ریتا اورا در روال زیبایی خود و احساس راحتی در پوست خود

پاریس ، که در حال حاضر میزبان هفته مد شادی خاصی است ، بار دیگر سرشار از انرژی شده است – و کجا بهتر از آن در بالای برج ایفل جشن گرفته می شود؟ ریتا اورا به درستی بنای یادبود را برای شروع مجموعه موسیقی “افراد نمادین در مکانهای نمادین” انتخاب کرد و چهار ظاهر سفارشی از Lanvin ، Miu Miu ، Fendi و Alexandre Vauthier را به همراه داشت. فوق ستاره بریتانیایی می گوید: “روند مناسب سازی یک لحظه بسیار” من را خرج کرد “بود W قبل از اولین نمایش پنجشنبه شب فیلم کنسرت. “من می خواستم عشقم به این شهر را با طرفدارانم در سراسر جهان به اشتراک بگذارم و به آنها فرصت دهم تا بخوانند و برقصند.”

شاید تماشاگران IRL نتوانستند بگویند که او در ارتفاع 1000 فوتی بود ، اما مطمئن باشید: اورا وظیفه کامل سفیر لانکوم را بر عهده داشت ، که برجسته ترین آن تقویت کننده اعتماد به نفس او بود: لب قرمز پررنگ (با احترام L جوهر درام Absolu Rouge). نه اینکه اورا این روزها با اعتماد به نفس مشکل زیادی داشته است. در اینجا ، او در مورد فشار (یا اخیراً فقدان آن) برای حفظ ظاهر خاص صحبت می کند و برنامه های سلامتی و مراقبت از پوست خود را به اشتراک می گذارد.

شما در سالهای متمادی در مکانهای مشهور زیادی بازی کرده اید ، و این مکان به ویژه تاریخی است. باید بپرسم: آیا قبل از اجرا عصبی می شوید؟

اجرا یکی از بخشهای مورد علاقه من در کار من است. من عاشق انبوهی از جمعیت ، حرکت در صحنه و تعامل با گروه خود هستم. من واقعاً دیگر عصبی نمی شوم – فقط واقعاً هیجان زده می شوم. من قبل از اینکه به صحنه بروم مقدار زیادی انرژی دارم. من تمرینات کششی و صوتی زیادی انجام می دهم تا خودم را متمرکز کنم و هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی آماده باشم ، و سپس آماده رفتن هستم!

هر چند وقت یکبار آرایش خود را انجام می دهید؟ آیا به مهارت های خود اطمینان دارید؟

من این امتیاز را داشتم که فقط با تماشای کار برخی از بهترین هنرمندان گریم در این حرفه یاد بگیرم. این واقعاً به من کمک کرد تا در کنار هم قرار دادن ظاهر خودم اطمینان داشته باشم ، که اغلب اوقات این کار را انجام می دهم. در زندگی روزمره ، وقتی صحبت از آرایش به میان می آید ، بیشتر از بین می روم. در صورت عدم اجرا یا ظاهر شدن ، استراحت دادن به پوست من بسیار مهم است. در یک روز معمولی ، من ظاهرم را بسیار ساده نگه می دارم ، اما ریمل و خط چشم ضروری استبه البته ، اگر برای شام می روم ، ممکن است یک لب قرمز پررنگ انجام دهم ، که همیشه به من اعتماد به نفس بیشتری می بخشد. حتی اگر آن روز نگاه من کمی بیشتر خنثی شود ، بلافاصله احساس می کنم می توانم هر چیزی را بر عهده بگیرم.

بیایید به مراقبت از پوست بپردازیم. شما چه نوع پوستی دارید؟

من پوست مختلطی دارم و متأسفانه اگر در بسیاری از موارد پشت سر هم ظاهر شوم یا در تور باشم ، مستعد ترک خوردن هستم. برای من بسیار مهم است که از محصولات آرامش بخش استفاده کنم. La Mer یک خط مراقبت از پوست باور نکردنی دارد که واقعاً به طراوت و شادابی پوست من کمک می کند. من همچنین از طرفداران زیادی برای استفاده از ماسک صورت نور درمانی هستم که به از بین بردن باکتری ها و کاهش التهاب کمک می کند.

مراقبت از پوست صبحگاهی شما چیست؟

به طور معمول ، من صبح ها از یک پاک کننده سبک استفاده می کنم ، شاید کمی لایه برداری انجام دهم – و من می گویم نور زیرا شما واقعاً می خواهید مراقب باشید و در مصرف آن زیاده روی نکنید. سپس مقداری مرطوب کننده و البته کرم زیر چشم می زنم. هرگز از کرم زیر چشم صرف نظر نکنید!

روال سلامتی صبح شما چطور است؟

دروغ نمی گویم: من طرفدار دکمه چرت زدن هستم ، بنابراین دوست دارم هر زمان که می توانم کمی بخوابم. پس از بیدار شدن از خواب ، فقط برای اینکه بتوانم خودم را حرکت دهم ، یک حرکت کششی سبک انجام می دهم و سپس دوست دارم جملات تاکیدی را انجام دهم. من فکر می کنم شروع روز با انرژی مثبت بسیار مهم است. من معمولاً همه این کارها را قبل از مراقبت از پوست صبحگاهی انجام می دهم ، و سپس صبحانه است! من می گویم مهمترین بخش از برنامه روتین سلامتی من این نیست که صبح مستقیم به تلفنم بروم. من دوست دارم وقت بگذارم و واقعاً خودم را متمرکز کنم قبل از اینکه به حالت کار بروم. بعد از صبحانه ، دوش می گیرم و سپس برای تمرینات قلبی و وزنه به باشگاه می روم.

آیا مکمل مصرف می کنید؟

انجام میدهم! من احساس می کنم مکمل ها واقعا مهم هستند و عملکرد من را در سطح بالایی نگه می دارند. من پروبیوتیک و ویتامین های C ، D و E. مصرف می کنم اگر در طول روز کارهای زیادی را انجام داده ام ، مانند یک تمرین شدید ، منیزیم و روی را برای عضلاتم مصرف می کنم.

برنامه مراقبت از پوست عصرانه شما در یک شب تعطیل معمولی چیست؟

من با پاک کننده آرایش شروع می کنم ، سپس به اسکراب صورت می روم. من از آن با یک پارچه استفاده می کنم ، که فکر می کنم بهترین و کارآمدترین روش برای اطمینان از تمیز بودن پوست من است. در مرحله بعد روغن ها و کرم های شب هستند که واقعاً ضروری هستند. آبرسانی به پوست در شب بسیار مهم است.

در شب هایی که اجرا می کنید ، تحت گرمای زیاد ، تعریق هستید و اجازه دهید با آن روبرو شویم: آرایش. شما برای کمک به تنفس شبانه پوست خود چه می کنید و از آن استفاده می کنید؟

لانکوم پاک کننده آرایش فوق العاده ای دارد که همه چیز از جمله زرق و برق را از بین می برد. پس از پاک کردن آرایش ، من از مرطوب کننده با شدت بالا در شب استفاده می کنم ، که واقعاً به پوست من کمک می کند تا هنگام خواب رطوبت خود را حفظ کند.

ریتا اورا در نمای سفارشی بر فراز برج ایفل.

عکس توسط فردریک مونسو

آیا شما خواب خوبی هستید؟

من نسبتاً خوب خوابم من فکر می کنم یکی از کلیدهای خواب خوب ، داشتن روال شبانه است. من سعی می کنم هر شب در همان ساعت بخوابم و روغنهای معطر و بخور خاصی داشته باشم که قبل از خواب روشن می کنم. این عطرها واقعاً علامتی برای بدن من است که زمان استراحت و آرامش فرا رسیده است. این نوعی آرامش را به ارمغان می آورد و من را در یک وضعیت روحی آرام قرار می دهد.

آیا تا به حال احساس فشار می کنید که به گونه ای خاص نگاه کنید یا به محض بیرون آمدن از خانه ظاهر شوید؟

وقتی برای اولین بار شروع به کار کردم ، فشار زیادی را برای ظاهر خاصی احساس کردم و این بسیار زیاد بود. اما با افزایش سن ، دیدگاه من تغییر کرد و فشار شروع به کم شدن کرد. من فکر می کنم با افزایش سن ، ما دوباره نگاه می کنیم که چگونه به زندگی نگاه می کنیم و آنچه برای ما مهم است. در چند سال گذشته ، من واقعاً روی سلامت روحی و جسمی خود تمرکز کرده ام. من در پوست خودم بسیار راحت تر احساس می کنم و در نتیجه در چنین فضای خوبی قرار دارم. وقتی برای شام با دوستان بیرون می روم ، آنچه اهمیت دارد این است که در لباس پوشیدن و آرایش که دارم ، چه احساسی دارم.