بزرگترین جدایی سلبریتی ها در سال 2023

هرگز روی یک رابطه افراد مشهور سرمایه گذاری نکنید. متأسفانه در دنیای هالیوود، زوج ها از هم جدا می شوند و با یک سکه آرایش می کنند. درست زمانی که فکر می کنید یک زوج خاص برای مدت طولانی در آن حضور دارند، یک استوری اینستاگرام که جدایی آنها را اعلام می کند، شما را به واقعیت باز می گرداند. هنر اعلام جدایی افراد مشهور در سال‌های اخیر تکامل یافته است، و این روزها راه‌های مختلفی وجود دارد که چهره‌های عمومی می‌توانند جدایی خود را اعلام کنند – رسانه‌های اجتماعی، پادکست‌ها، مصاحبه‌های مجلات فقط چند مورد. به همین دلیل، از دست دادن این به‌روزرسانی‌های مهم روابط آسان است، بنابراین ما در تمام طول سال تمام جدایی‌های افراد مشهور را دنبال می‌کنیم، بنابراین به حمایت از زوجی که ماه‌ها پیش به پایان رسیده‌اند، ادامه ندهید.

ال فانینگ و مکس مینگلا

فانینگ در طی مصاحبه ای با بازیگری که با مکس مینگلا انجام داد، خیلی اتفاقی جدایی اش را تایید کرد هارپرز بازار انگلستان. فانینگ و مینگلا در حدود سال 2018 پس از ملاقات در سر صحنه شروع به ملاقات کردند حال و هوای نوجوانی، فیلمی با بازی فانینگ که مینگلا نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت. این دو در طول رابطه چند ساله خود همه چیز را نسبتاً خصوصی نگه داشتند، اگرچه اولین حضور فرش قرمز خود را در مت گالا در سال 2019 انجام دادند و فانینگ اخیراً در اولین نمایش آخرین فیلم خود به مینگلا پیوست. بابل در ماه دسامبر.

بری لارسون و الیجا آلن بلیتز

لارسون طی مصاحبه ای با کارگردان واقعیت مجازی جدایی خود را اعلام کرد هارپرز بازار این بازیگر در حال ارائه به روز رسانی از زندگی خود بود و گفت: “من شغل بعدی ندارم. من خونه ندارم من شریک ندارم من برنامه ای ندارم من کاملاً باز هستم.»

این بازیگر در ژوئیه 2019 شایعاتی را در مورد آشنایی با آلن بلیتز ایجاد کرد، زمانی که آنها در حال بوسیدن تنها 6 ماه پس از لغو نامزدی خود با بازیگر و موسیقیدان الکس گرینوالد عکس گرفتند. این دو اولین حضور خود را به عنوان یک زوج در اسکار در سال 2020 انجام دادند و بعداً در بسیاری از رویدادها با هم شرکت کردند تا پروژه های مشترک خود را مانند فیلم کوتاه 2022 تبلیغ کنند. به یاد آوردن.

ریس ویترسپون و جیم توث

هنگامی که ویترسپون در ماه مارس در اینستاگرام اعلام کرد که او و همسر 11 ساله اش، توث، در حال طلاق هستند، بسیاری شوکه شدند. آنها در بیانیه‌ای مشترک نوشتند: «ما سال‌های فوق‌العاده‌ای را با هم سپری کرده‌ایم و با عشق عمیق، مهربانی و احترام متقابل برای همه چیزهایی که با هم خلق کرده‌ایم پیش می‌رویم.

ریس و توث در دسامبر 2010 نامزد کردند و تنها چهار ماه بعد در مزرعه خود در اوجای کالیفرنیا ازدواج کردند. این دو با هم یک پسر 10 ساله به نام تنسی جیمز دارند.

میزی ویلیامز و روبن سلبی

ویلیاند و سلبی در ماه فوریه پس از پنج سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. این بازی تاج و تخت ستاره این خبر را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و “پایان یک دوران” را نشان داد.

ویلیامز و سلبی زمانی که با هم بودند به عنوان یک جفت شیک شناخته می‌شدند و اغلب در فشن شوهای مختلف در ردیف جلو می‌نشستند. سلبی همچنین به طراحی تعدادی از چهره های فرش قرمز ویلیام کمک کرد، از جمله لباس جی دبلیو اندرسون او برای امی در سال 2019 و ظاهر مت گالا در سال 2021. علیرغم جدایی، ویلیامز قول داد که رابطه کاری آنها ادامه خواهد داشت.

ویلیامز در بیانیه‌ای گفت: «از زمانی که 5 سال پیش با هم آشنا شدیم، ارتباط ما همیشه عمیقاً در مشاغل خلاقانه مشترک و مجزای ما گسترش می‌یابد… و به همین منوال ادامه خواهد داد.»

Avril Lavigne و Mod Sun

این دو هنرمند در ماه فوریه راه های جداگانه خود را رفتند و به نامزدی یک ساله خود پس از دو ماه فعال و غیر فعال پایان دادند. مردم. این خبر پس از آن منتشر شد که لاوین برای شام با خواننده رپ تایگا در لس آنجلس دیده شد.

همانطور که نماینده او گفت، هنگامی که عکس های Tyga و Lavigne منتشر شد، ظاهراً برای Mod Sun شوکه کننده بود. مردم که این جفت تا آنجا که او می دانست «با هم و نامزد» بودند. با این حال، در آن زمان، به نظر می رسید که لوین قبلاً کار خود را ادامه داده است و تایگا و خواننده کانادایی بعداً به عنوان یک زوج در هفته مد پاریس شرکت خواهند کرد.