اندرسون کوپر در اینستاگرام وانمود کرد که یک زن است تا به مادرش گلوریا وندربیلت در فروش آثار هنری کمک کند.

اندرسون کوپر از مخفی شدن هراسی ندارد. نه، نه برای داستان، بلکه برای کمک به مادرش. این مرد 54 ساله CNN مجری برنامه اخیراً فاش کرد که سه سال در اینستاگرام وانمود کرده که یک زن است تا به مادر مرحومش کمک کند آثار هنری خود را در سایت رسانه های اجتماعی بفروشد.

دوشنبه شب، کوپر ظاهر شد آخر شب با ست مایرز جایی که او داستان شیرینی را در مورد مادرش، گلوریا واندربیلت، اجتماعی، تعریف کرد. چند سال پیش، زمانی که وندربیلت کمی افسرده و ناآرام شده بود، کوپر وندربیلت را در اینستاگرام دریافت کرد و یک حساب کاربری برای او ایجاد کرد تا بتواند آثار هنری خود را بفروشد. واندربیلت گفت: «اندرسون حساب‌های افراد را به من نشان می‌داد و اغلب به نظر می‌رسید که تصاویر زیادی از بشقاب‌های غذا وجود دارد. دبلیو در سال 2017 واکنش اولیه او به این برنامه بود. «منظورم این است که هیچ اشکالی ندارد که غذای شما را دوست داشته باشم، اما من را جذب نکرد.

در کنار آن، او موافقت کرد که DM های او را ارسال کند و با افرادی که علاقه مند به خرید آثار هنری او هستند، کار کند، نه به عنوان اندرسون کوپر، بلکه به عنوان «مونیکا».

کوپر توضیح داد: “او می گفت، “خوب، چرا ما یک خانم با سن خاصی به نام مونیکا را اختراع نکنیم که یک دستیار قابل اعتماد طولانی مدت باشد و تو مونیکا باشی و به تمام DM های اینستاگرام برای خرید آثار هنری من پاسخ می دهی.” خوب، کوپر در این ایده بود و موافقت کرد که شرکت کند. او گفت: «این کاری بود که من به مدت سه سال انجام دادم.

“به معنای واقعی کلمه، می دانید، من در بغداد بودم، در بین چیزها و می گفتم، “آیا یک قاب سفید چند لایه می خواهید؟” به عنوان مونیکا،» او گفت. مردم می‌گویند، کار کردن برای آن چیست؟ خانم واندربیلت؟ من می گفتم، “اوه، او خیلی دوست داشتنی است.”

داستان بسیار قابل ربط است – چه کسی به یکی از بستگان مسن تر در زمینه فناوری کمک نکرده است؟ – اما همچنین این سوال را ایجاد می کند که چه تعداد از سلبریتی ها مخفیانه و معمولاً سپر اینستاگرام هستند تا به عنوان یک فرد روزمره با دیگران تعامل داشته باشند؟ آیا “مونیکا” دیگری در مه ما وجود دارد؟ و چه زمانی آنها خودشان را آشکار خواهند کرد؟