکن است مانند یک تناقض به نظر برسد، اما وقتی صحبت از دستگاه آرایش مو ژاپنی به نام Repronizer می شود، همه چیز درست است. من متوجه شده ام که هر بار که از Repronizer استفاده می کنم، کیفیت موهایم در واقع بهبود می یابد.

این ابزار شبیه یک سشوار به نظر می رسد، اما اینطور نیست کاملا که، اگرچه برای انجام کار به فناوری گرما متکی است. Repronizer نه تنها موها را با کارایی برابر با بهترین سشوارهای باکیفیت موجود در بازار استایل می‌کند و موها را خشک می‌کند، بلکه با هر بار استفاده، آبرسانی زیادی به موها می‌دهد. این محصول بخشی از خط Bioprogramming از شرکت ژاپنی Lumielina است. مسلماً، Repronizer مدتی است که وجود داشته است، اما در حال حاضر در بین آرایشگران و علاقه‌مندان به زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است – به خصوص که موهای بزرگ، جذاب و حجم فراوان را ارائه می‌کند، که دو ترند اصلی مو برای بهار هستند.

پس از شنیدن در مورد Repronizer از دوست خوبم، با نماینده ای از Lumielina تماس گرفتم. آنها من را به جذاب ترین آرایشگاه، Bomane، در بورلی هیلز فرستادند، جایی که قرار بود شخصاً در مورد درمان ها و دستگاه های Bioprogramming بیاموزم. در آنجا، ایزابل، یکی از استایلیست های Bioprogramming، درمان من را با شامپو و نرم کننده Lumielina آغاز کرد و سپس یک سرم پوست سر و ماست مو را شروع کرد. (توجه داشته باشید، لازم نیست شامپوها و محصولات آنها را در کنار Repronizer خریداری کنید، اما هرچه بیشتر این فناوری را لایه برداری کنید، نتایج قوی تر خواهد بود.) سپس ایزابل دستگاه مو را از بین برد. راستش به نظر من شبیه یک سشوار بود. دمای گرما و قدرت هوای خارج شده دقیقاً مانند یک سشوار است. اما در مدت زمان بسیار کوتاهی، موهایم وز شدند – و بسیار پرتر، ضخیم‌تر و صاف‌تر از حد معمول به نظر می‌رسیدند. انگشتانم را از انتهایم عبور دادم. مثل ابریشم نرم بودند

ایزابل سپس به ابزار Hairbeauron Lumielina اشاره کرد که شبیه به یک اتو صاف است – او اضافه کرد که موهای شما را صاف می کند، اما هیچ آسیبی ایجاد نمی کند. “آیا شما هم می خواستید آن را امتحان کنید؟ امروز موهایت را فوق العاده صاف کن؟» او از من خواست. من گفتم بله. ایزابل با دستگاه پاس های بسیار آهسته ای از موهای من انجام داد. من تمام مدت در حال انقباض بودم، از ترس اینکه رشته های خوبم آسیب ببینند. اما من اشتباه می کردم. حتی ابریشمی تر از قبل بود. از روی صندلی پریدم، صاحب سالن دوست داشتنی، دریا را پیدا کردم، او را در آغوش گرفتم و با لبخند بزرگی از سالن خارج شدم.

فناوری پشت این دستگاه بی نظیر است. Lumelinia برای خط مراقبت از مو خود به قدرت فناوری کوانتومی تکیه می کند که رطوبت اضافی را از بدن شما می گیرد و آن را به سطح پوست سر شما می رساند. (همانطور که یکی از نمایندگان شرکت به من توضیح داد، این روند شبیه به رساندن کشمش به سطح آب انگور است.) آنها به من توصیه کردند “هر روز یک پاس آهسته انجام دهم، و خواهید دید که موهای شما را بهبود می بخشد. ” من هر روز صبح بوده ام و نتایج قابل توجه است.

این دستگاه احساس من را در مورد ابزارهای آرایش مو تغییر داده است، به طوری که من واقعاً مشتاقانه منتظرم که این روزها موهای خودم را درست کنم. (یک امتیاز دیگر: روی همه انواع مو کار می کند و می توانید از آن برای اکستنشن نیز استفاده کنید.) قیمت Repronizer بالا است و 1020 دلار است، اما بدون شک یک سرمایه گذاری مناسب برای طرفداران سشوار است، به خصوص که یک بادکش خوب هزینه دارد. از 50 دلار تا 150 دلار و بالاتر. اگر این سرمایه گذاری برای شما خیلی سخت است که نمی توانید شخصاً آن را انجام دهید، به دنبال آرایشگران در منطقه خود باشید که ممکن است از این وسایل زیبایی استفاده کنند، زیرا آنها که خوب