سریال Hulu آینده کارداشیان دقیقاً درباره چه چیزی خواهد بود؟

سال گذشته، مجتمع صنعتی کارداشیان-جنر اعلام کرد که به E خود پایان خواهد داد! نشان دادن، همگام با کارداشیان ها، بعد از 15 سال و 20 فصل این خبر برخی از طرفداران را ناامید کرد و مجبور شد به دنیایی فکر کنند که هر هفته مزخرفات این خانواده مشهور از تلویزیون پخش نمی‌شود (به‌جای آن ما باید هر روز نمایش‌های بدشان را در استوری‌های اینستاگرام تماشا کنیم). سپس، تنها دو ماه پس از این اعلامیه، یکی دیگر از این خبر منتشر شد. کارجنرها فاش کردند که به جایی نخواهند رفت. خوب، در واقع آنها فقط به سمت هولو می رفتند، جایی که tهی یک “مشارکت چند ساله” امضا کرد برای “ایجاد محتوای جهانی” AKA آنها قصد داشتند یک واقعیت نمایشی جدید را فیلمبرداری کنند. تقریباً یک سال از اعلام این خبر می گذرد و هنوز هم نمی دانیم که چه چیزی از سری آینده انتظار داریم. خوشبختانه، برخی از نکات اینجا و آنجا ظاهر می شود، بنابراین آنچه که ما تاکنون در مورد پروژه آینده کارداشیان-هولو بدون عنوان می دانیم، در اینجا آمده است.

کی پخش میشه

اخیراً خلو کارداشیان ادامه داده است نمایش الن دی جنرس جایی که او اطلاعاتی را در مورد اینکه چه زمانی می توانیم منتظر سریال باشیم را فاش کرد. در حالی که خودش به نظر نمی‌رسید در تاریخ اول نمایش خیلی مطمئن باشد، اما گفت که نمایش به زودی عرضه می‌شود.

او گفت: «فکر می‌کنم چند ماه دیگر، یا اواخر ژانویه، اوایل فوریه». این زیبایی Hulu است، ما در حال پخش استریم هستیم، و می‌توانیم چرخش بسیار سریع‌تری نسبت به گذشته داشته باشیم. ما واقعا هیجان زده هستیم.»

ما می دانیم که فیلمبرداری در حال حاضر در حال انجام است. Khloé در همان مصاحبه فاش کرد که در واقع در آن روز فیلمبرداری می کرد الن. هنگامی که کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر در اکتبر 2021 نامزد کردند، بسیاری متوجه دوربین های تلویزیونی در پشت استوری های اینستاگرامی جشن خانواده شدند، در حالی که خدمه Hulu برای مستندسازی این مناسبت کار می کردند. بنابراین، انتظار داشته باشید که همه چیز را در حال حاضر در زندگی KarJenner مشاهده کنید تا در نمایشگاه Hulu در اوایل سال آینده نمایش داده شود.

آیا قالب جدیدی وجود خواهد داشت؟

در طول 20 فصل آن، KUWTK در قالب تلویزیون واقعیت نسبتاً ابتدایی راحتی پیدا کرد، بنابراین نمایش جدید Hulu از همان فیلمنامه پیروی خواهد کرد؟ تا الان معلوم نیست در مصاحبه اخیر با WSJ. مجلهکیم کارداشیان فاش کرد که خانواده حقوق ویرایش خود را در زمان پخش برنامه جدید حفظ خواهند کرد. البته این از خانواده ای که تصویر خود را با مشت آهنین کنترل می کنند جای تعجب ندارد. تصور اینکه آنها قراردادی را امضا کنند که احساس نمی‌کنند حرف و کنترل لازم را دارند، سخت است.

در همان مصاحبه، کیم گفت که برنامه جدید بیشتر بر زندگی حرفه ای او تمرکز خواهد کرد تا KUWTK. “من فکر می کنم این یک جنبه متفاوت خواهد بود. اما من نمی گویم که طرف های احمقانه ما ظاهر نمی شوند.

کریس جنر همچنین در مورد انتظارات برای نمایش Hulu صحبت کرد، اگرچه او همه چیز را کاملا مبهم نگه داشت. او در جریان Disney Upfronts در می 2021 گفت: “این فصل بعدی است.”در نمایش جدید، ما را در حال تکامل به عنوان یک خانواده خواهید دید، طرفداران می خواهند که ما همانی باشیم که هستیم و از لحظه اول، آنها از نظر احساسی مانند ما روی نمایش ما سرمایه گذاری کرده اند. هواداران از دیدن ادامه سفر ما خوشحال خواهند شد. نمی‌توانم چیز زیادی در مورد آنچه در راه است بگویم، اما اسپویل، ما فوق‌العاده به نظر می‌رسیم و همه تماشا خواهند کرد.»

آیا تمام خانواده برمی گردند؟

به نظر می رسد که ما هر پنج خواهر و البته کریس جنر را برای نمایش Hulu خواهیم دید. در مورد شرکای فعلی و سابق، معلوم نیست چه چیزی را باید انتظار داشت. ما می دانیم که تراویس از زمان فیلمبرداری نامزدی او با کورتنی درگیر خواهد شد و کیم در می 2021 فاش کرد که اسکات دیسیک نیز با آنها به Hulu خواهد آمد. در مورد بازیگرانی مانند کانیه وست و تریستان تامپسون و دوست پسرهای فعلی مانند دوین بوکر و تراویس اسکات، باید منتظر بمانیم و ببینیم. دیوین و تراویس هر دو تقریباً از آن دور ماندند KUWTK، بنابراین حضور آنها در برنامه Hulu قطعاً مشخص نیست.